Ahogy elnézem a hozzászólásokat nemsokhoz van orvoslás de azért megprobálom énis.
A kérdés a következő : Hogy cseréljek láncot? Yamaha FZR 1000-es a mocc most szeretném rátenni az uj DID láncot ,de ez nem zéger biztositó pöckös, hanem állitolag valahogy szét kell nittelni vagy kalapálni az összeeresztö szem végét...
Hogy is van ez?
Milyen olajat öntöttél bele Bubik? Amúgy nem találkoztam még ilyesmivel... de ha még nem írtál a Tuareg topikba akkor esetleg ott is próbáld meg, hátha...
Amúgy hogy ellenőrzöd a szintet ? totál függőlegesen vagy picit döntve?
Szevasztok!
Nagy bajom van, aki rendelkezik 89" ZXR 750-nel ami elektronikus gyújtású az megtenné nekem, hogy leméri a gyújtótrafó primer ellenállását. Elméletileg ezen két darab parazita szikrás trafó van. Nagyon fontos.Köszönöm.
Szevasztok!
Nagy bajom van, aki rendelkezik 89" ZXR 750-nel ami elektronikus gyújtású az megtenné nekem, hogy leméri a gyújtótrafó primer ellenállását. Elméletileg ezen két darab parazita szikrás trafó van. Nagyon sürgös. Köszönöm
köszönöm a tipped. tegnap megint szétszedtem egy kicsit, de nem sikerült alkotnom... sajnos marad a szerelő, aki csak jövő héten tud fogadni... hétvégi motorostalálkozón pedig az autó... addig is széles utat minden motorosnak :)
Hello! Nem rég vettem egy aprilia tuareg rally-t és és mikor elkezd felmelegedni a blokk akkor betöltőnyíláson át nyomja ki a hajtóműolajat. (De a betőltőnyíláson van egy csó ami le van vezetve a kerékhez) Szerintem ez egy tágulásként müködhet. Csak az a baj, hogy az olajellenörzőn meg már nem folyik semmi ki. Ha valaki tud segítsen,sürgős lenne? És esetleg ha még valaki tud hozzá kézi könyvet az is érdekelne! Válaszotokat előre is köszi!
Email címem: veszko18@citromail.hu
Mivel a fénykürtöd jó, ezért az izzó és az akksi sem lehet rossz. Ha minden igaz, a refi meg a tompított egy helyről kapcsolható a Te mocidon is. Szóval én arra tippelnék, hogy a tompított/reflektor kapcsolója a rossz. Vagy a tőle/hozzá vezető vezeték. Kizárásos alapon. :-)
szisztok! lenne egy problémám a mocimmal, nem éppen sportmotor, de lehet hogy tudtok rá valami okosat mondani... Suzuki Intruder 800 2003-as... és nem ég a tompított és a reflektor sem, helyzetjelző fénykürt az jó. égő biztosíték is jó. köszi előre is!
Ne köszönd, nincs más ötletem!
Esetleg, ha nem indulsz el vele, csak a fordulatot emeled? Próbálkozni kéne még, hogy behatárolhatóbb legyen a dolog. Lehet, hogy nincs köze az elinduláshoz. Mindenesetre rejtélyesnek tünik.
Nincs mit ini. Megnéztem a dobozát, azt irja hogy 650fokig höállo és barbeque és kandallo festék. Az elején is ezeknek a képe láthato.
Holland termék és a forgalmazo:Motip Dupli Hungária kft. 1097. Bp. Gubacsi ut 10/a. De mint irtam én az Auchan-ban vettem, ott mindig van. (Ez a reklám helye )
Hi ini. Én furogépben drotkoronggal szoktam lecsiszolni a könyököt + dobot, ami jön jön ami nem az marad. Utána 3 rétegben felviszem a festéket, (gyorsan szárad) majd visszaszerelem és annyi. A mattfeketénél nem nagyon látszanak a hibák . (Csak nagyon közelröl) Ennek a jognak a dobja, könyöke és a hövédö is ezzel a modszerrel készült.(Illetve a profilomban megnézheted a gixxer könyöke a dobig is ilyen)
Helló! nekem van egy Suzuki Sephia zz 50ccm robogom és be szart benne a lenkerék eltort a mágnes nem tudja valaki h hogy lehetne megcsnálni? vagy holkaphatnák használtan mert ujonna ha van is 30 ezer ft korul va nazt mondták a boltban.... Valaki pls!
szia!
Van a motoron kuplung kapcsolo,ha sebességbe van akkor csak behuzott kuplungal indittható.
A motor ugy áll meg mintha levennéd a gyujtást.Arra gondolok,hogy az üresjárat jelzö össze van kötve a sztenderkapcsolóval meg a gyujtással és az üresjárat kapcsoló valahogy leállitja a motort,de nem úgy áll meg ,hogy lerakom 1-be és megáll hanem meggurul a motor kb 40cm-ert és utánna ál le.Köszönöm elöre is a segitséget.
Hi!
Szerintem elég, ha a tankodon lévő menetet körbe tekered teflonszalaggal. Az ált.ban jól tömít. Figyeld a menetirányt a szalag feltekerésénél(ahogy a csapot is felteszed)....sok időt sporól6sz vele. Szerintem.
A kérdés a következő : Hogy cseréljek láncot? Yamaha FZR 1000-es a mocc most szeretném rátenni az uj DID láncot ,de ez nem zéger biztositó pöckös, hanem állitolag valahogy szét kell nittelni vagy kalapálni az összeeresztö szem végét...
Hogy is van ez?