Azt próbáltuk elmondani, hogy nem mindig van szükség spéci dolgokra. Nem lesz jobb csak attól hogy szilikon, vagy drága.
De nyugodtan használd ha ez a szimpatikus, ráírták, tudja.
""összetapadást gátló tulajdonsága és hőállósága miatt jól használható motortérben csavarkötésekhez vagy gumitömítések kenéséhez a bontható kötések védelméhez. Pl. szelepházfedél, olajteknő, kipufogó tömítés bekenése összeszerelés előtt )"
Vagyis itt ezt irta:
összetapadást gátló tulajdonsága és hőállósága miatt jól használható motortérben csavarkötésekhez
fémekről volt szó
pl munkám során csomó fémtárgyat látok ami műanyag perselyben fut, ide a szilikon jó egyedül
de ahol fém a fémen oda nem jó, mondjuk utóbbi időben szinte mindent fúró spray-vel kenegetünk leginkább ami nem teljesen tiszta környezet, vagy épp nedvesség is előfordulhat
Nem mindig. Szilikon zsirt a féknyereg gumi harangja alá tettem amin (amiben) csúszik,. Sivatagi viszonyok voltak ott bent.
A rézpasztára meg akkor szoktam rá, amikor a gyári Honda fékbetét az utolsó 5-10 méteren olyan hangot adott, hogy vidéken az idősebbek a légópince irányába kezdtek rohanni. Na az csillapított rajta valamit.
Szereted komplikálni a dolgokat.
Ahogy K.István írta. Ha belehúzol egy csepp klasszikus lítium zsírt, már akkor sem fog összerohadni. Pár évig biztosan.
Én grafitos zsírt használok ha túl akarom precizkedni a dolgot.
Rézpasztát és szilikon zsírt nem használok.
Rézpasztám soha nem is volt, a szilikon meg inkább káros mint hasznos fémek súrlódás csökkentésére.
igen mert van bontható kötésű meg olyan amit nem akar az ember bontani persze biztos több árnyalat is van, de itt falun a csapágyasboltban a 243at ajánlják de van annál durvább is ami mondjuk egy félig elnyaltfejű csavar kombóval már elég vicces
Ha jól veszem ki te megkülönböztetsz csavarragasztót, és csavarrögzitöt (folyékony)?
Nem foglalkoztam már a témával régen, de mind ragasztó, csak különbözö szakítószilárdságú.
Nekem is van egy LT243, 19 éve szereztem egy nagy tubusost (250ml), azt kenem mindenhova ahova csak kell...
muszáj volt neki kijönni mit mondtam volna a gazdinak vegyél egy másik crf250 et mert ebből nem tudom kiszedni a blokkot (a tengely átmegy a blokkon) a főtengelyt majd belerakjuk abba különben ezeket ha használják is szét kell borítani max 2 évente úgyhogy 2010 óta párszor már volt kinn a blokk ez látszott is de a zsír kimaradt
szerencséd hogy egyáltalán kijött az a tengely
ismerek olyat aki 50 tonnás préssel nyomatta de nem mozdult
mert évente ki kellene venni és megzsírozni akkor 1 ujjal ki lehet tolni
sose raktam rézpasztát nem láttam még szervízkönyvet ahol írná pláne gyertyamenetre ... minden gépzsír hőálló azt viszont rakok , legutóbb egy krossz lengővillatengelyét kalapáltam majdnem egy órán keresztül mert ugye mosni kell magasnyomásúval de egy kis zsírt rákenni nem jött össze szerencsére nem vertem annyira szét hogy másik kelljen... na meg üdvözlöm azokat is akik csavarragasztóznak mint a vadállat ahol maximum csavarrögzítő kellene pl loctite 243 mert ugye senki se akarja megvárni a gyári csavar megjöjjön 2-3 hét alatt és berakunk valami szépet a csavarboltból ami 2 hét múlva tiszta rozsda
Remélem nem, az gáz lenne. Köszi az infót az aluminium és rézpaszta ellentétéről. Érdekes, hogy féknyergeknél irják ezt csak, ugyanakkor gyertyáknál meg ajánlották..
Nekem avval nincs tapasztalatom..., de ha ajanlja, meg évente 1-2x bontod, akkor teljesen mindegy. Csak a menetet ki ne húzd a csavarszárral a blokkból.
"összetapadást gátló tulajdonsága és hőállósága miatt jól használható motortérben csavarkötésekhez vagy gumitömítések kenéséhez a bontható kötések védelméhez. Pl. szelepházfedél, olajteknő, kipufogó tömítés bekenése összeszerelés előtt )"
Ha annyira sürün bontani kel, akkor biztos nem fog berohadni.
Egyesek szerint a rézpaszta -aluöntvény páros nem olyan szerencsés párosítás...valami egyszerü szerelöpaszta simán megteszi amik nagy része szintén hö és vizzálló, ha már ennyire preciz szeretnél lenni... èn lehet simán belemártanám LZS 2-be aztán csá, de lehet akkor ledöl valamelyik " templomban " a bálvány. :)
Van itthon., Mivel korrózió nyomait láttam rajta az oldhatóság lenne a lényeg. Nagyon nehezen jött ki. Az idomot pedig minden művelethez (ennélfogva a bukócsövet is) le kell venni.
Se gyertyacsere, se levegőszűrőcsere nem megy nélküle.
Valaki meg tudná mondani, h a PC41 2009-es Hornet első telójába mennyi olaj kell, és mennyi a szint?
De nyugodtan használd ha ez a szimpatikus, ráírták, tudja.
""összetapadást gátló tulajdonsága és hőállósága miatt jól használható motortérben csavarkötésekhez vagy gumitömítések kenéséhez a bontható kötések védelméhez. Pl. szelepházfedél, olajteknő, kipufogó tömítés bekenése összeszerelés előtt )"
Vagyis itt ezt irta:
összetapadást gátló tulajdonsága és hőállósága miatt jól használható motortérben csavarkötésekhez
pl munkám során csomó fémtárgyat látok ami műanyag perselyben fut, ide a szilikon jó egyedül
de ahol fém a fémen oda nem jó, mondjuk utóbbi időben szinte mindent fúró spray-vel kenegetünk leginkább ami nem teljesen tiszta környezet, vagy épp nedvesség is előfordulhat
A rézpasztára meg akkor szoktam rá, amikor a gyári Honda fékbetét az utolsó 5-10 méteren olyan hangot adott, hogy vidéken az idősebbek a légópince irányába kezdtek rohanni. Na az csillapított rajta valamit.
nem csak a parasztba szeret motorokon a több millás kompesszorokhoz is
1-2 csepp a menetre aztán jónapot
Ahogy K.István írta. Ha belehúzol egy csepp klasszikus lítium zsírt, már akkor sem fog összerohadni. Pár évig biztosan.
Én grafitos zsírt használok ha túl akarom precizkedni a dolgot.
Rézpasztát és szilikon zsírt nem használok.
Rézpasztám soha nem is volt, a szilikon meg inkább káros mint hasznos fémek súrlódás csökkentésére.
Nem foglalkoztam már a témával régen, de mind ragasztó, csak különbözö szakítószilárdságú.
Nekem is van egy LT243, 19 éve szereztem egy nagy tubusost (250ml), azt kenem mindenhova ahova csak kell...
ismerek olyat aki 50 tonnás préssel nyomatta de nem mozdult
mert évente ki kellene venni és megzsírozni akkor 1 ujjal ki lehet tolni
Nézek valami szerelő pasztát vagy hőálló zsirt.
https://szilikonwebaruhaz.hu/i...
"összetapadást gátló tulajdonsága és hőállósága miatt jól használható motortérben csavarkötésekhez vagy gumitömítések kenéséhez a bontható kötések védelméhez. Pl. szelepházfedél, olajteknő, kipufogó tömítés bekenése összeszerelés előtt )"
Egyesek szerint a rézpaszta -aluöntvény páros nem olyan szerencsés párosítás...valami egyszerü szerelöpaszta simán megteszi amik nagy része szintén hö és vizzálló, ha már ennyire preciz szeretnél lenni... èn lehet simán belemártanám LZS 2-be aztán csá, de lehet akkor ledöl valamelyik " templomban " a bálvány. :)
Se gyertyacsere, se levegőszűrőcsere nem megy nélküle.
ki kellett vennem a két oldalon 1-1 bloktartócsavart. Ahhoz van rögzítve a bukócső egy pontban (és persze máshol is). Kérdésem, mivel rakjam össze?
Rézpasztával kenjem meg a menetet vagy hőálló szilikon zsírral?