Mert ilyen gyengék a Suzukik, hogy megérzi a vékonyabb láncot?
Amúgy versenypályára szoktak feltenni 520-asat 530-as helyett, kisebb ellenállás könnyebb lánckerék. De utcára semmi értelme...sőt pályára is csak ha versenyezni akar az ember. Egyetértek veled, hogy hülyeség ilyen tanácsot adni valakinek.
Aki versenyzik az meg úgy is megtudja ezeket a praktikákat, de addigra jó esetben tisztában van vele mit csinál.
Múltkor az itteni tampa bay motoros fórumon jól osszevesztem egy hivatalos Suzuki szerelovel. Azt ajánlotta egy kerdezonek hogy cserélje le a lanszettet 530-rol 520-ra. Én meg megszóltam hogy azért nem kellene ajanlania egy nagy sportmotorra 520 lánc szettet ha a gyártó 530-ast ir elő. Nem a semmiért. Na amit kaptam. Aztán mondja hogy mekkora a különbség a gyorsulasban a sulycsokkentes. Meg hogy ő hivatalos Suzuki szerelő. Aztán mondom neki hogy én meg hivatalos Suzuki szerelők után dolgozok amit ők elbasznak. Na akkor végleg berágott és eltűnt.
én minden motoromon szétszedem a fékeket is, volt ami simán csak kocsonyás fékfolyadék volt de olyan is amiben a porvédő egérrágott volt már
olyan is ahol a porvédő és a karmanytú vájatában teli volt retekkel emiatt egész jól szorult a dugatyú
bár én a lengőkart himbákat kormánycsapágyat is kiszedem átmosom újra zsírozom, senki másban nem bízok meg szerelés ügyileg csak magamban
annyi szart lehet hallani a képzett szerelők hivatalos műhelyekben elkövetett hibákról hogy ha negyede igaz az is sok
Ezért javasoltam én is ezt a módszert
Roderide-tól vettem motort, minden szépen leszervizelve, hatalmas duma, az ár jó volt, látszott hogy festett de elhoztam. Amikor szedtem rendbe, hát a nyergekben csak zselé, a frissen cserélt kislánckerék anya félrekapatva...
Egy jó barátom minden tavasszal vitte egy neves szerelőhöz a motorját, mindent becsülettel kifizetett, aztán amikor hozzám került, kiderült hogy ő csak fizetett. Baracklekvár a nyergekben, a hűtőfolyadék száz éves... ennyit a legtöbb nagy szerelőről
Hiszen a levegő könnyebb az olajnál az úgyis a tetejére jön fel. Sőt a viz is könnyebb a fékfolyadéknál igy tényleg elég cserélni csak a tartályban. Ahogy nézem erre a mérnökök is rájöttek már igy az újabb modelleken lehagyták a féknyergen a légtelenítő csavart hiszem a hútő rendszereknél is bizonyított már, hogy elég a legmagasabb ponton légteleníteni.
Amúgy versenypályára szoktak feltenni 520-asat 530-as helyett, kisebb ellenállás könnyebb lánckerék. De utcára semmi értelme...sőt pályára is csak ha versenyezni akar az ember. Egyetértek veled, hogy hülyeség ilyen tanácsot adni valakinek.
Aki versenyzik az meg úgy is megtudja ezeket a praktikákat, de addigra jó esetben tisztában van vele mit csinál.
biztos vagyok benne hogy tanultabb a szakmában mint én, de akkor sem tetszik
olyan is ahol a porvédő és a karmanytú vájatában teli volt retekkel emiatt egész jól szorult a dugatyú
bár én a lengőkart himbákat kormánycsapágyat is kiszedem átmosom újra zsírozom, senki másban nem bízok meg szerelés ügyileg csak magamban
annyi szart lehet hallani a képzett szerelők hivatalos műhelyekben elkövetett hibákról hogy ha negyede igaz az is sok
Roderide-tól vettem motort, minden szépen leszervizelve, hatalmas duma, az ár jó volt, látszott hogy festett de elhoztam. Amikor szedtem rendbe, hát a nyergekben csak zselé, a frissen cserélt kislánckerék anya félrekapatva...
Egy jó barátom minden tavasszal vitte egy neves szerelőhöz a motorját, mindent becsülettel kifizetett, aztán amikor hozzám került, kiderült hogy ő csak fizetett. Baracklekvár a nyergekben, a hűtőfolyadék száz éves... ennyit a legtöbb nagy szerelőről
Hiszen a levegő könnyebb az olajnál az úgyis a tetejére jön fel. Sőt a viz is könnyebb a fékfolyadéknál igy tényleg elég cserélni csak a tartályban. Ahogy nézem erre a mérnökök is rájöttek már igy az újabb modelleken lehagyták a féknyergen a légtelenítő csavart hiszem a hútő rendszereknél is bizonyított már, hogy elég a legmagasabb ponton légteleníteni.