Köszi a hsz-eket, ha rákapcsolom a világítást, vagyis gyujtásra teszem világít,aztán rakom fel tölteni,akkor később, kapcsol ki a töltő. Ezek szerint állás közben nem merül semmit, azért nem veszi fel a töltést.
Ha van multimétered mérj üresjárási feszt, meg egy terheltet is mondjuk egy fényszór izzóval, vagy esetleg indítózva, ha ahelyén van az kku. De szerintem nem hibás az akkud, vagy legalábbis nem feltétlenül az. Elegendő a csepptöltés is.
én olyan 3 éve vehettem az akkut brtettem a motorba aztán működik
több hónap állás után is hibátlanul teker
bár az akku nem erre van kitalálva de tudja
Merítsd le.
A B6 töltő sorozat méri a kisütött és beletöltött töltést is, tud sorozatot is. Ebből tutira látod, illetve elviszed akkus emberhez, az megmondja nekem 10 másodperc alatt az akku állapotát.
Jól tartja még a feszt ennyi. Én amit idén szept.5-én vettem akkut egyből a felsavazása után betettem a motorba. Majd bent is volt amíg ki nem vettem szezonom végén. Azóta meg csepptöltőn van, és azon is marad az első tavaszi indításig. Elsőre jó pár perc mire feltöltötte teljesen, és ezután kb 10-12 percenként esett annyit a feszültsége, hogy bekapcsolt rátölteni. Most már kb csak egy óránként egyszer hallom bekapcsolni a töltőt, alig esik a feszültség a maxról.
A véleményetekre lennék kíváncsi! A motorom akksiját (mivel télen nem használom) időnként szoktam tölteni. Az automata töltőt ahogy ráteszem szinte néhány másodperc múlva le is kapcsol. Yuasa van benne. Elejétől fogva ez van. Amúgy tökéletes, szépen indít, de nem értem miért nem kell semmi töltés neki,még egy hónap után sem.
nem nagyon értek ehhez
a blokkban leginkább a váltó másabb, esetleg másabb hangolás, nem kell az aktuális környezetvédelmi normáknak megfelelni
persze nincs világítás, más lehet a segédváz, pár kisebb nagyobb kacat nincs rajta
üzemóra inkább felhasználás függő, az endúrókon is sok esetben meg van az óra különböztetve verseny vagy endúrózás felhasználás
ha csak téblábolni kell valami 125 is elég lehet dt, mt stb ezekből 3-400 felé van egész szép állapotú is
persze gyengébb bénább futómű, ellenben egész olcsó karbantartás
egy 250 2T cross és 250 2T enduro blokk között nagy különbségek vannak? felépítésre értem, nyílván az enduró és cross más karaktert kíván, mindkettő üzemórás? élettartamban mik a főbb különbségek?
igen, az igaz, hogy nagy különbség van az a cross és az enduro között. Szó szerinti cross felhasználás, pl pálya nem lenne, inkább csavargás. Ezért is húzom inkább a rendszámos enduro felé. A 2T pedig hát 2T.
néha találni rendszámos exc-t, ha nincs le is lehet rendszámozni
amúgy a rendszám szinte értelmetlen, hiszen ezek nemigen arra valóak higy elkocogsz az úton x kilométert utána terepezel
az óra is fogy a gumi is kopik meg a benzint is cipelni kell
cross vs endúró attól függ hol használod, mert bár egyformának tűnnek nagyon nem egyformán lehet használni
7-800 ezer sajnos az alja lesz, rengeteg munka és szopás érhet vele, nem feltétlen de számíts rá
sziasztok, nem tudom hova lenne jó a kérdés, sajnos az enduro topikok döglöttek. Utcai motorom mellé szeretnék a téli-esős-stb szezonba egy bokorugrót. cross vagy enduro motort. Régi szerelmem a 2t, ha jól tudom a japánoknak, de a Ktm-nek is vannak rendszámok 2T 250-es motorjai. Vannak tapasztalataitok velük? Jó lenne rendszámor, mert akkor mégis csak jobban használható viszont 250-ben szinte nincs is ilyen a piacon. Olyan 700-800 ezek körül szánnék rá persze nem szalon állapotút szeretnék. Vagy engedjem el és legyen papir mentes cross?
A másik amint gondolkoztam az egy pit-bike. De semmi kedvem kinai szarokkal vacakolni, sokan esküsznek rá, hogy jó de mindig van egy de. Nagy gyártók meg nem gyártanak ilyen motorokat ha jól tudom.
Tessék szépen belefújni abba a hengerbe "sűrítésiütemfölsőholtponton" és hallgatni, hogy hol szusszan el a levegő! Karbin, kipufogón, vagy karteren keresztül? Ha ez meg van, akkor lehet agyalni, hogy ott vajon mitől!
Jó helyen van a vezérlés nem ugrott át és a szelephézag is jó mind2 megnézve. Rotax blokkos állítólag nincs és gyakorlatilag se dekompresszor. A legidegesítőbb hogy az egyik pillanatba még ketyegett leállítottam és elment a kompresszió mindez kb 10mp alatt.
Sziasztok! Kellene egy kis segítség.. Adott egy Aprilia ETX350 mindvégig szépen indult csak nem pörgött ki és nyélgázon füstölt. Leszedtem a karburátort kitakarítani úszószinten állítani stb felraktam beakarom indítani és mintha valami 50es motort rugdosnál. Napokba lett cserélve olaj,olajszűrő,vezérműszíj,gyertya. Valakinek valami ötlet mitől mehet el a kompresszió egyik pillanatról a másikra amikor fél perce még ketyegett? Nem dekompresszoros.
Sziasztok, esetleg valaki nem tudja a hiba okát? Adott egy cbr 900 as, motor beindul minden rendben, aztán ha hirtelen ráadom a világítást leáll és elmegy a gyújtás, kicsit megpiszkálom a gyujtaskapcsolót ujrainditom, és kb 2-3 alkalommal ez a probléma megszűnik ujrainditas után, de miközben jár a motor és piszkalom a gyujtaskapcsolót semmi probléma nincs, csak az első egy két indítás után... Kontakt hiba? Hol keressem a hibát?ha nem indítom be a motort és Ha rá adom a gyújtást lámpa nélkül és hirtelen felkapcsolom akkoris elmegy a gyújtás... De ha a gyújtás kapcsolót megbaxtatom ismét jó.. Így a fesszabalyzot és a tekercset kizárnám a hiba okozójaként, valamint 2-3 alkalom után akárhogy leveszem felteszem a világítást nem áll le kapcsol ki stb...
Ebben lehet valami, bár valószínűleg már hozzányúltak valószínűleg ezért is rezonál, vagy pont ezért probálkoztak. Mert volt benne 2 szegecs, azt végül letudtam furni, a többi valobam hegesztés, ott még valamit ki kell találnom.
több hónap állás után is hibátlanul teker
bár az akku nem erre van kitalálva de tudja
A B6 töltő sorozat méri a kisütött és beletöltött töltést is, tud sorozatot is. Ebből tutira látod, illetve elviszed akkus emberhez, az megmondja nekem 10 másodperc alatt az akku állapotát.
a blokkban leginkább a váltó másabb, esetleg másabb hangolás, nem kell az aktuális környezetvédelmi normáknak megfelelni
persze nincs világítás, más lehet a segédváz, pár kisebb nagyobb kacat nincs rajta
üzemóra inkább felhasználás függő, az endúrókon is sok esetben meg van az óra különböztetve verseny vagy endúrózás felhasználás
ha csak téblábolni kell valami 125 is elég lehet dt, mt stb ezekből 3-400 felé van egész szép állapotú is
persze gyengébb bénább futómű, ellenben egész olcsó karbantartás
amúgy a rendszám szinte értelmetlen, hiszen ezek nemigen arra valóak higy elkocogsz az úton x kilométert utána terepezel
az óra is fogy a gumi is kopik meg a benzint is cipelni kell
cross vs endúró attól függ hol használod, mert bár egyformának tűnnek nagyon nem egyformán lehet használni
7-800 ezer sajnos az alja lesz, rengeteg munka és szopás érhet vele, nem feltétlen de számíts rá
A másik amint gondolkoztam az egy pit-bike. De semmi kedvem kinai szarokkal vacakolni, sokan esküsznek rá, hogy jó de mindig van egy de. Nagy gyártók meg nem gyártanak ilyen motorokat ha jól tudom.
vagy a szelep van nyitva vagy a gyűrűk elszöktek, vagy valami kibaszta a dugó tetőt
a testvér cagiva blokkjában van