nem ismerem a gépet, fogalmam nincs mi melegedhet, neked kell látni mi van a gyújtási körben
a töltés 12v nagyon kevés, ha az akku jó akkor ki fogja nyírni
pl gyújtás jeladó már 2 motornál is megszopatott, egyik kihalt, ezt könnyű volt megtalálni, a másik meg ol jó volt hol nem, na ezt nehezebb volt, mert bármikor mértem jó értéke volt
akkor tuti nem benzinellátási hiba
első körben én megtakarítanék minden csatlakozót ami összefügg a gyújtással, nem kerül pénzbe és utána ezt ki lehet zárni
de jó eséllyel valami meg van szakadva, jeladó, vagy egyéb tekercs
ha ezekhez hozzáférni melegen is akkor meg kell mérni hidegen utána melegen amikor nincs szikra
Melegen ki kéne tekerni a gyertyát, megnézni, hogy milyen eröségü a szikra. Lehet az elemelegedö jeladó hagy ki, vagy a trafó, gyújtáselektronik ...
Ha visszahül meg megy megint rendesen?
Persze megnézném, hogy a tank szellözik-e rendesen, üzemanyagszürök, üa-rendszer tiszta.
Üdv!
Egy kis segítség kellene ha valaki tudna.
Van egy Husqvarna te 310 i motorom.
Olyan gond van vele hogy kb 1-2 km után nekiáll dadogni meg durrogni mikor már melegszik. Egész addig tökéletesen megy. Mitől lehet? Szelephézag rendben, gyertya cserélve.
Elfogadom. Nem mennek szembe a sajat tapasztalataiddal. Es igen, lehet nem biztos, hogy tudja, hogy miröl beszel.
Akkor az ügy lezarva...
Kerjük a következöt! ;)
nem mintha a német kolléga nem írhatna hülyeséget de én már azon se lepődök meg ha tényleg talált volna olyat .... persze van ami már újonnan is kuka... de nem, több alkatrész van benne és szépen szabályoz volt olyanon ami átlátszó műgyantával volt kiöntve hát nem egy atomreaktor de azért volt pár smd bigyesz benne általában a nagyobb 125-150 esnél még kevés is szokott lenni amit tölt (kissebb a fordulat)
Az egyetlen része(gyújtás) ami japó és az térdelt le
a töltés 12v nagyon kevés, ha az akku jó akkor ki fogja nyírni
pl gyújtás jeladó már 2 motornál is megszopatott, egyik kihalt, ezt könnyű volt megtalálni, a másik meg ol jó volt hol nem, na ezt nehezebb volt, mert bármikor mértem jó értéke volt
első körben én megtakarítanék minden csatlakozót ami összefügg a gyújtással, nem kerül pénzbe és utána ezt ki lehet zárni
de jó eséllyel valami meg van szakadva, jeladó, vagy egyéb tekercs
ha ezekhez hozzáférni melegen is akkor meg kell mérni hidegen utána melegen amikor nincs szikra
Ha visszahül meg megy megint rendesen?
Persze megnézném, hogy a tank szellözik-e rendesen, üzemanyagszürök, üa-rendszer tiszta.
Egy kis segítség kellene ha valaki tudna.
Van egy Husqvarna te 310 i motorom.
Olyan gond van vele hogy kb 1-2 km után nekiáll dadogni meg durrogni mikor már melegszik. Egész addig tökéletesen megy. Mitől lehet? Szelephézag rendben, gyertya cserélve.
Akkor az ügy lezarva...
Kerjük a következöt! ;)