Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

És az miatt lehet az hogy nincs töltés rendesen,meg melegen szikra sem? mert mikor kicsit kihűl,nem kell sokat várni akkor meg már van szikra!
Pont egy husky te 450 volt jeladó hibás
Az egyetlen része(gyújtás) ami japó és az térdelt le
Te 310i 2010-es
pontos évjárat tipus??
Az enyém az Te ahogy látom ez meg TC. Nekem nincs rajt ilyen kondi sehol.
nem ismerem a gépet, fogalmam nincs mi melegedhet, neked kell látni mi van a gyújtási körben
a töltés 12v nagyon kevés, ha az akku jó akkor ki fogja nyírni
pl gyújtás jeladó már 2 motornál is megszopatott, egyik kihalt, ezt könnyű volt megtalálni, a másik meg ol jó volt hol nem, na ezt nehezebb volt, mert bármikor mértem jó értéke volt
nincs gyújtótekercs de van egy kondenzátor az csinálhat ilyen hibát
Az a fura hogy alapjáraton nem megy fel a töltés sem 12 fölé. Lehet hogy gyújtótekercs vagy trafó? Mindig ugyan annyi idő után kezdi el csinálni.
akkor tuti nem benzinellátási hiba
első körben én megtakarítanék minden csatlakozót ami összefügg a gyújtással, nem kerül pénzbe és utána ezt ki lehet zárni
de jó eséllyel valami meg van szakadva, jeladó, vagy egyéb tekercs
ha ezekhez hozzáférni melegen is akkor meg kell mérni hidegen utána melegen amikor nincs szikra
Mentem vele,melegen nincs szikra. Mikor várok vele kicsit utána lesz.
azért teszteld tanksapka nélkül is
Végig néztem az üzemanyag rendszert..nyom a pumpa is,injektor is.
folyik a benzined rendesen? mert egy eldugult tankszellőző is nagyon be tudja szopatni az embert
Ha visszahül akkor utána ugyan úgy megy megint. De akkor is csak ugyan annyit és megint csinálja.
Melegen ki kéne tekerni a gyertyát, megnézni, hogy milyen eröségü a szikra. Lehet az elemelegedö jeladó hagy ki, vagy a trafó, gyújtáselektronik ...
Ha visszahül meg megy megint rendesen?
Persze megnézném, hogy a tank szellözik-e rendesen, üzemanyagszürök, üa-rendszer tiszta.
Ez inkább elektromos hibára utal nem? Jeladó, ECU, trafók?
barna
Gyertya milyen szinu?
Üdv!
Egy kis segítség kellene ha valaki tudna.
Van egy Husqvarna te 310 i motorom.
Olyan gond van vele hogy kb 1-2 km után nekiáll dadogni meg durrogni mikor már melegszik. Egész addig tökéletesen megy. Mitől lehet? Szelephézag rendben, gyertya cserélve.
Elfogadom. Nem mennek szembe a sajat tapasztalataiddal. Es igen, lehet nem biztos, hogy tudja, hogy miröl beszel.
Akkor az ügy lezarva...
Kerjük a következöt! ;)
nem mintha a német kolléga nem írhatna hülyeséget de én már azon se lepődök meg ha tényleg talált volna olyat .... persze van ami már újonnan is kuka... de nem, több alkatrész van benne és szépen szabályoz volt olyanon ami átlátszó műgyantával volt kiöntve hát nem egy atomreaktor de azért volt pár smd bigyesz benne általában a nagyobb 125-150 esnél még kevés is szokott lenni amit tölt (kissebb a fordulat)
Csak a nemet kollega irasat kozoltem. Aki azt irja, hogy nem kimeli az akuumlatort. Csak egy szilicium dioda van benne...
egy rakat kínai robeszen ilyen van 50-150 cm3 elég ritkán megy meg
Ahogy olvasom, nem akubarat! Nem ajanlott a hasznalata!
MOTOR TIPUS VAGY KINAI ???