Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Simán. összefűzöm, aztán rápréselem a zárólemezt. Ahogy írtam.
300 db

https://www.hasznaltauto.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
Szerintem butaság amit irtok. Egy 15 éves motorban amiben 30.000 km van Magyarországon miért rohadna össze a fék? Szinte még új. És az összes hirdetett motor ilyen... :)
a szétrohadt dugattyús az honda volt
ami vicces hogy nem folyt a fékfolyadék, pedig olyan volt a dugattyú mint a holdfelszín
Akkor az hodda lesz, azok gondozás mentesek.
Kevesen használják forszírozott tempóban ahol ez gond is lehetne, utcán ez sokáig elmegy minden járműnél.
Sajnos nekem is ez a tapasztalatom amit Ini ír.
Amikor így összerohad, akkor még pár évig nincs feltűnő hiba vele, szóval minek hozzányúlni.
lehet mert 3 nap alatt elment egy betét, igaz szar volt meg sokat fékeztem
Normál esetben így kell működnie, de akkor neked már melegedett a tárcsa ha ennyire ráfogott
na de hát mégis nyugat

amúgy egy ismerős angliában új autót akart venni amikor az önindító meghalt, olyan számot mondtak a javításra hogy megszólalni nem tudott, a kocsi nem ért annyit
Az ottani bérmunkásnak ugyanúgy drága az ottani márkaszerviz mint az itthoninak az itteni, ki a bánat viszi a 10 éves bármijét márkaszervizbe?.....öregebbet meg nem is vállalnak illetve olyan irreális árat mondanak, hogy úgysem hagynánk ott.
hát a gazdag nyugaton sincs pénz rendes szervizre? vagy túl sokba van a kolbászból készült kerítés?
Na vazz, nem linkeltem : https://index.hu/belfold/2021/...
A nevet nézd a cikkben.
Talán mert a " német" szervizekben is főként legyel, török, bulgár, román ... szerelők dolgoznak. Ha valaki " otthon " sem horta márkaszervizbe a gépét mért pont külhonban élve szakítana ezzel. Attól még hogy valakinek "miniszteri" fizetése van, minek kéne két kézzel szórnia? De nem akarok ebbe mélyebben belemenni, mert akkor sokan nyúlnának sör meg a chips után...
Mit szív Sanya? Miről beszélsz?
Öcsém felétek egy magyarhoz hordja a bömösét mert a német szervizek túl drágák, igazából fogalmam sincs, hogy milyen minőségben szerel (végülis rendes szervize van csak az ügyfélköre többnyire kint élő magyarok) így akár jó is lehet.
Nem is írtad, hogy hazaköltöztél és buszsofőr vagy, de ezt miért kellett?
Köszönöm
nekem is meséltek már sokmindent ... volt amit el is hittem meg volt amit nem de ha akarok valamit azt megnézem én és úgy veszem meg ... kinn is vannak nevenincs cégek ott is tudnak szervicckönyvet csinálgatni bárkinek a pecsétjével és ha el is viszi valaki 1000 km re onnan nem nagyon jönnek reklamálni ...
Az üzenet lényege az (lett) volna, hogy sem a márkaszerivz és szervizkönyv, sem a műszaki és a fejlett nyugat sem garancia mindenre.
Erre mit lehet mondani ilyen is van , speciel én nem vennék semmit se innen románból se magyarországról esetleg újat ... motorokat németből meg hollandból kocsikat hollandból vettem egyiket se bántam meg a régi kocsimat a kereskedő úgy adta ide hogy még átnézette előtte, lábon jöttem vele haza fékbetétet kb 80000 km után cseréltem (nyolcvanezer) szervízkönyve sose volt jön megy teszi a dolgát mostani kocsimat aukción vettem de volt előtte átvizsgálás kinyomtatva megkaptam az eredményeket szervízkönyv interneten lekérdezhető kilóméterállások újkorátol (2006) az eladásig , motoroknál semmi figura nem volt se magánszemélynél se kereskedőnél mindenki korrekt volt nem volt túlspilázva semmi ez a motor így néz ki, próbáld ki, megmondták mikor volt szervízbe ha azt mondják új az akksi akkor az tuti új ha sokat állt nem vetít megmondja át kell nézni mert állt stb, lehet alkudni nincsenek elszállt árak igaz nem is olcsóak
"Ha németben a lelkismeretes szervizbe"

Nem tudtam, hogy a márkaszervizek ott sem lelkismeretesek. :)

Friss műszakival vettem és végig vezetetett szervizkönyvvel. Az árban ezek benne voltak (mármint a csere) csak azt nem értem, hogy sem a márkaszerivz sem a műszakin nem szóltak érte?
Mivel "a hozzáér" elég subjektív dolog és téged foglalkoztat a dolog, érdemes lebontani és eltakarítani a munkahengereket, ahogy azt már elöttem is javasolták. Rá lehet mérni a féktárcsa ütésére radiális és axiális irányban is- kerekekre szintén, összevetve a max megengedett gyári értékekkel.
Nem olyan nagy meglepetés. Ha németben a lelkismeretes szervizbe viszi a jármüvet, ott nem "bárdi- ebay" super árakkal kerül fel a számlára az alkatrész ára, a munkadíj is disznóvágást kezdeményez a malacperselyen... nincs kedvük így sokaknak egy 5-6000 euros autóra 800-1500 € -os beavatkozást rááldozni... hiszen kevés vevő hatodik meg már az ilyentől. Továbbá a fent említett hibák pont az a kategória ami pl nem tartozik még csak a jótállás körébe sem, mert szemrevételezés, és próbakör alkalmával ezekről a vevő maga meggyőződhet...másrészt kopóalkatrész. ha valaki ezt nem teszi az meg magára vessen.