Ha a gombára menő vezetéket letesteled az órának fel kell menni teljesen ha nem teszi vagy az óra rossz vagy a vezeték vagy a hőgomba vagy az óra nem kapja meg a pozitívot valamiért másra nem tudok gondolni vagy esetleg nincs benn a termosztát de akkor is egy idő után valamennyire fel kellene neki menni főleg egy helybe
Sziasztok! Adott egy Aprilia Sr 50 street 2008 vízhűtéses. A hőfok az óracsoportban meg sem nyikkan. Kábelköteg óracsoport és hőgomba is cserélve lett. És hát az a nagy helyzet hogy még mindig nem mér. Valaki találkozott hasonló helyzettel? Valaki esetleg tud segíteni?
Ui :
próbáltam kis pontozóval kocogtatni ott ahol 90 % az esélye, hogy ott van a furat. Nagyából ugye tudni, hisz ott csiszoltam le, egy kb 10 ft-os érme nagyság, annak kb a közepén kéne lennie, de megsem moccan semmi.
Adott egy Kawasaki Zephyr kipufogó dob. Alapjárat felett valamint nagyobb fordulaton is bizonyos fordulatszám tartományban berezonált a belseje. Talán nevezhetjük furulyának vagy dob belsőnek. Amikor levettem kocogtattam és hallani is lehetett, hogy a leömlőkhöz közelebbi, vékonyabb résznél enyhén zörög benne valami. 5-6 popszegecs szerű szegecs tartja a helyén ezt a belső részt amik festék pöttyökkel vannak kezelve rozsda ellen, Gondoltam lefúrom a szegecseket kijön a betét megnézem mi van eltörve és tisztítás után vissza szegecselem. Viszont a szegecsek olyan jó anyagból vannak, hogy nem tudtam lefúrni őket, ok, gondoltam leköszörülöm. Ez meg is történt, egy nagyon picit bele is mentem a ,,húsba,,
Nem látható helyen van és gyárilag is szeges plusz festék van ott. Viszont most nem találom a szegecs furatokat, egyszerűen mintha egy anyag lenne az egész. próbáltam vízpapírral, políroztam, hátha kicsit elválik az anyag és látom a furatkörvonalát ahol ki lehet ütni a szegecs maradványokat, ezzel kiszabadítva a dobbelsőt. De semmi. Tanácstalanan vagyok.
Kb olyan a helyzet mint mikor a Pannonián a rossz kúposság miatt elnyalja a pozicionáló stiftet a főtengelyen a lendkerék, és lehet keresni hogy hol is a stift a főtengelyen.
Ha van valakinek valami ötlete az megköszönném.
Sziasztok valaki tudna segíteni abban van egy kawasaki zűr 6oo -as motorom és álló helyzetbe kifolyt belőle a benzin .Arra lennék kíváncsi mi okozhatja a hibát a segítséget elköszönöm
Azt még mindig könnyebb átkötni mint a kulcsos kapcsolót. Azt már többet is cseréltem. MZ-n egyet, meg az öreg CB-n is, a kezelőszervekkel viszont soha nem volt gondom.
én mindig avval állítom le, bár nem egy gépen nem is volt kulcs.....
egyszer rútul be is szoptam mert ereszkedtünk le egy nagyobb csapattal a hegyről és kurva lassan haladtunk. és leszopta a dupla féklámpa izzó a kicsike akkut és az önindító nem tudta úgy tekerni hogy beinduljon, berúgókar nem volt aztán tolhattam vissza egy emelkedőre és úgy sikerült beindítani.......
Én soha illetve csak akkor állítom le a "vészleállítóval" ha épp bizonytalanul billegek mert a talaj egyenetlen ahol épp megálltam, de inkább akkor is megpróbálom a kulcsot elérni mert az a kis kapcsoló meg tudja adni magát és a legrosszabb pillanatokban, volt, hogy ausztriából hívott ismerős, hogy miért nem indul a gépe és a beszélgetés végén kiderült, hogy a vészleállítóval szokta leállítani és az krepált be, ugyan nem annyira gyakori hiba, hogy ellene legyek, de azért előfordul.
Te biztos tudod, inkább csak annak írom aki esetleg olvassa és nekiáll csiszolgatni.
Az érintkezők felületét ha simán megcsiszolja az ember a csiszolási barázdák csúcsainál nagyon kis keresztmetszeten fog az áram folyni, ami elősegíti hogy újra elégjen az érintkező. Tehát ha meg is csiszoljuk, tükör fényesnek kell lennie. Én ezért 2-3000-es finomságú polírozó papírral csiszoltam meg. Ezen felül nagyon enyhén domborúnak kell lennie.
Nem nagyon, csak annyira hogy ha átvilágítunk a zárt érintkező pogácsák között, akkor középen érjen össze, és a széleinél éppen átmenjen a fény.
Ez kb. annyit jelent, hogy 0.005-0.01mm rés van a pogácsák pereménél.
Így sokkal tartósabb és pontosabb lesz a kapcsolás.
....az ember mi hülyeséget megtanult a szar megszakítós Jawaval, meg a mechanikus feszültségszabályzók felújítása közben
Kétségtelenül van ilyen, nem varázsszer, de azért jó.
Viszont ha kicsitől nem javul meg akkor felesleges jobban eláztatni
Biztos vannak jobb szerek is, de WD40 meg mindig van otthon, mert az mindenre IS jó
ismerőnek a dailyn fújkálhattuk mi bármivel az ablaktörlő kapcsolót, szét kellett szedni aztán csiszolgatni
egy doboz kontakt sprayt ráfújt előtte még a szőnyeg is büdös volt tőle
én utálom ezeket a folyadékokat a vége mindig az hogy szét kell szedni
a wd40től meg van jobb szagú csodaszer is most nem jut eszembe a neve kimenni meg lusta vagyok megkeresni, bicikli láncot fújkálom vele ha nagyon nyikorog kb erre az egyre valóak ezek a csodaszerek
Egyébként ismeritek a WD-40 történetét?
Az amerikai Norm Larsen a repülõgèpipar szàmàra fejlesztette ki 1953ban.Water Displacement (vîzkiszorîtò).A 40. kisèrletre sikerült neki .Igy lett WD-40.
https://www.aliexpress.com/ite...