Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Egy ilyen bólintás gátlós féknél van valamilyen légtelenítési furfang, vagy csak simán felpumpál nyit zár?
Multimetered van?
Doksi nélkül elég pici az esélye, hogy egy jelöletlen feszültségszabályzóról fejből tudja valaki
Szóval tudd meg a típusát, és a neten picivel jobb eséllyel találni bekötési rajzot.
Üdv,tudna nekem segíteni valaki fesszabályzó bekötésben,hogy melyik kábelt hova kössem?(amin rajta van a kábelezés az a rossz-) 70 599 3855 csörgess meg s visszahívlak-köszönöm.
A gumipókot kipróbálom, egyszerűbb, mint szétkötni, köszi.
Pár napja nyomom a sztorit outcast, nézd vissza, nincs mit vesztened. :)
A városban sosem állt le, ez a bajom. Pont akkor sza@rakszik, amikor elméletileg jobban kéne hűlnie.
Természetes arany színű, hogy passzoljon a telóhoz. Saját gyártás és az aliról rendeltem az arany színű hőálló szalagot.
Már tettem bele hőterelő lemezt januárban, ez volt az első opció, de nem jött be.
Mivel a forgalom közepén áll meg a “ legjobb helyeken” nem igen rakom oldaltámaszra.
Kitámasztok két lábbal és indítom, ha indul megyek, ha nem, akkor tolom.:)
DE ezt irta:
"A városban sokat megyek vele, ott még sosem állt le, de amikor hosszabb útra indulnék 100 vagy 200 km után kiszámíthatatlan módon leáll."

Szerintem a városban nagyobb eséllyel kellene túlmelegednie nem?
A MOTORVEZÉRLŐ MELEGSZIK TÚL A KIPUFOGÓ MELEGÍTI PLUSZBAN SZIGETELD LE VAGY HŰTSD MEG AZ ECUT
azt irtad, hogy olyan mintha leállítanád. Ez nem utal szűrő eltömődésre. Ugyanakkor utána rögtön beindul vagy néha várni kell az szűrő szempontjából ellentmondásos.

Ha leáll akkor azönös körülények között indítod újra? Értem rajta ülsz és indítózni próbálsz vagy kvieszed sebességből, sztenderre állítod, stbv. Van különbség a különböző intási módok sikeressge között?
Kösd fel egy gumipókkal az oldaltámaszt. Egy próbát megér.
Jó szétkaptad! Mi volt az előzmény?
Még a gyújtás jeladót kimérjük a barátommal valahogy, kikötöm, ideiglenesen a sztender kapcsolót és mehet a próba túra.
Remélem Visegrádnál messzebb jutok és lesz rajtam jó sok bogár is csak ne poloska.
:)
Már csak jó idő kéne.
Igen, tudtam volna fokozni.
Trainspotting:
“Tiszta, mint a hó, amit összesz@rtál”
:)
Tiszta mint a hó? Hát ezt így még nem hallottam hasonlatban....
Viszont beugrott a "kunyhó mögötti sárga hóból nem eszünk".... ami ugyan hó, de nem igazán tiszta.
A dőlés érzékelő patika belül.
Száraz mint a sivatag és tiszta mint a hó.
Azt még nem, nem volt időm szétkapni.
Csütörtökön vagy pénteken szétszedem.
Tiedböl kivett pumpa szuröjet nezted?
Igen, szerencsére precíz a barátom és kitakarítva tette el.
A beszerelt pumpan megnezted a szürö àllapotàt? Ott van a fempohar aljaban. Ide vagy Z750-1000 topicban ott van rola a video...
Ó szuper, köszönöm az infót.
Szia,

vészleállító történet (korábban ide is beírtam). A mostani motoromon ami ránézésre patika volt ha vészleállítóval állítottam le és visszakapcsoltam rögtön nem volt indítható. Aztán eltelt 10-20 másodperc és hallottam a pumpa hangját. Egy kis kontakt spray és mozgatás megoldotta. Ha járó motor mellett rásimitottam akkor is leállt. Kezelés ota nem csinálja

Most hasonlót játszik a másik oldalon a reflektor kzdte hasonlót, hogy hiába kapcsolom fel, kicsit túl kell nyomni.

Ha legközelebb leáll érdemes ezt is átmozgtani, hogy a szivattyú beindul-e