Doksi nélkül elég pici az esélye, hogy egy jelöletlen feszültségszabályzóról fejből tudja valaki
Szóval tudd meg a típusát, és a neten picivel jobb eséllyel találni bekötési rajzot.
Üdv,tudna nekem segíteni valaki fesszabályzó bekötésben,hogy melyik kábelt hova kössem?(amin rajta van a kábelezés az a rossz-) 70 599 3855 csörgess meg s visszahívlak-köszönöm.
Mivel a forgalom közepén áll meg a “ legjobb helyeken” nem igen rakom oldaltámaszra.
Kitámasztok két lábbal és indítom, ha indul megyek, ha nem, akkor tolom.:)
DE ezt irta:
"A városban sokat megyek vele, ott még sosem állt le, de amikor hosszabb útra indulnék 100 vagy 200 km után kiszámíthatatlan módon leáll."
Szerintem a városban nagyobb eséllyel kellene túlmelegednie nem?
azt irtad, hogy olyan mintha leállítanád. Ez nem utal szűrő eltömődésre. Ugyanakkor utána rögtön beindul vagy néha várni kell az szűrő szempontjából ellentmondásos.
Ha leáll akkor azönös körülények között indítod újra? Értem rajta ülsz és indítózni próbálsz vagy kvieszed sebességből, sztenderre állítod, stbv. Van különbség a különböző intási módok sikeressge között?
Még a gyújtás jeladót kimérjük a barátommal valahogy, kikötöm, ideiglenesen a sztender kapcsolót és mehet a próba túra.
Remélem Visegrádnál messzebb jutok és lesz rajtam jó sok bogár is csak ne poloska.
:)
Már csak jó idő kéne.
Tiszta mint a hó? Hát ezt így még nem hallottam hasonlatban....
Viszont beugrott a "kunyhó mögötti sárga hóból nem eszünk".... ami ugyan hó, de nem igazán tiszta.
vészleállító történet (korábban ide is beírtam). A mostani motoromon ami ránézésre patika volt ha vészleállítóval állítottam le és visszakapcsoltam rögtön nem volt indítható. Aztán eltelt 10-20 másodperc és hallottam a pumpa hangját. Egy kis kontakt spray és mozgatás megoldotta. Ha járó motor mellett rásimitottam akkor is leállt. Kezelés ota nem csinálja
Most hasonlót játszik a másik oldalon a reflektor kzdte hasonlót, hogy hiába kapcsolom fel, kicsit túl kell nyomni.
Ha legközelebb leáll érdemes ezt is átmozgtani, hogy a szivattyú beindul-e
Szóval tudd meg a típusát, és a neten picivel jobb eséllyel találni bekötési rajzot.
Kitámasztok két lábbal és indítom, ha indul megyek, ha nem, akkor tolom.:)
"A városban sokat megyek vele, ott még sosem állt le, de amikor hosszabb útra indulnék 100 vagy 200 km után kiszámíthatatlan módon leáll."
Szerintem a városban nagyobb eséllyel kellene túlmelegednie nem?
Ha leáll akkor azönös körülények között indítod újra? Értem rajta ülsz és indítózni próbálsz vagy kvieszed sebességből, sztenderre állítod, stbv. Van különbség a különböző intási módok sikeressge között?
Remélem Visegrádnál messzebb jutok és lesz rajtam jó sok bogár is csak ne poloska.
:)
Már csak jó idő kéne.
Trainspotting:
“Tiszta, mint a hó, amit összesz@rtál”
:)
Viszont beugrott a "kunyhó mögötti sárga hóból nem eszünk".... ami ugyan hó, de nem igazán tiszta.
Száraz mint a sivatag és tiszta mint a hó.
Csütörtökön vagy pénteken szétszedem.
vészleállító történet (korábban ide is beírtam). A mostani motoromon ami ránézésre patika volt ha vészleállítóval állítottam le és visszakapcsoltam rögtön nem volt indítható. Aztán eltelt 10-20 másodperc és hallottam a pumpa hangját. Egy kis kontakt spray és mozgatás megoldotta. Ha járó motor mellett rásimitottam akkor is leállt. Kezelés ota nem csinálja
Most hasonlót játszik a másik oldalon a reflektor kzdte hasonlót, hogy hiába kapcsolom fel, kicsit túl kell nyomni.
Ha legközelebb leáll érdemes ezt is átmozgtani, hogy a szivattyú beindul-e