Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem biztos, hogy most is van még olyan.
Még a szoci időkben volt ilyesmi, aki akart fordszámmérőt a skodába vagy bármibe a gyújtásról vette le a jelet.
Egy képet rakhatnál a műszerről.
Micsoda? Meg nem is hallottam ilyenrol.
Szerintem létezhet.Amióta gyertyakábelre tekerhető digitális fordulatszámmérőt figyelve állítok pilot csavart, azóta elég barátságos gyertyaképek fogadnak.Még 2 ütemű vasnál is.
Ha ugyan nem is állítható a benzinszint de ha kopottabb a tű ergo nagyobb benzinszint bírja annyira felnyomni az úszót hogy el is zárjon vagy épp nem is zár el rendesen kicsit mindig befolyik akkor lehet magasabb a szint épp annyival, hogy kicsit dúsabban járjon
sorry az elutésekért....
Én is igy gondoltam. MIvel mindkét motor hosszabb távokon használt és az utazó fordulat bőven 5.000 felett van én se tudtam rá mint mondani. De színre tényleg markáns a különbség. Magyarázatot se tutdtam rá adni, hacsak az nem, hogy az egyiknek jobban húzzák a gázt, de annak meg a fogyasztásban kellene meglétszódnia.
Mivel az az alapjarati rendszer resze, ezert nemigen.
Sziasztok!
Tudnátok ajánlani egy szegedi szerelőt, aki egy gyorsváltót fel tudna rakni? Állítólag nem bonyolult, de nem kezdenêk neki. A szerelőm pedig szerb, és otthon ragadt. Köszi
Ket azonos tipusu motor, kozel azonos futasteljesitmeny es hasonlo (tura) hasznalat.

Egyik sem eszi az olajat, fogyasztas hasonlo. Benzinszint es a tu sem allithato a karburatorban.

Letezik, hogy csak a pilotcsavarok kulonbozo helyzete miatt egyik motornak joval feketebb a kipufogo nyilasa a madik meg inkabb "oz barna"?
Kivettem anno, az egyiket, és elballagtam vele a boltba, hogy: Ilyet kérek négyet! És azóta remekül működik mindegyik kb 4 éve!
Van amelyikbe eleve ezt írják elő.
Igen.
Mit jelent az, hogy "2 pólusú"? Mert szerintem van az egyik középsó pólus, az az, amelyiken a nagyfeszültségű impulzust kapja, és van 1, 2, vagy 3 testpólus?!
CR9E (egy polusu) helyett mindig CR9EK-t hasznalunk ami 2 polusu.
Es tobb polusu gyertyaval van valakinek tapasztalata?
köszi az infot
Nem,a belső részeket tartja,a videóban 53 mp-nél lévő rajzon fork damper néven,a csavar a 34 Nm felirattal jelölve.Semmi köze a kb 1-2 miliméter vastag fork tube-hoz ami a cróm szár és egy sima cső menettel a végén.Amit a másik linkelt videóban kitekernek.Fogalmam sincs hogy tudod a helyéről kinyomatni.Ezt.
http://youtu.be/_9XmeRrhui4
nincs , densot használok évek óta pl az enyémbe 2 elektródás a denso 1 elektródás az ngk mintha a denso jobb lenne ....
Az a csavar tartja,ami furfangos az az hogy kitekered a csavart még nem fog lejönni, úgy kell kinyomatni a szárat.
Ok. De van koztuk ekkora minosegbeli kulonbseg?
De. Isolator volt szinte mindig. Ha tuningot akartam akkor Magneti Marelli vagy Champion.
Én mindig a Wartburg kidobott gyertyával mentem
Fater amikor cserélte 3ból 1-2 mindig jó volt még egy ideig
Igen,benn ott melyen van egy M8 as inbusz csavar ami a csillapitast tartja.De most nem az kell hanem a crom szarat mi tartja a helyen,ez a száron levo menet,emlekeim szerint.Bar mintha KBY telon amit lattam a kerek feloli oldalon lrtt volna egy pici menetes csavar.Ilyen fej nelkuli,nem tudom a nevet.