Szívó csonkokkal elég rossz tapasztalatom van a nem gyári kivitelekkel
Volt ami egy évig sem bírta és elrepedt volt ami pár év után vált el az aluminiumtól mert morzsalékos lett
Robogó legszűrőbox gumik se jobbak a gagyik
Ja és ne kenegesd szilikonnal, nem tesz jót neki. Ugye a szilikon olaj a DOT5 -ös fékolaj, amit csak direkt erre gyártott spéci tömítések bírnak ki, még a fékolaj álló gumi sem. A glicerin a tuti, amit kawa70 mondott.
Szilikont csak felszíni látvány kezelésre jó, nagyon kicsi hígított mennyiségben.
Pár alkalommal azért jó a melegítés. Elég ha addig puhább amíg felrakod, vagy leveszed, de nekem is eltört a bekeményedés miatt néhány alkalom után, szóval érdemes megrendelni a tartalékot ha most aktuálisan meg is oldja a problémát.
Kawánál nem tudom hogy van, de Hondánál 24ezer forint...plusz áfa, plusz szállítás, bilincsek nélkül....per darab lett volna, ami a motor aktuális értéke volt akkoriban.
Utángyártott sem volt rosszabb, és annak észszerű ára volt. 12ezerért a komplett garnitúrát megkaptam és 10 év után sincs minőségi probléma vele.
Forró víz addig jó amíg felteszi az ember. Utána ugyanolyan kemény lesz
Ha lecsúszik elkerülhetetlen az új vásárlás. És lehetőleg gyárit ha több évig használni akarja
Üdv!
Valakinek van tippje arra, hogy gumialkatrészeket, hogyan lehet puhítani? (Zephyr 750 )A karburátorsor és a légszűrő doboz között van 4 átvezető ,, flasni,,. Ezeket ugye nem fogja csavaros bilincs, csak egy rugó gyűrű. Úgy vettem észre, hogy már annyira kemények, hogy ezek a rugó gyűrűk nem tudják a helyén tartani őket, így pedig lecsúszik a légszűrőház. Természetesen falsot szív, és a kemény gumi miatt nagyon nehéz vissza rakni, de nem segít mert előbb utóbb újra lent van. Szlikonnal már kentem őket amikor szét szedtem, egy darabig jó is volt, de hamar újra keményedtek. Találkozott már valaki ezzel a problémával? Van megoldás vagy csak az új berendelése?
Köszi
Ha így gondolkozol nagyon sok bosszúság fog érni még az életben. A bizalom nagyon fontos mindkét részről. Ha hagyod hogy a bizalmatlanság közétek álljon akkor soha nem tudtok majd nyugodtan önfeledten elmenni együtt sehova. Mindig ott lesz hogy mi lesz ha....
Először csak te nézel utánna sűrűn,majd észre sem veszed és már mást kérsz meg , hogy figyeljen rá. Egyre többet piszkálod ,majd ott hagy valahol és sétálgathatsz haza szomorú szívvel.
Ne járj úgy mint én ,tanulj az esetemből! Bizzatok egymásban!
Örülök hogy segithettem.
Köszönöm, akkor marad a gyári megoldás. Amúgy én is a gyári cuccoknak vagyok híve, de az előző ,,szakemberek,, nagyon feldúlták ezt a részt. De megpróbálom helyrehozni.
A sokpólusú csatlakozókat széthúzod !egyenként! befújod kontakt sprével, majd összedugod, és a kormányon levő "start .stop" kapcsolót is, féklámpa kapcsoló pl.és el fog indulni!
Nem ajanlom. At kell fuvokazni a karbisort utana. Pepecs es sok hozzaertest igenylo munka mire tokeletes lesz. A masik hogy soha nem fog ugy szurni mint a gyari. Nekem k&n direkt szurok voltak .
Van valakinek tapasztalata a ,,sport,, vagy direkt szűrőkkel? Zephyr 750-re gondoltam. Nagyon gagyi a gyári sok dobozos légszűrő műanyag... a karburátorra csatlakozó, hátsó gumi flasnik kemények és sokszor lecsúsznak. Valamint aranyáron lehet beszerezni. Nézegettem képeket és arra gondoltam, hogy az egész műanyag ,, cuccot,, lecserélném 4 darab ilyen szűrőre. Márkák , tapasztalat? köszi
Sziasztok,
Sorry,hogy csak robeszről van szó, de teljesen megakadtam egy egyszerű dolognál.
Egy régi Honda Tactba kéne visszaraknom az olajpumpát, de a képen benyilazott résznél megakad, nem tudom bentebb tolni a helyére. Van ennek valami trükkje? Pont addig a peremig megy ugye a gumitömítés, a peremes résznek is megvan a helye, illetve lemértem a hosszát és pont annyi hely van bent,hogy koppig be kéne menni, de nem akaródzik. Próbáltam a berugóval mozgatni kicsit a főtengelyt,hogy nem-e a ferde fogaskerekek miatt, de nem jártam sikerrel. Valami szerelési praktikát kaphatnék hozzá?
Tök egyszerű pedig, simán be kéne mennie a helyére...
10*-es árkülönbség esetén nekem megéri a kockázat.
Ha csak kétszer annyiba kerül a gyári, akkor én is azt venném.
Volt ami egy évig sem bírta és elrepedt volt ami pár év után vált el az aluminiumtól mert morzsalékos lett
Robogó legszűrőbox gumik se jobbak a gagyik
Szilikont csak felszíni látvány kezelésre jó, nagyon kicsi hígított mennyiségben.
Kawánál nem tudom hogy van, de Hondánál 24ezer forint...plusz áfa, plusz szállítás, bilincsek nélkül....per darab lett volna, ami a motor aktuális értéke volt akkoriban.
Utángyártott sem volt rosszabb, és annak észszerű ára volt. 12ezerért a komplett garnitúrát megkaptam és 10 év után sincs minőségi probléma vele.
Ha lecsúszik elkerülhetetlen az új vásárlás. És lehetőleg gyárit ha több évig használni akarja
Valakinek van tippje arra, hogy gumialkatrészeket, hogyan lehet puhítani? (Zephyr 750 )A karburátorsor és a légszűrő doboz között van 4 átvezető ,, flasni,,. Ezeket ugye nem fogja csavaros bilincs, csak egy rugó gyűrű. Úgy vettem észre, hogy már annyira kemények, hogy ezek a rugó gyűrűk nem tudják a helyén tartani őket, így pedig lecsúszik a légszűrőház. Természetesen falsot szív, és a kemény gumi miatt nagyon nehéz vissza rakni, de nem segít mert előbb utóbb újra lent van. Szlikonnal már kentem őket amikor szét szedtem, egy darabig jó is volt, de hamar újra keményedtek. Találkozott már valaki ezzel a problémával? Van megoldás vagy csak az új berendelése?
Köszi
Először csak te nézel utánna sűrűn,majd észre sem veszed és már mást kérsz meg , hogy figyeljen rá. Egyre többet piszkálod ,majd ott hagy valahol és sétálgathatsz haza szomorú szívvel.
Ne járj úgy mint én ,tanulj az esetemből! Bizzatok egymásban!
Örülök hogy segithettem.
Forgatja az onindito a motort?
Szikra van?
Gyertya lucskos?
Mindenhol.
Elektromos rendszer elsőnek, aztán üzemanyag rendszer második körben...
Vettem egy Yamaha FZR 400-at, négy évet állt nem indul.
Tudtok segíteni hol keressem a hibát?
https://images.cmsnl.com/img/p...
https://www.cmsnl.com/kawasaki...
Köszönöm
Sorry,hogy csak robeszről van szó, de teljesen megakadtam egy egyszerű dolognál.
Egy régi Honda Tactba kéne visszaraknom az olajpumpát, de a képen benyilazott résznél megakad, nem tudom bentebb tolni a helyére. Van ennek valami trükkje? Pont addig a peremig megy ugye a gumitömítés, a peremes résznek is megvan a helye, illetve lemértem a hosszát és pont annyi hely van bent,hogy koppig be kéne menni, de nem akaródzik. Próbáltam a berugóval mozgatni kicsit a főtengelyt,hogy nem-e a ferde fogaskerekek miatt, de nem jártam sikerrel. Valami szerelési praktikát kaphatnék hozzá?
Tök egyszerű pedig, simán be kéne mennie a helyére...
Nem jót tettem fel.