Az összes csavarkötésre gondoltam az első villa és környéke de nem is ez a lényeg mert az valószínű egyezik a pc 43 al. Az olajszint azaz légrés lenne a fontosabb 149mm vagy 160mm vagy valami egész más ? az injektorosba 149mm de az előző szériába más teló van
Sziasztok! cbf 600(2006) service manuálja van e valakinek? Tipp esetleg hogy honnan lehetne letölteni? Próbáltam több oldalon de ez a széria sehol nem szerepel! Első teleszkóp érdekelne. olajszint meghúzási nyomatékok! 2007 utánit(pc43) találtam de abban más a teló! Előre is kössz ha tudna valaki segíteni.
Szia!
Ezt a jelenséget egyenetlen nyúlásnak hívják, sajnos minden motorral előfordulhat,nem segít semmi,csak a csere. Minőségi láncra, aztán folyamatosan fújni,kenni tisztítani,reménykedni. Nekem minden motorral megvolt,kivéve a bmw-t:)
Sziasztok, szeretnék tanácsot kérni..Adott egy sc33 1999 900 cbr honda, aminek a váltókar tengelyén lévő szimering kezdi megadni magát, a kérdésem az lenne, hogy ezt kívülről ki lehet cserélni? Vagy szét kell a blokkot Szedni a cseréhez?képek :
Sziasztok.
Segitséget szeretnék kérni tölletek.
Van egy 97 es évjàratu Suzuki Bandit 600 am aminek hidegben ( 10 fok ) 900 fordulat/ perc az alapjàrata.
Az a kérdésem hogy pontossan melyik csavarral tudom az alapjàratot àlitani és hogy mennyi az optimàlis alapjàrati fordulatszàm.
Segitséget elöre is köszönöm.
Zsolt
Sziasztok!
Vettem egy mocit és elhoztam eredetiség vizsgálatra átírás előtt. A kilóméter órán mérföldes mutató, illetve digitális mérföld számláló van. Azt mondja az ember aki végzi a vizsgálatot, hogy műszaki szívni fogok vele nem fogják átengedni. Igaz ez? Néztem you tube-os videókat hogy egyes típusokon lehet változtatni a mérföldet- km/órára. Az enyémen ez nem jött be (Kawa vn900)
Szerintetek?
Köszi!
Sziasztok!
Van valakinek tapasztalata a hullamzo lancfeszesseg problemajaban? Beallitom precizen, elforgatom a kereket kicsit, es 3-4mm-rel megvaltozik a lanc fezsessege. A primer lanckereken latni, legalabbis annak a rögzitöcsavarjan, hogy az kisse excentrikus. Magan a tengelyen csupaszon, meg ha meggebedek sem latok semmi asszimetriat. A lanckerek ezen a motoron nem feszesre huzott, hanem van egy nehanytized millimeteres holtjateka. Nem tudom, de ez normalis lehet? Alapjaraton közepallvanyon futva latszik, hogy hintazik is kicsit. Valoszinüleg igy vettem, csak nem tünt fel, es a lanc is cserere szorult, igy az alig 4 000 km-t futott.
A hasznalatban nem nagyon befolyasol, szerintem alig erezni valamit, es azt is csak akkor, ha nagyon alacsony fordulaton motorfek üzemröl lassan gazt adok, akkor neha nagyobbat rant, mint elvarhato.
- Okoz ez gondot?
- Mitöl alakulhat ki? Ez masnal is elöfordult?
Sziasztok!
Arra lennék kíváncsi, hogy mennyi pénzbe kerül, bírja-e a motor és milyen esetleges előnyőkkel és hátrányokkal kell szembenéznem ha módosítani szeretném.
Nem hiszem, h gondd lenne.
Simán kívülről tudod cserélni.
Kicsit szívás kiszedni a régit, de lehet roncsolni, mert annak már úgy is annyi.
http://www.manualedereparatie....
Ezt a jelenséget egyenetlen nyúlásnak hívják, sajnos minden motorral előfordulhat,nem segít semmi,csak a csere. Minőségi láncra, aztán folyamatosan fújni,kenni tisztítani,reménykedni. Nekem minden motorral megvolt,kivéve a bmw-t:)
Én is nekiálltam a szezon előtti krabantartásnak....új gumi előre,a telókat meg a rugótagot a hétvégén viszem renderakatni....
Segitséget szeretnék kérni tölletek.
Van egy 97 es évjàratu Suzuki Bandit 600 am aminek hidegben ( 10 fok ) 900 fordulat/ perc az alapjàrata.
Az a kérdésem hogy pontossan melyik csavarral tudom az alapjàratot àlitani és hogy mennyi az optimàlis alapjàrati fordulatszàm.
Segitséget elöre is köszönöm.
Zsolt
Vettem egy mocit és elhoztam eredetiség vizsgálatra átírás előtt. A kilóméter órán mérföldes mutató, illetve digitális mérföld számláló van. Azt mondja az ember aki végzi a vizsgálatot, hogy műszaki szívni fogok vele nem fogják átengedni. Igaz ez? Néztem you tube-os videókat hogy egyes típusokon lehet változtatni a mérföldet- km/órára. Az enyémen ez nem jött be (Kawa vn900)
Szerintetek?
Köszi!
Üdv. Szerintetek ez a hang mi lehet gsxr 600 k6on?Főleg alapjáraton jobban hallható.
Van valakinek tapasztalata a hullamzo lancfeszesseg problemajaban? Beallitom precizen, elforgatom a kereket kicsit, es 3-4mm-rel megvaltozik a lanc fezsessege. A primer lanckereken latni, legalabbis annak a rögzitöcsavarjan, hogy az kisse excentrikus. Magan a tengelyen csupaszon, meg ha meggebedek sem latok semmi asszimetriat. A lanckerek ezen a motoron nem feszesre huzott, hanem van egy nehanytized millimeteres holtjateka. Nem tudom, de ez normalis lehet? Alapjaraton közepallvanyon futva latszik, hogy hintazik is kicsit. Valoszinüleg igy vettem, csak nem tünt fel, es a lanc is cserere szorult, igy az alig 4 000 km-t futott.
A hasznalatban nem nagyon befolyasol, szerintem alig erezni valamit, es azt is csak akkor, ha nagyon alacsony fordulaton motorfek üzemröl lassan gazt adok, akkor neha nagyobbat rant, mint elvarhato.
- Okoz ez gondot?
- Mitöl alakulhat ki? Ez masnal is elöfordult?
Szeretnék érdeklődni hogy Budapesten vagy agglomerációban sorkerttes karbiszinkronját elvégezni képes szerelőt tudtok-e ajánlani?
Arra lennék kíváncsi, hogy mennyi pénzbe kerül, bírja-e a motor és milyen esetleges előnyőkkel és hátrányokkal kell szembenéznem ha módosítani szeretném.