Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

https://www.sportmotor.hu/foru...

Lap aljan egy 09.28.-ai bejegyzesnel lathato par erdemes foto...meg ugya abban topikban par lappal kesobb amikor sikerult helyrehozni.( Igy vettem vas- árban...)
Ha leszednéd! Nem tudom mikor volt valaha lebontva, ha regen, akkor utve csavarhuzoval simogassad szorgosan a hengerfejnel levo csavarokat addig meg meg nem indulnak. Hajlamosak beszakadni ezek a csavarok...utana lehet buveszkedni, menetet menteni...
Köszi, én is kedvet kaptam hozzá, mert enyémre is ráfárne.
Vizes csiszoló vászon, háztartási súrolószer ( CIF ) , dörzsi szivacs. Ez még csak a nagyja, leszedés után polírozás vár rá !
Mivel csináltad?
Naugye!;-)
No neki láttam ! Saválló lehet, nem fogja a mágnes. Nagyja rozsda lent van. Persze leszedve egy polír még nagyon ráférne, de már most ég és föld. Ilyen lett :
Ma már rám lett beállítva legalábbis kb ugyan ilyen kaliberű ember beállítása lett beállítva nekem is. Bentről kifelé fönt 7 alul 5 kattanás a központin pedig fent 3 alul 1. És nekem még mindig furcsa az eleje. a régi 636-om szépen lemegy visszajön egyszerre a 10-es nek meg az eleje puhább.
Az alap az ezt jelenti? 10 kattanásra kitekergetve stb? El lehet vele szórakozni jó sokat.
Szemmel is látszik, ahogy dolgozik az első "teleszpók"! A hátsót pedig érzem, mert az az ülés alatt van , központi "rugóstag"! az öreg Honda-n, és másképpen egyébként sem látszana!
"Mennyi es mikori es milyen olaj van a villaban?" Gondolod tudja az ilyen kényes "erkölcstelen" dolgokat valaki?? Minden esetre , nekem évente a tavaszi TMK-kor ez az egyik dolog , amit cserélek benne! A másik az izzólámpák! Ellenőrzöm, mielőtt kijárok vele a garázsból , mindegyik működik-e?!
Ha szorulnak a szárak, akkor fel kell lazitani a tengely bilincset a tell aljan, majd megtolod a motort, elso fek segitsegevel, megjaratod a telokat, mert lehet feszulnek. Utana meghuzod a csavarokat. Ha nem valtozik , akkor lehet el vannak gorbulve...
Amugy egy karbantartas, folyadek csere, szimmering csere sosem árt, ha szakszeruen van elvegezve.
Fekbetetek nincsenek felrekopva?
1 éve vette azóta nem még nem nyúltam hozzá mert alig tudtam menni vele idő hiányában. utána meg most elkezdtem állítani hogy hátha ott a baj, de úgy érzem nem az lesz a baj.
Mennyi es mikori es milyen olaj van a villaban?
Hali. próbálom beállítani a motorom futóművét mert amikor vettem el volt állítva teljesen. Most be lett állítva alapra de nagyon lágy az eleje menet közben hullámzik. nálam van a régi motorom épp és az alap beállításon tökeletessen együtt mozog. A mostaninak lemegy az eleje nagyon és vissza alig jön.(könnyen mozog csak nem jön vissza teljesen)
ez egy 2007 es zx10 esetleg ha valakinek van és ez olvassa érdekelne egyedi beállítás is hogy miképp le beállítva.
Előre is köszönöm a válaszokat
Ez a beszéd, a lényeg jó legyen a géped!
Dehogy. Majd rakok ra V2 matricat, a fordulatszam merot koromlakkal befestem pirosra 8500-tol es minden ok.
Hát igen a Hornet is olasz. Meg a nácibárkámba is olasz a lég mennyiségmérő. Csakis a szóbeszéd miatt, ne vedd szívedre!
Akkor meg is van a baj....
Miert, miert? Tudod mi van irva a fesszabalyzora?

Ducati energy!
Arról nem beszélve ez egy hodda akkor mért romlott el.
De ugye ez nem a végleges megoldás mert az nem véletlen van úgy. 620as monsteremnél is ki volt kötve az oldal szkander (nincs is más) de meg lett javítva.
Robbantott abra alapjan ugy tunik nem a sztendernel kell kikotni, hanem a kabel dzsumbujban vslahol... :(
Kosd ki a fenébe. Legalább a próba erejéig
A sztender teszt utan meglepodnek. De ezen ne muljon.