"a kihajtástengely oldalirányú mozgását megakadályozó rögzítő, az a lánckerék!" Tehát a lánckerék tartja a tengelyt, hogy ne csússzon ki a másik oldalra, vagy mégis mire gondolsz?
Amúgy kb 500 km után látszik hogy ha rosszul áll a lánc kerék mert koptatja az egyik felét
Szóval no para, mindenképp ki fog derülni mi a helyes felszerelés az első hosszabb túrán.
Helló Józsi!
Az én motoromhoz olyan van csak. A képeken jól látszik az asszimetria: http://www.nagyvas.hu/motoralk...(ZR750%20J1,J2,J6F,L7F,L8F,L9F,LAF,LBF)&evjarat=2004-2011&oem=15~43&evjtol=2004&evjig=2011
Szegeden ismer valaki olyan szerelőt, aki egy gyorsváltót fel tudna szerelni? Állítólag nem bonyolult, de se kedvem, se energiám nincs ehhez(konkrétan fingom nincs hozzá, hogy kezdjek neki, de akinek ugyan ilyen van a motorján, azt mondta, hogy nem rakétatudomány). Mondjuk nem baj, ha nem augusztusra van időpontja!
Jó lenne mihamarabb. Köszi
Igen, pont a lánckerék futási síkja a kérdéses, amire nem adtál érdemleges támpontot, mivel a zégernek ehhez semmi köze. A zéger egy sík felületen támaszkodik akárhogy fordítod a lánckereket. A zéger támaszkodó felületének a nagysága sem változik és annak a felületnek a nagysága is állandó amelynek neki támaszkodik.
Kétes esetben (ez az) meg kell nézni az alkatrész katalógusban a robbantott ábrán, hogy áll a lánckerék. De ennél sokkal jobb módszer is van: Egy kellően hosszú, és kellően keskeny nyilegyenes rudat, pálcát szerezni, amivel a kis és a nagy lánckerék egy vonalban futását tudod ellenőrizni. Én az OBI-ban találtam ilyen "eszközt", egy 10x10-es, 1 m hosszú alumínium négyzet profil formájában. Ez piszok egyenes (mérőszobában gránit asztalon ellenőrizve) és elég merev is. Természetesen a hátsó keréknek egyenesen, irányban kell állnia a lengővillában, utána jöhet a lánckerekek kontrollja.
Számodra.
Ki beszél a lánckerék szélességéről? Tényleg ugyanannyi? Aztaaaa....
Viszont a lánc futási síkja más, ha fordítva rakod. A zéger meg biztosabb egy peremen támaszkodva, mint nem. Ezért van a helyes lánckerék helyzetnél perem a gyűrű alatt.
Nincs benne logika, a zéger gyűrű nincs összefüggésben azzal, hogy a váll kifelé vagy befelé áll. A lánckerék szélessége ugyanannyi, akárhogy fordítod.
Az Suzuki rf szerianal volt meg olyan jelenseg, hogy a gyujtasvezerlobe kiszaradt a kondenzator ennyi ido utan...elvileg ezek meg nincsenek kiöntve poliuretannal es akar Meg javithato is lehet...itt az rf forumban ra tudsz keresni...
Csak az kúrja el aki totál idióta, tisztelet a kivételeknek. (Ducati Monster S2R)
http://www.manualedereparatie....
Szóval no para, mindenképp ki fog derülni mi a helyes felszerelés az első hosszabb túrán.
Az én motoromhoz olyan van csak. A képeken jól látszik az asszimetria: http://www.nagyvas.hu/motoralk...(ZR750%20J1,J2,J6F,L7F,L8F,L9F,LAF,LBF)&evjarat=2004-2011&oem=15~43&evjtol=2004&evjig=2011
Jó lenne mihamarabb. Köszi
Ki beszél a lánckerék szélességéről? Tényleg ugyanannyi? Aztaaaa....
Viszont a lánc futási síkja más, ha fordítva rakod. A zéger meg biztosabb egy peremen támaszkodva, mint nem. Ezért van a helyes lánckerék helyzetnél perem a gyűrű alatt.