Na, most már tényleg elég lesz belőlem. De megnéztem a töltőmet a neten, és azt látom, hogy min 14 Ah-max 80 Ah akkukhoz való, és 6A-es. Az izzó bekötést úgy csináljam, ahogy mondtad?
Köszönöm.
Hi!
Egy 5 wattos izzót sorb kötsz az akksival,fix 0,5A lesz a töltés,Egy kicsit tovább tart,de az 1A a te esetedben,már a felső érték.De ha annyit akarsz,akkor 10wattos izó kell.(vagy két 5wattosat párhuzamba kötsz és úgy kötöd sorba az akksival.
Kedves Fórumozók!
Akku töltéshez csak autós töltőm van /5A / és arra lennék kíváncsi, hogy a motorom akksiját ( 11 Ah ) hogyan tudnám ezzel a töltővel tölteni. Mit kössek be az áramkörbe, hogy az amper számot úgy 1 A-re redukáljam. /Milyen, mekkora izzót ?
Előre köszönöm a segítséget.
Jajj
Éjjel nem voltam a csúcson
Az első teleszkóp van takarítás és szimeting csere alatt
Szóval a teleszkópba töltenék olajat. Szinte semmi sem volt benne így hozzávetőleg se tudok saccolni sem
Ma egy furcsa dolgot csinált a motorom, levettem a közép sztendert festés miatt. 2 napig oldal sztenderen tartottam. Az inditás után viszonylag nagy fűstje lett a motornak, eddig soha nem csinált ilyent, nem akart szűnni. Leállítottam majd 1 óra múlva beinditottam ujra , akkor már nem füstölt, mentem is vele vagy 70 km, semmi, teljesen ok. Lehet, hogy összefüggésben van ez az oldal sztenderen való tárolással? Sok motornak csak oldal kitámasztója van. Zephyr 750
A motort vágja haza a fordított bekötés...aztán az akkut.
Zárlatmérő állában a műszer egyik vezetékét a fém vázra teszed, a másikkal meg megérinted a levágott drót végét. Ha csipog az vélhetően a negatív, logikusan a másik a pozitív...hacsak nem pozitív testes a gép bár ez asszem 40évnél fiatalabb motoroknál nem valószínű.
Azt is megpróbálhatod hogy ráteszed a két vezetékre a műszart feszültség mérésben, és rárúgsz (ha van erre lehetőség) elvileg termel annyi villanyt hogy kiderüljön a polaritás.
szia,
normál esetben a piros a pozitív, ha van ilyen megkülönböztetés rajta..
Ha nincs, akkor nézd meg, a két kábel közül melyik megy TEST-re, az a negatív, értelemszerűen akkor a másik a pozitív
Köszi mindenkinek. szerintem a gyárit fogom használni, hosszú távra tervezek. Amúgy szerintem néhányan félre értettétek, nem a henger-karbi szívó csonkot említettem, hanem a karbi-légszűrőház csonkot. Ez kicsivel emberibb árban van. Glicerint be lehet szerezni valamelyik boltban?
Kezdő robogós vagyok. Kellene egy kis segítség srácok! Vétel után új aksit vettem a robogóba mert a régit le kellett vágni. :) Vettem új sarukat is mert azokat sem lehetett megmenteni de nem emlékszem melyik kábel a pozitív. Multiméterem van. Azzal bemérhető? Vagy ha rosszul kötöm össze hazavágja az aksit?
Köszönöm.