Idomos motornál nem veszek le semmit , a galériában vannak képek az emelőmről, a váznyaktól megemelem elsőkerék ki aztán kihúzom a telókat nem dől el nem reped el a műanyag stb
Egyebkent ha valakinek kellien burkolt a motorja es nincs rajta kozepsztender akkor kenytelen rmrlot venni hozza, vsgy minden csip-csup futomuvet erinto dologgal szerelinel kot ki. Es ha nagyon burkolt akkor bizony benne van a patent, esetleg idom tores. Sok szerelo sajnos rutinbol bont. Nem egy vegig szerelonel szervizelt motort lattam mar hianyzo patentokkal, hazi megoldassal vagy repedt idommal, sajnos. Mert mindig akad egy ket rogzites vagy speci fogas ami jo esetben csak a service manualbol derul ki vagy marka szervizben ismerik.
A középsztender óriási segítség, az elsők között azt csináltam meg a motorhoz. Azóta bármilyen karbantartást könnyen elvégzek, akár az első, vagy a hátsó futómű környékén.
Otthon hogy csereltek telo szimmeringet ha csak oldal sztender van a motoron? Meg abban se vagyok biztos, hogy van hozza hatso emelo. Felkotitek valamire? Hogy tamasztjatok ki?
Ahova járok ezzel tisztában szoktak lenni szerencsére, de az MZ dobféke, üzemszerűen tényleg szar. Ettől még lehet vele fékezni, nem is lüktet (túlságosan)
Egy úszóágyazású tárcsa soha nem lesz 0-ás!
Az előző tárcsád is jó volt csak lehet hogy a szegecseknél ki kellett volna takarítani a fékport! Sokszor az a probléma hogy megszorulnak a szegecsek.
Velem azzal basztak ki, hogy most már motorokon is nézik a műszakin a fék egyenletességét. Basszus az MZ csak úgy ment át, ha a lüktetéssel ellentétes ütemben huzigáltam....mármint a féket és így sikerült a határérték alá vinni
Vizsgáztató mondta, hogy tisztában van vele hogy az MZ dobféke soha nem felelt meg ennek a vizsgálatnak, ezért nem is keménykedik.
Következő vizsgára mondom jó fiú leszek, felszabályoztattam a dobot, frankón megcsináltam, kióráztam fasza, fékeztem egyet és elkezdett ütni megint.
Küllőkkel visszahoztam, vért izzadva, majd fék használata nélkül átgurultam a vizsgaállomásra. Ott egyet fékeztem amíg mértek, az jó volt, de haza felé már megint nem volt a helyén.
Egyik haver javasolta hogy ne azt a puha és baromi jól harapó pofát rakjam bele hanem a legkeményebbet amivel nem lehet megállni, és fújjam be egy kis WD40-el, attól kisebb a lüktetés, és átmegy a mérésen, majd otthon visszarakom a rendeset némi zsírtalanítás után és két évig nincs vele gond a következő műszakiig.
A kerdes altalanos volt.
Fel is kötheted, de oldalra ki tud borulni, szóval csak óvatosan.
Otthon hogy csereltek telo szimmeringet ha csak oldal sztender van a motoron? Meg abban se vagyok biztos, hogy van hozza hatso emelo. Felkotitek valamire? Hogy tamasztjatok ki?
Az előző tárcsád is jó volt csak lehet hogy a szegecseknél ki kellett volna takarítani a fékport! Sokszor az a probléma hogy megszorulnak a szegecsek.
Vizsgáztató mondta, hogy tisztában van vele hogy az MZ dobféke soha nem felelt meg ennek a vizsgálatnak, ezért nem is keménykedik.
Következő vizsgára mondom jó fiú leszek, felszabályoztattam a dobot, frankón megcsináltam, kióráztam fasza, fékeztem egyet és elkezdett ütni megint.
Küllőkkel visszahoztam, vért izzadva, majd fék használata nélkül átgurultam a vizsgaállomásra. Ott egyet fékeztem amíg mértek, az jó volt, de haza felé már megint nem volt a helyén.
Egyik haver javasolta hogy ne azt a puha és baromi jól harapó pofát rakjam bele hanem a legkeményebbet amivel nem lehet megállni, és fújjam be egy kis WD40-el, attól kisebb a lüktetés, és átmegy a mérésen, majd otthon visszarakom a rendeset némi zsírtalanítás után és két évig nincs vele gond a következő műszakiig.