Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igen,nézegettem már a netet mindenféle ötletekért,de nemigen akarja az igazat,szétb...ni meg nem akarom. Nagyon rajta van.
Szia,
Én sok órát szerelek.
Első dolog, h megnézed milyen fajta, hol áll meg a mutató, és megjelölöd pl maszkolószalaggal.
Aztán ha van benne csavar ami a számlapot tartja, akkor azon két kanállal egymásnak szembe szépen egyenletesen le tudod húzni a mutatót.
Gyanítom, h az eeprom elfelejtette az adatait.
Láttam már ilyet.
Evoeszkozos fiolbol egy villa szokta megoldani extrem a feladatot.
http://www.oratechnika.hu/term...

Megpróbálhatod szerszám nélkül, de ha rendesen rárakták nem fog lejönni sérülés nélkül.
Sziasztok! Kilóméteróra szétszedésbe járatos valamekyikőtök? Egy Ybr 125 órájáról lenne szó. Elhalt a napi számláló. Lenullázom,és csak a 100m-eket számolja ,de már az egész km számlálója nem ugrik tovább. Egy "donor"óra szétszerelésébe belefogtam,de a mutató nem jön le,így nem tudom levenni a számlapot,ami viszont pont útban van,mert kicsit srégen tudnám kiszedni belsejét. Na,szóval a mutató hogyan jön le? Próbáltam lehúzni,lefeszíteni,de semmi. Szétbarmolni meg nem szetettem volna! Mi a megfelelő módszer rá???
Ez igy igaz, ha altalaban motort keresel. Ha 1-2 tipus erdekel akkor nem segitseg. Csak feltunt.
Ez neked csak jó mert legalább nem kell az egész országot bejárnod, itt kis távolságon belül megnézhetsz többet is.
3 kollégám nepperkedik autókkal, neten kinézik és megveszik a holland, német stb. autót amit behozatnak kamionnal és itthon árulják, de egyszerre csak 1-2db.-ot és mihelyst elviszik veszik a következőt. Motorral is nyilván van aki foglalkozik hasonló módon.
Minden lehet. Inkabb a 10 haver, mert kulonbozoek a szamok.
nagyon sokan kinn melóznak és behoznak 1-2 motort , de ha felhívol többet néha kiderül hogy 5-10 motorja is van eladó
Vagy csak 10 haverja vagy egy nepper 10 regje rakta fel hogy ingyenes legyen a hirdetés,mert a hahu csak egyet enged ingyen.
Ezt ertem. A hirdetesek alapjan viszont ugy tunik hogy itt mindenki csak egy motort hozott be. Vsgyis nem kereskedesben all 10 db, hanem 10 embernel 1-1.
Szerintem magyarorszagon a hasznaltmotorok 90%-a kulfoldrol van, volt, es lesz behozva.
Tapasztalataim alapjan.
Ajánlom, szakembert vigyél magaddal, és a motort beindítva meghallgatni kipróbálni, és az "üzletember ne legyen 2019-ben lebarnult!
Bedobom itt is, mert a csevegőben mindenki építőipari vállalkozó lett... :)

Sziasztok,

van itt valaki Taksony környékéről? Hahun legalább 34 motor van amit külfölről hoztak be (hahu szerint nem kereskedés) és érdeklődési körbe beleesik (2007-től, 500 ccm felett és mondjuk 2,5 M FT-it). Ez ott olyan ösznépi sport, hogy kiugrok és hozok be egy motort? Taksony szuk körzetét jelöltem meg.
Van a valtotengely vegen egy kis fem lap aminek a vegen egy gorgo van. Az nincs jo helyen. Vedd vissza a deknit es rakd helyere
Adott egy 50 KTM motor, lábváltós. A váltó tökéletesen működött de miután egy oldaldeknit cseréltem nem működik. A kuplung valószÍnű hogy kiemel azt érzem, de a váltó maga nem vesz be egy sebeséget sem néha néha eltalálja valamelyiket, de igazából mint ha be lenne esve levele nem lehet váltani mert mintha a padlót nyomnám felvele ugyan úgy kiakad és nem vált. Mitől lehet? Elkopott? Ilyen hirtelen?
ìrjál be magadnak egy nagy piros pontot! :)
Múltkor rákerestem szintén a kormánytelo kapcsán, ahova szintén axiál szimering kéne, de TSX típusból 3 féle méret van...Nem kívánok ajtóstól rontani a házba és egyedit gyártatni, ha volna a piacon már olyan méret amit csak rendelni kell, d elteszem /eltettem tartalékba...
Köszönöm mégint.
superseal.hu-t próbáltad? Gyártanak is.
Köszönöm a felajánlást.
Az egy központi rugós biztos hogy erösebb szárral mint 10-12mm...
Èn egy "univerzális" megoldást keresek, mert ugye több motorom is van, és azokon is jó lenne ilyen müveletet néha elkövetni.
De még egyszer -igen nagyra értékelem a felajánlásod-köszönöm, nem kívánok vele élni.
Nekem van zx10 hátsórugostagom szétszerelve szár görbe többi jó ha méretben megfelelő oda adom