Szia,
Én sok órát szerelek.
Első dolog, h megnézed milyen fajta, hol áll meg a mutató, és megjelölöd pl maszkolószalaggal.
Aztán ha van benne csavar ami a számlapot tartja, akkor azon két kanállal egymásnak szembe szépen egyenletesen le tudod húzni a mutatót.
Gyanítom, h az eeprom elfelejtette az adatait.
Láttam már ilyet.
Sziasztok! Kilóméteróra szétszedésbe járatos valamekyikőtök? Egy Ybr 125 órájáról lenne szó. Elhalt a napi számláló. Lenullázom,és csak a 100m-eket számolja ,de már az egész km számlálója nem ugrik tovább. Egy "donor"óra szétszerelésébe belefogtam,de a mutató nem jön le,így nem tudom levenni a számlapot,ami viszont pont útban van,mert kicsit srégen tudnám kiszedni belsejét. Na,szóval a mutató hogyan jön le? Próbáltam lehúzni,lefeszíteni,de semmi. Szétbarmolni meg nem szetettem volna! Mi a megfelelő módszer rá???
3 kollégám nepperkedik autókkal, neten kinézik és megveszik a holland, német stb. autót amit behozatnak kamionnal és itthon árulják, de egyszerre csak 1-2db.-ot és mihelyst elviszik veszik a következőt. Motorral is nyilván van aki foglalkozik hasonló módon.
Ezt ertem. A hirdetesek alapjan viszont ugy tunik hogy itt mindenki csak egy motort hozott be. Vsgyis nem kereskedesben all 10 db, hanem 10 embernel 1-1.
Bedobom itt is, mert a csevegőben mindenki építőipari vállalkozó lett... :)
Sziasztok,
van itt valaki Taksony környékéről? Hahun legalább 34 motor van amit külfölről hoztak be (hahu szerint nem kereskedés) és érdeklődési körbe beleesik (2007-től, 500 ccm felett és mondjuk 2,5 M FT-it). Ez ott olyan ösznépi sport, hogy kiugrok és hozok be egy motort? Taksony szuk körzetét jelöltem meg.
Adott egy 50 KTM motor, lábváltós. A váltó tökéletesen működött de miután egy oldaldeknit cseréltem nem működik. A kuplung valószÍnű hogy kiemel azt érzem, de a váltó maga nem vesz be egy sebeséget sem néha néha eltalálja valamelyiket, de igazából mint ha be lenne esve levele nem lehet váltani mert mintha a padlót nyomnám felvele ugyan úgy kiakad és nem vált. Mitől lehet? Elkopott? Ilyen hirtelen?
Múltkor rákerestem szintén a kormánytelo kapcsán, ahova szintén axiál szimering kéne, de TSX típusból 3 féle méret van...Nem kívánok ajtóstól rontani a házba és egyedit gyártatni, ha volna a piacon már olyan méret amit csak rendelni kell, d elteszem /eltettem tartalékba...
Köszönöm mégint.
Köszönöm a felajánlást.
Az egy központi rugós biztos hogy erösebb szárral mint 10-12mm...
Èn egy "univerzális" megoldást keresek, mert ugye több motorom is van, és azokon is jó lenne ilyen müveletet néha elkövetni.
De még egyszer -igen nagyra értékelem a felajánlásod-köszönöm, nem kívánok vele élni.
Én sok órát szerelek.
Első dolog, h megnézed milyen fajta, hol áll meg a mutató, és megjelölöd pl maszkolószalaggal.
Aztán ha van benne csavar ami a számlapot tartja, akkor azon két kanállal egymásnak szembe szépen egyenletesen le tudod húzni a mutatót.
Gyanítom, h az eeprom elfelejtette az adatait.
Láttam már ilyet.
Megpróbálhatod szerszám nélkül, de ha rendesen rárakták nem fog lejönni sérülés nélkül.
Tapasztalataim alapjan.
Sziasztok,
van itt valaki Taksony környékéről? Hahun legalább 34 motor van amit külfölről hoztak be (hahu szerint nem kereskedés) és érdeklődési körbe beleesik (2007-től, 500 ccm felett és mondjuk 2,5 M FT-it). Ez ott olyan ösznépi sport, hogy kiugrok és hozok be egy motort? Taksony szuk körzetét jelöltem meg.
Köszönöm mégint.
Az egy központi rugós biztos hogy erösebb szárral mint 10-12mm...
Èn egy "univerzális" megoldást keresek, mert ugye több motorom is van, és azokon is jó lenne ilyen müveletet néha elkövetni.
De még egyszer -igen nagyra értékelem a felajánlásod-köszönöm, nem kívánok vele élni.