Hat en se ertem. Ha gravitacios uton eleg benzint kap akkor s tankban a szuro, az uzemanyagvezetek, a tuszelep, az uszo, a fuvokak, a tolattyuk jol mukodnek. Ha bekotom a vakumcsapot (a regit es sz ujat is) teszi a dolgat, nem engedi allohelyzetben a benzint.Viszont nsgy fordulaton nem kap annyit. Vakum nem lenne eleg? De miert?
Tűnődöm,nem-e nekem is a benzinellátás körül kell keresgélnem? Nem lehetne ezt a vákuumos vacakolást egy egyszerű,valami jó minőségű manuális csappal megoldani? Én amúgyis elzárom megállás után,így szoktam meg,nem is értem miért jó ez a dolog? Plusz hibaforrás,szívás...
Visszaraktam a gyári vákumcsövet mert az keményebb volt.
Ugyanaz a jelenség. Nagy fordulaton 2-3 perc után kifogy a karbiból a benzin. Emelkedőnek felfelé, lefelé és síkuton is. (Ha ekkor elveszem a gázt, akkor pár másodperc után helyre áll.)
Ugyan úgy megy a vákumcső és a benzin cső is mint a kiherélt vákumcsapnál. Tehát a csaptól a benzin újta adott. Kérdés, hogy miért nincs elég vákum (két csővel is próbálva)?
Még az is felvetődött bennem (csak nincs itthon elég hosszú cső) hogy keresztbe kötöm a karbi vákumcsöveit? Ami most a vákumcsaphoz megy azt kötném a szolenoid (pair) szelepre, azt ami meg oda ment azt a vákumcsapra.
Megnéztem a két vákum csapot. Egyezik a gyári szám. A régiben a membránban 7-es volt ütve ebbe meg 1-es van. (Mondjuk a régi se működött - viszont ezek után lehet, hogy az is jó volt csak tarrtósan nem volt elég vákum.)
Nekem 37 éve hibátlan ez a része.