Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A motor a főtengely csapágy és a jobb oldali alsó hajtókar csapágy miatt lett megbontva de különben jól ment volt benne erő és a mért kompressió is 8-8,5 volt mind két hengernél. Azt nem tudom hogy ez az alkatrészt kell-e cserélni vagy maradhat a régi?
Ha csak akkora a hézag körkörösen az jó még , csak a főtengő csapágy széthullásánál , vagy gyűrű töréskor tud sérülni a labirint gyűrű ! A külömböző méretű réseken más a gázok áramlása így tud tömíteni ! Ha elszaródik , volt hogy szimering fészek lett esztergálva és két szimeringel kiváltva , pl Jawa !
azért írtam, hogy elvileg
már ha nem veri széjjel a főtengely amikor lóg a csapágy sok tizedet
Mivel ez egy súrlódás nélkül működő tömítés, az élettartama (elvileg) végtelen.
Tisztelt fórum! Valakinek van véleménye erről Yamaha RD 125 két hengeres blok alkatrészről, hogy használható-e még vagy új kell? A közepén lévő furat feladata a két forgattyús ház közötti tömítés.A főtengely és a furat között mennyi lehet a megengedett hézag? Jelenleg 1-2 tized van.
Variátor belső tárcsája nem lóg a csuszkán?
ezért is kérdeztem, viszont a nagyvasnál nem létezik a keresett tárcsám. máshol sem találtam. a következő évtől a keresők már 5mm-es tárcsát dobnak, gyári leírást nem találtam erről
szíjat kiszereltem a próbára így a kuplung tűgörgőjét kizárhatjuk, és léghűtéses :/
Hát, valójában most csapágyaztam újra a tengelyt (szakszerűen).És mivel kiszerelésnél a régi csapágyak a blokkban maradtak, nem pedig a főtengelyre szorulva, emiatt nem hinném hogy kikoptak volna a fészkek, és elforogna bármelyik.
A hajtókar csapágy sem tűnt rossznak, emiatt elég tanácstalan vagyok, és reméltem hogy a hangból egyértelmű lehet a hiba valakinek, aki több ilyennel találkozott nálam
Nekem a csapágyragasztó segített...
Mondjuk a robogó típusa sokat segíteni de ez lehet vízpumpa is feltéve ha vízhűtéses de lehet kuplung alatti tűgörgő is ha kap olajat a motor rendesen főtengely csapágy ilyen hangot nem ad ki magából ez valami más lesz
Hi!
Ha a motorodon olyan féktárcsa van,aminek a minimumvastagsága 5,5 akkor eleve nem lehet feltenni rá olyat,ami már új korában vékonyabb.Lehet,hogy felmenne,de a tárcsákat a motorokhoz tervezik.Számít a gép súlya,teljesítménye,sebességi lehetőségei,stb.
Motoralkatresz.eu
Érdekes lenne....
hát baszki nekem volt egy motorom ahol csatornabádoggal hézagoltam
volt egy buzi hk görgős csapágy amit cserélni kellett. megvettem az skf boltan ott meg 1mm kisebb külső átmérőjű volt mint az eredeti ina márka
utánanéztem másik márkát az meg 2mm volt kisebb
és ugyanaz a száma volt talán hk 2012 vagy ilyesmi
aztán az 1mm kisebbet kihézagoltam 0,5mm csatornabádoggal, szenvedtem vele több órát amig leperemeztem hogy nézzen kis ki valahogy meg ne is essen ki
nem vagyok rá büszke de ina csapágyat sehol sem kaptam 10-12 évvel ezelőtt
A vékonyabb tárcsát nem ajánlom.
Majd alufóliával hèzagol.
feszíteni kell az ékszíjjon mert csúszik

amúgy nem tökmindegy melyik csapágy visít? szedd szét minél előbb és imádkozz hogy ne a házban forogjon
üdvözlet!

Ez a csodás hangot melyik adja inkább? Fötengely vagy hajtókar csapágy?
http://youtu.be/rP5Y0Z1fmCY;feature=youtu.be
Szia!
Lehet ,hogy egy felszabályzást megérne.
KB:5000-ft
Sziasztok!

A motorom (1987-es gsx 600 f) hátsó tárcsa csere előtt áll. A régi hullámos, sok jelzés nincs rajta, egy 7x, illetve a minimum vastagság 5.5mm (most 6.3mm-en áll). Amit találtam új tárcsát, az viszont csak 5mm gyárilag, ami elég nagy különbség, fel lehet tenni a vékonyabb tárcsát gond nélkül?

Köszi!
Ezek szerint mégsem mindet, ha tudod mennyit spórolsz vele
És?
olaj kb 8 ezer szűrőszett 5ezer fékfolyadék 1500 a fagyálló meg 2500
aztán ha épp a sivatagba vagy épp alaszkába vinne a sors nem esek kétségbe
ha csak 1 kurvás bulit kihagyok meg is van mindennek az ára......aztán nem csak egyet szoktam kihagyni hanem mindet