én azt kidobtam a fenébe és egy gumidugót tettem bele
csak annyi a szerepe hogy ne menjen be a retek a pöcökhöz mert akkor annak a csavarja lesz elrontva
Lényeg a féknyergen lévő "takaró csavart" ami mögött a fékbetéteket tartó tüske van szerettem volna olyanra cserélni ami nem csavarhúzóval, hanem imbuszkulcs segítségével csavarható.
Megkérdezem a tematikus topikban is, hátha ezt célirányosan többen olvassák...
ilyet keresnk fekete szinben. (Bele untam, hogy én vigyázok rá kivételkor, a szerelő meg szétnyalja - néha a féknyergen is láttam már másnál nyomokat).
Nem tudom. Kihagyó gyújtás, valami miatt nem megfelelő keverék az egyik hengerben.
Azért érdekes lehet Ini módszere a nyálas ujjal bár én oda infrahőmérőt szoktam használni, mert füllel még nem tudok hőmérsékletet mérni
Elég jól mutatja melyik henger gyengélkedik, főleg hideg motort indítva.
Sziasztok kèrlek titeket aki tud segítsen.Honda CBR 600f beindul szèpen jár majd mintha három henger menne de mind a nègy kipufogó cső forró.mitől lehet ez?ja ès 5000 nèl tovább nem igen akár pörögni.
fülre vazzeg..... fülre mindent be lehet állítani
meg a vizes ujjadat nyomkodni a kipufogóra aztán érzed milyen meleg, simán kiszűri az ember melyik a szegényebb keverék
Tudom, biztos nem szabályos, de majd ha egyszer összefutunk megmutatom milyen jól hallatszik hogy mikor jó. Ha van egy precíz fordulatszám mérőd akkor meg mérhető is.
Persze néhányszor át kell futni a karburátorokon, de a gyári beállítások úgy is csak kiindulásnak jók. Arra meg a 2 fordulat is megfelel szinte minden motoron.
csak annyi a szerepe hogy ne menjen be a retek a pöcökhöz mert akkor annak a csavarja lesz elrontva
Lényeg a féknyergen lévő "takaró csavart" ami mögött a fékbetéteket tartó tüske van szerettem volna olyanra cserélni ami nem csavarhúzóval, hanem imbuszkulcs segítségével csavarható.
Mivel kapós igy másik linket teszek be.
https://www.ebay.com/itm/Stain...
ilyet keresnk fekete szinben. (Bele untam, hogy én vigyázok rá kivételkor, a szerelő meg szétnyalja - néha a féknyergen is láttam már másnál nyomokat).
A kulcsnyílás a lényeg.
https://www.ebay.com/itm/Stain...
Dehogy nem tudsz - csak elég közel kell hajolni.
Hol is olvastam ezt? Turha az ujjbegyre oszt jónapot.....
Azért érdekes lehet Ini módszere a nyálas ujjal bár én oda infrahőmérőt szoktam használni, mert füllel még nem tudok hőmérsékletet mérni
Elég jól mutatja melyik henger gyengélkedik, főleg hideg motort indítva.
meg a vizes ujjadat nyomkodni a kipufogóra aztán érzed milyen meleg, simán kiszűri az ember melyik a szegényebb keverék
Persze néhányszor át kell futni a karburátorokon, de a gyári beállítások úgy is csak kiindulásnak jók. Arra meg a 2 fordulat is megfelel szinte minden motoron.