Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

berohad ha nem saválló
Egy imbusz csavar fejre vágni kell menetet azt meg van oldva! Ha van esztergályos ismerős pillanatok alatt megoldja.
tettek 2 csavart amivel csak a szopás van ahelyett hogy egy(vagy akár kettő) rugós sasszeget alkalmaztak volna
Nem vitatom. Sok felesleges dolog van amit szívesen lecserélnék ocsó kinaira.... :)
én azt kidobtam a fenébe és egy gumidugót tettem bele
csak annyi a szerepe hogy ne menjen be a retek a pöcökhöz mert akkor annak a csavarja lesz elrontva
nehogy ebben haljál meg.

Lényeg a féknyergen lévő "takaró csavart" ami mögött a fékbetéteket tartó tüske van szerettem volna olyanra cserélni ami nem csavarhúzóval, hanem imbuszkulcs segítségével csavarható.

Mivel kapós igy másik linket teszek be.

https://www.ebay.com/itm/Stain...
sajnálhatod mert szép fényes volt
kész vagyok... akkor ennek a megnézéséről most végleg lecsúsztunk? körömrág :-)
Tegnap dolgoztam
tegnap kellett volna megnézni akkor még jó volt....
Nem nyitja meg
Megkérdezem a tematikus topikban is, hátha ezt célirányosan többen olvassák...

ilyet keresnk fekete szinben. (Bele untam, hogy én vigyázok rá kivételkor, a szerelő meg szétnyalja - néha a féknyergen is láttam már másnál nyomokat).

A kulcsnyílás a lényeg.

https://www.ebay.com/itm/Stain...
Ideje lenne újra gurulni egyet majd oksa.
"...mert füllel még nem tudok hőmérsékletet mérni ..."
Dehogy nem tudsz - csak elég közel kell hajolni.
" Műszer csak az amatőröknek kell."

Hol is olvastam ezt? Turha az ujjbegyre oszt jónapot.....
Vagy mondjuk megjáratod és kiveszed a gyertyákat. Azon látszik hogy hol nem jó az égés.
Nem tudom. Kihagyó gyújtás, valami miatt nem megfelelő keverék az egyik hengerben.
Azért érdekes lehet Ini módszere a nyálas ujjal bár én oda infrahőmérőt szoktam használni, mert füllel még nem tudok hőmérsékletet mérni
Elég jól mutatja melyik henger gyengélkedik, főleg hideg motort indítva.
Gitárt is fülre hangolod. Műszer csak az amatőröknek kell.
De ùgy csináltam ès jó lett de viszont olyan mintha három henger menne de a kipufogó cső forró.ez mi okozhatja?
Sziasztok kèrlek titeket aki tud segítsen.Honda CBR 600f beindul szèpen jár majd mintha három henger menne de mind a nègy kipufogó cső forró.mitől lehet ez?ja ès 5000 nèl tovább nem igen akár pörögni.
fülre vazzeg..... fülre mindent be lehet állítani
meg a vizes ujjadat nyomkodni a kipufogóra aztán érzed milyen meleg, simán kiszűri az ember melyik a szegényebb keverék
Tudom, biztos nem szabályos, de majd ha egyszer összefutunk megmutatom milyen jól hallatszik hogy mikor jó. Ha van egy precíz fordulatszám mérőd akkor meg mérhető is.
Persze néhányszor át kell futni a karburátorokon, de a gyári beállítások úgy is csak kiindulásnak jók. Arra meg a 2 fordulat is megfelel szinte minden motoron.
Pedig jól mondja - csak rossz hallgatni.