Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

olyat ami nyújtható, rugalmas, és vékony nekem legakábbis egy csomó ív van benne ezekre nagyon szépen rá lehetett símítani
pl napellenzőnél is van mélyedés meg ilyenek miatt lett a polár szövet
Van egy halom féle bútorszövet mait nagyker áron tudok méterszám rendelni.Nézek valami jót.
a polár fasza a kosz se nagyon fogja, kicsit nyúlik is, és nem is drága
Na majd keresek valami szürke anyagot.Az opelnél meg az összes bizbaszt.
a bárditól vettem crc márkájó ragasztó sprayt, az fehér
ráfújtam a kárpitra is meg a szövetre is megszikkadt utána az asszony meg a gyerek fogta a 4 sarkát én meg középről rásímítottam
nagyon tuti lett, nem ütött át 2 nyarat eddig kibírt(többnyire lusta vagyok a garázsba beállni)
opelnál nem kérdeztem mert már nincs nálunk, de egy csomó egyéb boltban néztem már pl a cromaxban sok gyári cucc van de ez a patent pont nem volt, kb minden más egyéb van de ez nem volt
Próbáltam, az eredetit de átütött a ragasztóspray sárgája,az összes fém bizbasz eltört a kapaszkodónál,a patentek széteszek még a napellenzőnél is.Gondolom az opelnél lehet kapni.
egy hamis opcom kb 5 ezer(nem mindet olvasssa az elm327) egy szerizes hiba olvasás alsó hangon 2 ezer
szóval a 3. olvasás után pluszban van az ember , de a sok gyík mégsem vesz, és elég hozzá egy 10-15 ezeres zenehallhatós p2-es műhely laptop xp-vel
max egy tizesból megcsinálod szépre
nekem a kombi nem volt ennyi, pedig arra 2 doboz ragasztó spray kellett
ha sedan vagy 5 ajtós az astra akkor szerintem 5-6 ezer
ha érdekel teszek képet milyen fasza lett az enyém, polár anyag van fent szebb mint az eredeti
csak azokat a kurva tető patentokat nem lehet kapni sehol sem és tök bénán néz ki
A karpitos 40 ezret mondott.A gombostűt a jó ötlet.
Az hogy megnézze a komputerben hogy mit ír ki a szerencsétlen az eszébe sem jut?
Amúgy nekem is az oxigén szenzor volt rossz
Aztán nem is béjjemwé...
Ez még nem is durva
A fészbukon van opeles csoport, szinte heti rendszerességgel előjön hogy lóg a tetőkárpit mit tegyek és világít a checkengine
És a legdurvább hogy jönnek az okosságok
Pl azért világít a lámpa mert oxigén szenzor vagy egr mert nekem is az volt a baj....
A kárpitra is jön az ige a színes gombostűtől a,tűzőgépig minden
Elfelejtettem beirni. Megreklamaltam, kovetkezo heten lekuldtek a jo markat, a regit elvittek - teljesen ingyen.

A ceg neve: olajwebshop. Eddig (ezzelll egyutt is) csak jo tapasztalataim voltak veluk.
Ahogy mondod, az ember elunja amikor 10* is megkérdik ugyan azt láma kezdő, vagy leugatja valami istenkomplexusos barom.
Amikor van egy érdekes eset arra persze rárepül az ember, de ha nincs visszajelzés az is elvesz a lelkesedésemből.
Másik hogy ahogy többször el lett mondva, fórumon keresztül nem lehet motort szerelni. Ötletelni lehet csak.

Na meg amikor látom a kérdésből hogy valaki olyan szerencsétlen hogy csak tökön szúrná magát a csavarhúzóval akkor is inkább hanyagolom a választ, mert úgy sem tudom megoldani a problémáját, sok sok év iskoláját, tapasztalatát, gyakorlatát, és leginkább a gondolkodás képességét pedig nem fogom tudni átadni néhány kommentben.

Ne érts félre, nem az a baj ha valaki kezdő. Senki nem úgy született hogy tudott mindent, de nem innen kell megtanulni mindent.
"És mi motorosok - állíltólag - még összetartók is vagyunk. "
Vagyunk olyanok is néhányan !
Ezen más sokszor elgondolkodtam. Hogyan lehetne a kérdezőket besorolni például?

a) aki szerel, aztán hirtelen szembe találja magát (szerelés közben) egy olyan problémával amit tudása vagy szerszámozottsága miatt nem tud megoldani. Vagy pontosan az előbbiek miatt került ilyen helyzetbe.

b) aki még nem fogott hozzá, nem volt szerelőnél sem csak valamit szeretne megoldani

c) aki már sok helyen járt (barátok, szerelő jelöltek és szerelők) de nincs megoldás a problémájára

és a fentiek különböző kombinációi.

Ami engem személy szerint, bosszant, hogy egy kérdésre rengeteg javaslat érkezik, de a kérdező részéről válasz nem. Igy nem lehet tudni, vagy nem lehet belőle tanulni, hogy mások is felhasználhassák az igy szerzett ismereteket.

Másik, aki egy adott fórumban nem olvas vissza 2-3 oldalt sem és úgy kérdezi meg tizedszer ugyanazt amit előtte már sokan.

A harmadik aki kérdez, de mindenféle tipus ismeret nélkül a google is kidobja a kérdésére a találatot.

Bármelyik is, de egyre inkább abba az irányba megy el a dolog, hogy a néhány lelkes válaszolgató kedve alább hagy és egyre inkább csak a kérdések fóruma lesz bármelyik téma is. Elég random módon ránézni itt a kérdez-felelek pontra.

És mi motorosok - állíltólag - még összetartók is vagyunk.
inkább szerezz be egy kattogósat abból is inkább a kisebb 5-25 nm kivitelt, úgy is szinte csak az alut bassza szét a nép a fa kezével
egy rakás hasonló hozzászólás van itt, tőlem is... aminek semmi értelme, mert a kérdező leszarja...
Nem pont extol van itthon, hanem mi talan japan verzio de a lenyeg hogy ugyanugy okosan kell banni a merestartomanyokkal, mint barmely mas meroeszkoznel. 20-200 valojaban kb 40-150ig hasznalhato megbizhatoan, 100-150ig pedig pontosan.
A lenyeg inkabb az hogyha pontosan akarsz meghuzni vmit (miert ne akarnal ha mar ilyet akarsz venni), akkor hogy tudsz megallni ponosan a kivant nyomatek erteken.... Persze van hang meg fenyjelzes..... Erre szepen belassitasz es maris nem lesz valos nyomatekertek, foleg ha meg is allsz veletlen kozben.
Vagyis jo jo ez, de nem helyettesiti a Nyomatekkulcsot.
En pl. Versenyteloknal hasznalom a lamellak meghuzasara. (ha jol emlekszem az enyem 2-20nm ig mer)
Sziasztok!
Érdeklődnék,hogy van-e valakinek tapasztalata Extol nyomaték adapterrel?Érdemes ilyent venni vagy jobb a hagyományos nyomaték kulcs?Köszi a válaszokat előre is. https://www.szerszamok-webaruh...
Benzin nyomást mértetek?
Nyitott tankal próbáltad? Esetleg hátha eldugult a szuszogó.
sziasztok!
olyan problémám lenne egy suzuki rmz 250-el hogy beindul a motor, jár szépen 15 másodpercig és megáll, pár perc múlva ismét indul de ugyan ez a jelenség.
2012es évjárat, injektoros
benzin pumpa megy tökéletesen, de olyan mintha mégse kapna benzint.
Nincs azzal semmi gond
Csak ronggyal töröltem meg de semmi más. Élőben ilyen arany színe volt mint sem őzbarna.