Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Annak sem orulne senki, ha mindig bejonne egy nagyarcu orvos, aki rontgen nelkul azonnal megallapitja, mi baja a paciensnek, mikozben fikkantana a tobbi orvost.
No ugye mindjárt más. Senki se örülne, ha a pl. a sürgősségin viccelődnének vele az orvosok, hogy hogy lehetett olyan süket, hogy a fűnyírót hátrafelé húzta strandpapucsban....
Pontosan hol toltotte a 6 honapot? Rozsda van a tankban? Uzemanyagnyomas megfelelo? A dobok nelkuli jaratashoz nincs koze. Szuro a pumpa elott van. Injektorokig nem jut el semmi. Ahhoz, hogy csokkenjen a nyomas, egy marek rozsda kell, eleg feltuno, belevilagitva a tankba.
Meg kellene nezni, hogy mi miatt nem indul. Lassu az inditozasnal a fotengelyfordulat? Szabadonfuto? inditorelen nagy fesz esik? Feltoltott akku biztos jo? Inditozas kozben mennyire esik a fedelzeti fesz? Durrog a kipufogoba inditozasnal?

Azt, hogy tolja a benzint ugy, hogy nincs bent a gyertya, nem tudjuk hibafeltarashoz hasznalni.
Pedig mindig vicces vege van a vitanak. :D
most hogy mondod, be is perlem őket....

Nekem benzint kell (az is volt kiírva a táblára),,,, :P
a benzin el is párolog, de amit a nép vesz az üzemanyag, aminek egy része benzin
a patikai "seb benzin" az nyom nélkül elillan és elég gyorsan
vitát...
Ne kezdjétek már a vitáz megint!!
Igaz Taschner kicsit (?) cinikusan irta be. De van itt valaki aki arra vár, hogy meg mondják neki (és neki tök mindegy, hogy amatőr vagy atomfizikus), hogy mitől és hogyan fog beindulni a motorja.

Gondolom nem kiváncsi a korábbi belharcokra sem. Neki az a baja, hogy egy egyszerű, ártatlan szerelés után (most fogalmam sincs, hogy mit honnan vett le, kellenek-e tomítések vagy sem) ne indul a motorja.
Küldtél szevasz Jócó öreg Sámán!
Nincs is gond a tavaszi indítással akku be azt GO!
Jóvanna ! Az is egy műszer ! Szép estét és boldogot Neked István ! Mert Új Év van és nem tudom küldtem-e már jó kívánságot Neked !
Így van.
Enyém is állt majd egy évet mozdulatlan azt mikor 2-3 gyújtás után már nem "kluttyogott" a levegő a tankban, tehát kapott anyagot gazdagon csak egy érintés volt az indító gomb és röfögött szépen.
Ami nem mellékes Ducati.
Nem hinnem. Injektoros motor. Ez mar tul mutat a kepessegeiden. :D
Áruld el nekünk is mert eddig még nem vagyunk felhomályosítva a kellő mértékben, hiába tartanak minket már nagykorúnak ! !
A TL fórumon is konzultálok a blokk miatt, ott is vannak bejegyzések.
én tudom mi a baj .... de kiváncsi vagyok a atomfizikusok véleményére .............
"mert a benzin általában el szokott párologni nyom, és szennyeződés visszahagyása nélkül "

ha ez igy lenne, akkor a karbis motorok tulajdonosai minden tavasszal szobrot állítanának neked.. :)
Semmi gond. Ezen ha át van billentve a vészleállító akkor nem megy a szivattyú és nem teker az önindító sem. Kuplung és oldaltámasz kapcsoló is jól működik,de azért köszi.
Abszurd de esetleg nem nyultál rá a leállító gombra és az szivat?
Dobok nélkül lehetőleg ne járasd. És ezt a benzin által eltömődött dolgokat sem értem, mert a benzin általában el szokott párologni nyom, és szennyeződés visszahagyása nélkül ! Aztán ki tudja miket, milyen híg szarokat kevernek bele újabban a literenkénti 360 forint körüli árért !!!
Köszönöm az érdeklődéseket. Természetesen visszaraktam a megtisztított dobokat,és az akkut is fullra feltöltöttem a hozzá való{AGM-es} töltővel. Már azt is mondták hogy mivel sokat állt {áll.6 hónap} a benzin eltömítette az injektorokat. Amikor vettem igaz világított a tartalék fénye, de töltöttem bele 3 litert aztán próbakör {2km} és a garázsban is ment még. Lehetséges hogy pont akkor romlik el amikor dobok nélkül jár? Ha mégis ez a gond, javítható-e otthon {injektortisztító adalék} , van -e esély az öntisztulásra így hogy be sem tudom indítani, vagy ultrahangos injektortisztítás csak a megoldás?
Amikor indítani próbáltad először , az akkut feltöltötted-e előtte, vagy csak az ősztől maradt töltöttséggel indítottad?? Azért kérdezem ezt mert az én szakmám villamos technikus. És én a tavaszi indulást így kezdem minden évben. Eddig még nem is volt gond vele ! Pedig az én motorom nem mai gyártású !
tuti nincs, mert ahhoz a szervizkönyv és a motorblokkon lévö kód kell... 1x banditnál már játszottam ilyet :-)
Az lemaradt, hogy a tovabbi inditozasnal a kipufogot visszaraktad?
A TL injektoros, ugyhogy a porlaszot nem kell megvizsgalni.
En megprobalnam feltoltott, jo allapotu akkuval, vagy bikazva inditani. Kipufogoval.
Elsöre azt mondanám, hogy maga kipufogó rendszer nélküli járatás nem okozta a mostani problémád. Szerintem inkább magával az üzemanyagellátással, vagy a gyújtással van némi problémád.
Amiket meg kéne nézni.
-nem folyik -e túl a porlasztó
-a gyertyák adnak-e rendesen szikrát, vagy beköpte a dús keverék, vagy csak a tocsogó benzintöl nem képes normális szikrát képezni.
-Az akuumlátorra is rá lehetne nézni, lehet nincs nagyon a helyzet magaslatán, kicsi már indítási árama, ezért marad el a gyújtószikra. (mondjuk elsö körben bikázással lehetne próbálkozni.)

Ezek a jelenségek így szezonon kívül, télen elég sürün elö tudnak fordulni.

Viszont azt jó tudni, hogy azzal sokkal többet ártasz amotornak, ha így hidegen ráindítgatsz többször is, attól függetlenül, hogy van rajta kipufogórendszer vagy nincs. A dús keverék lemossa a hengerfalról a kenést, meg eleve nincs ideje a kenésnek rendesen felépülni egy hideg motornál. A beszívott benzinben dús keverék egy része lejut a karterba, és hígítja az kenöanyagot ami hamarabb telítödik, öregszik és egyre rosszabb kenést biztosít.

Természetesen a tévedés joga fenttartva...
Boldog Új Évet Mindenkinek! {bocs de ritkán fórumozok} A segítségeteket kérem a következő problémával kapcsolatban. Vettem egy suzuki tl blokkos cagiva navigatort, és a nagy igyekezetben hogy mindent rendbe szedjek rajta,levettem a kipufogó dobokat is. Azért hogy a ráégett kátrányt letakarítsam. De sajnos a hangját is hallani akartam, ezért háromszor beindítottam a dobok nélkül. Alapjárat és 3000 rpm között járt összesen kb 2 percet. {A festék így is lepergett a falról} Tudom hülye vagyok, azóta nem tudok aludni sem úgy bánt a dolog. Ugyanis azóta nem tudom beindítani. Néha jár pár ütemet, és kivett gyertyákkal,szívató nélkül is nagyon sok,jól látható benzint fúj ki. Nagyon el vagyok keseredve azóta is, és félek hogy valamit végleg elrontottam rajta a butaságom miatt. Kérlek benneteket ha valaki járt már így, vagy tudja mi lehet a hiba megoldása, kérem segítsen. Nagyon megköszönném, és szívesen meghálálnám valahogy, ha tényleg segít. Bízva jóindulatotokban előre is köszönöm.