Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha melegen jo, akkor valszeg ez volt. Bar ennek ellentmond az, hogy a szerelo szetszedte emiatt a hiba miatt, es akkor nem volt kiesve semmilyen fuvoka. Meg irtad is, hogy zoldesek voltak, tehat a szerelo szetszedte.
Csak arra tudok kovetkeztetni, hogy akkor esett ki a fuvoka, amikor nalad volt a motor, a szerelonel pedig minden rendben volt.
Vagy nem ez a hiba.
De remelem megoldodott.
Köszönöm mindenkinek a segítséget.

Remélem ez volt a probléma. 1-es hengerben kormos volt a gyertya, gondolom nagy gázon az a henger nem ment vagy nagyon dús üzemmódban volt és nem járult hozzá a többihez.

Az mondjuk nem fér a fejembe, hogy hogy eshet ki egy f őfúvóka mert összerakás után csak egy karbiszinkron volt meg egy próbakör a szerelő részéről. És úgy látszik 6000-es fordulatik enélkül is jól elvolt a motor.
jol veszi a fordulatot
igen, komplett ossze volt rakva.
ma beinditottam kint (tegnap a garazsban) es jonak tunik. vagy meg nem teltek meg a karbik rendesen vagy a garazsnak mas az akkusztikaja. mist szepen jar melegen pedig hol veszi a fordulatot. tavasszal majd gyertyakepet is nezek.
Az alapjárati keverékszabályzó ezen kifelé dúsít. Ami érdekes, a tüsszögés, ami szegény keverékre utal. Kijjebb csavartad, és csinálja?
Légszűrő fönn volt a próba folyamán?
De szépek ezek a csavarok. Sajnos nálam nem oldana meg semmit
MZ-hez én is gyártottam ilyet, mert ott praktikus ha menet közben tudom hangolni.
Összefoglalva amiket néztem:

Úszószint:
gyári értéken (direkt vettem ilyen mérőt), egyébként nem is állítható

Tűszelep:
ép, nagyítóval is néztem.

Membrán:
ép, a tolattyúk kicsit koszoszak voltak, ezek tisztítva. Mozgásuk porszívóval ellenőrizve.

Fúvókák:
karburátor tiszítóban áztak 2 órát. Utána partvisból kivett műanyag sörtékkel áttisztítva minden lyuk, utána átfújva kompresszorral

Karburátor:
szétszedve, minden nyílásba karbi tiszító utána kompresszorral átfújva

Pilotcsavarok kivéve, gyári értékre állítva (2 1/4) korábban állított 1 1/5 helyett

Tank:
átmosva, szűrő kívéve,kitisztítva.

Vákumcsap:
szétszedve, üzemközben (különedénybe) tesztelve

Válumcsövek:
kicserélve, egyiken volt egy minimális repedés

Tank szellőszik, túlfolyó csövek mindkét irányban szellőznek (tankirányba és lefelés a csöveken is)

Airbox:
kivéve, nem szív falsot. A hengerfejtől jövő szellőzők szivacsa átmosva

Csövek nincsennek megtörve

Egy hibát találtam a korábban irtakat, hogy az 1-es hengerben a főfúvóka tartóból ki volt csavardova a fúvóka.

Fúvákák helyesen berakva (középen a nagyobbak)

Bencsincső nincs megtörve.
Nos beindult. Már ez is eredmény. Meg az is, hogy nem maradt ki alkatrész.

Úgy tűnik, a 2 1/4 pilotcsavar állítás kevés neki. Mintha alapjáraton beledurrognak a kipufogóba hidegen, de ez melegen eltűnik,

Viszont kell neki további beállítás, mert melegen hirtelen gázadásra becsuklik a motor.

De ez már tavaszi téma lesz és műszeres.

Pilot csavart mivel állítjátok ha fent van a karbi? Nekem pont az az alján van (csésze csatlakozási felületével egy vonalban.
Hááát, van, hogy elbasztam valamit és erre a teljes összerakás után jöttem rá és ugyan eléggé mérgesen ám, de kissé rezignáltam újra szétszedtem........
de.

Pont ezért nem hagytam ott. Szerintem eszebe se jutott volna ezt megnézni. (Lehet közben csörgött a telefonja, kakilni kellett mennie, stb.)

Utána meg folytatta.
Befele
Sok szerelő alapból 1.5-re nyit minden gépnél, én mondjuk igyekszem utána nézni, de ha nem találok adatot tapasztalataim okán inkább 2 körülire nyitom oszt meglátom, hogy jó-e?
Nem azzal kezdted, hogy szerelőtől jött haza a gép?
CBF 600 sa. (Honda)

pilot csavarok 1,5 fordulatra voltak nyitva. A könyve szerint 2 1/4-re kell.

Ez kifele vagy befelé szegényít?
77 km-re a mami-tól

Itten a Mátra kapujában..

Már összefele pakolom..

Szétborítva, kitisztítva, kifújva.
fasza
Merre vagy ezzel a szopórollerral?
Kivettem a karbit. Olyat láttam amit még sohasem.

Akár itt abba is hagyhatnám, de most már a látottak alapján szét kell szednem a karbit teljesen.

Az 1-es henger úszóházában benne volt a főfúvóka. A fuvókaház a helyén volt.
Enis. :) Tobb benzinszintbajossal talalkoztam, ami az oldalsztenderen telenyomja benzinnel. Nem feltetlen kell tuszelepesnek lennie.
drz-re tippelnék
Milyen motor?
Szar a karburátor tűszelepe - magyarul folyik, dől be a benzin a hengerbe.
Heló! Valaki tudja hogyan és miért tud benzin menni az olajba?
nekem 62 a vége a centronak
igaz akkora felületen tép belém a szél mint egy kisebb balatoni vitorlásnak
Igazán nincs mit, nagyon szívesen!