Ha melegen jo, akkor valszeg ez volt. Bar ennek ellentmond az, hogy a szerelo szetszedte emiatt a hiba miatt, es akkor nem volt kiesve semmilyen fuvoka. Meg irtad is, hogy zoldesek voltak, tehat a szerelo szetszedte.
Csak arra tudok kovetkeztetni, hogy akkor esett ki a fuvoka, amikor nalad volt a motor, a szerelonel pedig minden rendben volt.
Vagy nem ez a hiba.
De remelem megoldodott.
Remélem ez volt a probléma. 1-es hengerben kormos volt a gyertya, gondolom nagy gázon az a henger nem ment vagy nagyon dús üzemmódban volt és nem járult hozzá a többihez.
Az mondjuk nem fér a fejembe, hogy hogy eshet ki egy f őfúvóka mert összerakás után csak egy karbiszinkron volt meg egy próbakör a szerelő részéről. És úgy látszik 6000-es fordulatik enélkül is jól elvolt a motor.
igen, komplett ossze volt rakva.
ma beinditottam kint (tegnap a garazsban) es jonak tunik. vagy meg nem teltek meg a karbik rendesen vagy a garazsnak mas az akkusztikaja. mist szepen jar melegen pedig hol veszi a fordulatot. tavasszal majd gyertyakepet is nezek.
Az alapjárati keverékszabályzó ezen kifelé dúsít. Ami érdekes, a tüsszögés, ami szegény keverékre utal. Kijjebb csavartad, és csinálja?
Légszűrő fönn volt a próba folyamán?
Hááát, van, hogy elbasztam valamit és erre a teljes összerakás után jöttem rá és ugyan eléggé mérgesen ám, de kissé rezignáltam újra szétszedtem........
Sok szerelő alapból 1.5-re nyit minden gépnél, én mondjuk igyekszem utána nézni, de ha nem találok adatot tapasztalataim okán inkább 2 körülire nyitom oszt meglátom, hogy jó-e?
Csak arra tudok kovetkeztetni, hogy akkor esett ki a fuvoka, amikor nalad volt a motor, a szerelonel pedig minden rendben volt.
Vagy nem ez a hiba.
De remelem megoldodott.