Sziasztok!
Olyan problémám van, hogy a gépem átesett egy nagy szervizen. Az első 500-600km-en még nem volt bejáratva nagyon szépen indult önindítóról (hozzá tenném, hogy csak önindító van a motoromon). Viszont most, hogy bejöttek a hideg idők vagy 3-4x (ha nem többször) rá kell indítanom mire elkapja hosszas önindítózás után.
A gyertya szép szikrát ad (NGK BR9ES), levegő szűrőt havi rendszerességgel takarítom, töltésem van (ellenőriztem), új akkumulátort kapott (6,5Ah-at). Új karburátor (motor szerelő által beállítva.)
Most a napokban volt időm ránézni és még annyit tudtam megállapítani, hogy ha a hengerbe benne hagyok 1 gyertyát és külön a gyertyapipába bele rakok egy gyertyát akkor kihagy a szikra indítózás közbe. Viszont ha beindul szép egyenletes járása van a motornak.
Indítózás után gyertyát megnéztem benzines mégse indult.
Motul 710 2T olajat használok és Shell V-Power 100-as benzint 1:50-es keverékkel. (magamnak keverem).
Minarelli AM6-os gépről van szó.
Mivel tudnám vagy hogyan kiszűrni, hogy mi a hiba forrása?
Ha megmondod milyen motor, milyen generátora, és milyen feszültség szabályzozó, akkor lehet erre választ adni.
Elvileg nem, de öregebb motoroknál az amúgy is megfáradt generátor képes a sima terheléstől is megdögleni néha.
Mostani motorok állandó mágneses generátora és shunt szabályozása gond nélkül bírja, mert nem növeli a rendszer terhelését.
Gondolkodtam hogy mit segít az akkun ha megtörlöd aztán rájöttem, hogy autokorrektorod lehet.
Én a helyedben cserélném az első adandó alkalommal. Az az akku már döglött.
Mondjuk én is egy nyarat tologattam így motort, mert nem volt pénzem akkura
Sziasztok. Az volna a kérdésem, hogy használhatom e a akksit ami kb 8-10 óra alatt annyit merül, hogy csak éppen átforgatja a motort de nem indtitja be! Ha feltöltöm indul pöccre vagy ha megtörlöm! A motor is feltölti de nem tartja az áramot! Okozhat valami károsodást a generator vagy vesz szabályozó van?
Derékszögben csavarozó adapter ELADÓ TÖBB DARAB IS AKIT ÉRDEKEL PRIVÁTBAN MEGRENDELHETI NÁLAM 2500 FT
Olyan munkáknál használható, ahol az egyenes tengelyű elektromos csavarozót nem lehet használni (kis hely vagy rossz hozzáférhetőség miatt). A derékszögben csavarozó adapter hajtásáról a fúrógép tokmányába befogott hatlapú tengely gondoskodik, a kihajtásnál a bitek bittartóba foghatók be. A jobb fogás érdekében az adapteren szárnyas fogantyú található. Max. fordulatszám 400 1/perc, forgatónyomaték 15 Nm-ig.
Hála az égnek hétvége és megint van min törpölnöm... :(
Rendeltem levegőszűrőt. A honlapon és a számlán (meg megrendelésben) is Hiflofiltro van. Erre küldenek MotoPro-t. Sohase hallottam róla, csak olvastam, hogy helyettesítő termék.
Én ragaszkodnék a megrendelthez. Valaki ismeri egyébként ezt a márkát?
szelephezag ellenorzest, villa olaj es kormanycsapagy csere es karbiszinkron, mert kicsit karcosan ment. mivel hidegen az egyes henger kohohogott, de melegen jol ment ezert lett plusszba a karbitsztitas. elotte a fordulatral es a teljesitmennyel melegen nem volt gond. tisztitas es szibkron utan jottek elo ezek a problemak.
Veszprém környékén keresek normálisan dolgozó motorszerelő egy CB 500 gatyába rázására, aki tud esetleg megbízható embert, kérem, ne tartsa magában. Köszönöm!
Bár ezek szerint már megoldódott, de láttam már olyant hogy az amatőr de bátor zsonglőr kikapta az alapjárati csavart a karbi tisztításnál, de az az apróság elfelejtődött, hogy benn a furatában még szokott lenni beragadva alátét meg O gyűrű is, ami gyakran nem jön ki a tűvel, de a kompresszor úgy fújja ki, hogy észre se veszi a "mester" aztán összerakás után meg van nagy csodálkozás, hogy akárhova tekeri, sehol se jó, nemhogy a gyári értéken, pedig ő mindent befújt meg átfújt meg visszarakott úgy ahogy kiszedte.
De mielott odavitted volna, nem ugyanez a tunet volt ezek szerint?
Tehat nem ezt csinalta meg a motoron, hanem mondjuk benzin etanol tartalma miatti fuvokatomodest, majd bevitt egy masik hibat ezutan?
zoldesek voltak a fuvokak. igy vittem oda. szetszedte, tisztitotta es osszerakta. utana osszerakas utan hibas volt. csak akkor masodszor nem szedte szet ezek szerint csak mondta.
Olyan problémám van, hogy a gépem átesett egy nagy szervizen. Az első 500-600km-en még nem volt bejáratva nagyon szépen indult önindítóról (hozzá tenném, hogy csak önindító van a motoromon). Viszont most, hogy bejöttek a hideg idők vagy 3-4x (ha nem többször) rá kell indítanom mire elkapja hosszas önindítózás után.
A gyertya szép szikrát ad (NGK BR9ES), levegő szűrőt havi rendszerességgel takarítom, töltésem van (ellenőriztem), új akkumulátort kapott (6,5Ah-at). Új karburátor (motor szerelő által beállítva.)
Most a napokban volt időm ránézni és még annyit tudtam megállapítani, hogy ha a hengerbe benne hagyok 1 gyertyát és külön a gyertyapipába bele rakok egy gyertyát akkor kihagy a szikra indítózás közbe. Viszont ha beindul szép egyenletes járása van a motornak.
Indítózás után gyertyát megnéztem benzines mégse indult.
Motul 710 2T olajat használok és Shell V-Power 100-as benzint 1:50-es keverékkel. (magamnak keverem).
Minarelli AM6-os gépről van szó.
Mivel tudnám vagy hogyan kiszűrni, hogy mi a hiba forrása?
Videó a hibajelenségről: https://drive.google.com/open?...
Előre is köszönöm a segítségeket.