Mondjuk a taxisok arról híresek hogy nem tekerik vissza...ja.
Meg az a lepukkant Bécsi Taxinak használt Priusban is tényleges 110ezer volt, ami úgy le volt strapálva mint az Opelem 300 után sem.
Én értek hozzá
De fejből a fene sem nyomja a típusszámokat, simán rákerestem, és első oldalon dobta ki a google az adatlapját.
Valószínűleg a léptető motor meghajtója.
Léteznek ilyen memóriák, soros kommunikációval, oda sem kell 8 lábnál több.
Linkelt oldalon a mérföld/km átalakítást akarják megoldani.
Dehogy régi. 1998-as.
Ahogy írtam is, én rohadtul nem értek hozzá, egy haverom csinálta, neki pikk-pakk ment.
Az L56R chip-re meg azért tippeltem, mert itt is azzal gépészkednek valamit: https://www.tlplanet.com/forum...
Persze az is lehet, hogy semmi köze hozzá, csak ötleteltem, nem az én felelősségem...
Nekem sem a valós km van az óráimban, de csak azért mert mechanikus óra, cseréltem is meg volt spirál meghajtás hiba.
De ahogy te sem, én sem adom el, vagy ha mégis akkor közlöm a vevővel hogy gőzöm nincs mennyi van a motorban.
Az egy power FET, azt kötögetheti
A tieden elég buta megoldás a külső memória.
Régi konstrukció lehet.
Nem mindenki nyerészkedni meg csalni akar a km órával.
Csak a változatosság kedvéért: A motoromban kb 160ezer km van, az óra mégis csak 20ezret mutat. De jövő tavasszal ráteszek egy nullkm-es órát, mert fel lesz újítva a blokk, új fényezés lesz, mindenhol új csapágyak. Én úgy veszem, hogy új motorom lesz, ezért az óra is nulláról fog indulni. Eladni meg eszembe nem jutna.
TL1000R-nél amúgy eeprom csere + programozás (annak aki ért hozzá, mondjuk én nem) kb negyed óra, és annyit mutat az óra, amennyit kell.
Pedro óráján az L56R feliratú chip lesz szerintem. Ha hozzányúl, az csakis az ő felelőssége.
Ja, és az anyánk picsáját!
Mondok jobbat, bár azért nézz utána.
A blokk már nem számít fődarabnak csak a váz.
Ha sérül a száma akkor azt csak rávezetik a forgalmira de nincs vele gond többet.
Én papírosan cseréltem pár éve, akkor mondták a mozaikban.
De mondom kérdezz utána, mert nem a magyar közlönyből származik ez az infó.
Amúgy a cserénél tudomásom szerint csak azt kell igazolni, hogy tökéletesen típus azonos, ezen felül annyi pénzembe került az amúgy is esedékes műszaki vizsgán felül, amivel a forgalmi/törzskönyvet kicserélték, szóval akár meg is érheti normálisan cserélni.
Nekem japánból hoztak blokkot,
Telószárat a bontósnál is pillanatok alatt lehet ellenőrizni csak kell egy sík asztal, elfekteted, valaki leszorítja aházat te meg tekered benne a krómszárat. Szemmel látni fogod ha picit is üt. Mindegyikben van egy minimális, egy kis pofon amikor mész fel a padkára és sérül is.
Szedd ki a villákat, ha van nagy satupadod akkor fogd be a tengelynél a telószárat, fordítsd oldalra, tegyél melle egy nagyjából fix pontot. Kezd el forgatni, Ha valamelyik kicsit is görbe azt így pillanatok alatt kimutatja. Ha nem görbe egyiksem akkor fellazítod a felső kiflinek a leszorító csavarját, feltolod az egyik szárat, ilyenkor ugye tud mozogni a felső kifli az alsóhoz képest. Megszoritod nagyjából majd a másikat is feltolod, ha tökéletesen a helyére csúszik akkor nem ferde egyik kifli sem. Ha nem megy a helyéte akkor ferde a kormánytengely, vagy a kifli.
Üdv segitség kellene.. megcsuktam a motorot 2001-es 1200 gsf és az eleje elég tropára ment tört a villa mind kettő.vettem bele bontottan villákat ami eddig jónak tüntek de mikor tettem be a helyére ugy fest a villahid is elment picit ilyenkor csak az alsó ami elmehet vagy a felső is mehetett.Bár én az alsóra gondoltam mivel ot kapott nagy ütést és ott tört a két villa is el.
Üdv. Cserélt már valaki blokkot egy motorban? Van egy motorom amiben elszállt a blokk egyébként totál jó állapot így nem dobnám ki az egészet. Főleg hogy papírjai is vannak. Most árulnak egy ugyanilyen motort de papírok nélkül adásvételivel. Adásvételi elég a hatósági lepapírozáshoz? Köszi a választ
Meg az a lepukkant Bécsi Taxinak használt Priusban is tényleges 110ezer volt, ami úgy le volt strapálva mint az Opelem 300 után sem.