azt próbáltam csak fekete blokkban nehéz közelről fényképezni.
itt egy video: http://youtu.be/xdzrYusW8e4
9:06-nál van az a légszűrőházon a sub -air micsoda.
10:59 és 11:26-nál pedig a karbi szellőzés. Bevezeti az airboxba.
Üdv segítséget kérnék olyan emberkéktől akiknek Yamaha wr 400-426 van volt közel jövőbe motort váltok és a wr van kinézve kéne róla pár infó előre is kösz
Jó kérdés. Nézem robbantott karbi ábrát. Itt vn egy "sub-air cleaner, ez a légszűrőházhoz van csatlakoztatva, de kinti szellőzéssel. Viszont van egy cső amit a karbi szellőzését biztosítja de nem látom a hogy hová megy.
ezen már én is filóztam. Veszek valami olcsó papírbetétes szűrőt. Még azt nem találtam ki, hogy mi legyen a külső tartály. Mert a karbi tisztítás után a nyomáspróbához is jó lenne.
Én meg a helyedben lekapnám a karbi tápvezetékét a benzincsap után, hogy ne kelljen indítgatni a motort, és valami külső tartályból adnám neki a benzint a szintméréshez álló motornál.
Ugye elhiszed hogy hagynám :-D De ahhoz sokat kell dolgoznod rajta mert egy halom leendő szerelőhöz nem viheted a malacot oda olyan állapotban amilyenben én járok vele. Csak cicoma meg kicsicsázás után.
Ilyet még nem láttam szétbontva. Ha összejön én is szívesen megnézem. NSR sorozatból volt szerencsém az összeset látni kisebb nagyobb bontottsági állapotban de ilyet még nem sikerült. :-(
oksa, de ezen mit nem lehet jól csinálni.
- beindítom, hogy megteljenek a csészék
- ráteszem a csöveket
- megnyitom a karbi leeresztő csavarokat
- a csovek nincsennek megtörve, felős vége szabad
- beindítom és percekig jár egyenletesen, fordulatot veszik, minda a négy leomlő egyforma meleg..
Nem omlik sehová. Mert a karbi alatt a csöben levegő buborék van. (És hiába fújok bele akkor leáll. de utána megjelenik újból....)
A kép alapján az egyik úszóházban nincs egy csepp benzin sem, a másikban meg magasabb, mint a kehelycső felső vége, azaz ömlenie kellene a torokba a benzinnek.
Valamit nem jól csinálsz.
ezt még nem vágom. Nekem a légszűrő egy L alakban meghajlított (kemény nem összenyomható) idomon keresztül szivja a levegőt. Azt összenyomni csak satuban lehet.
Neked még plusszban volt két cső, vagy azok voltak a fő belépő nyílások a levegőszűrőhöz?
itt egy video: http://youtu.be/xdzrYusW8e4
9:06-nál van az a légszűrőházon a sub -air micsoda.
10:59 és 11:26-nál pedig a karbi szellőzés. Bevezeti az airboxba.
???
mindegyikben kb azonos mennyiseg volt.
- beindítom, hogy megteljenek a csészék
- ráteszem a csöveket
- megnyitom a karbi leeresztő csavarokat
- a csovek nincsennek megtörve, felős vége szabad
- beindítom és percekig jár egyenletesen, fordulatot veszik, minda a négy leomlő egyforma meleg..
Nem omlik sehová. Mert a karbi alatt a csöben levegő buborék van. (És hiába fújok bele akkor leáll. de utána megjelenik újból....)
Valamit nem jól csinálsz.
Mire gondoltal?
Alapjáraton percekig járt, utána leállítottam, újra indít, percekig jár, leállít...
Ezt próbáltram nyitott karbi leeresztő csavarok mellett és úgy is hogy zárva volt....
Neked még plusszban volt két cső, vagy azok voltak a fő belépő nyílások a levegőszűrőhöz?