Én is kipróbáltam, de mivel nem volt kedvem egyesével szarakodni a karbikkal ezért kifújtam az összeset purhabbal.........és tényleg nem működött tehát mindenkinek igaza van!4!
Kiegészíteném azzal, hogy az alsó tér mindig összeköttetésben van a külső légköri nyomással egy járaton. Most azon lehet rugózni, hogy ha ez a légszűrő ház felé van vezetve, akkor ott nem pont pénull van, de a lényeg, hogy a szívócsőben, a tolattyú alatt lévő nyomás ennél kisebb, és a kialakuló nyomáskülönbség mozdítja el, emeli fel a tolattyút.
Tehát rövidebben. A membrán egyik fele, szükségszerűen az alsó tér a karburátor szélesebb részével van összeköttetésben, a felső fele, pedig azzal a résszel ahol a tolattyú szelep által okozott szűkület. Lehetne az öntvényben is egy külön cső erre a célra de, logikus hogy a dugattyú már ott van azon keresztül kell feljuttatni a vákuumot a membán felső felére.
Logikusan is így kell lennie ahogy írod.
Egyszerű fizikai elvet használ a működéshez.
Nevezetesen ha egy csőben áramló közeg van akkor azon a részen ahol gyorsabb az áramlás, alacsonyabb a nyomás ahhoz képest ahol lassabb.
Ez ugye a venturi elv, és ez alapján működik a repülőgép szárnya is. https://hu.wikipedia.org/wiki/...
Mindezek mellett, nagyon alkalmas ez az elv az áramlás sebességének mérésére, amit a CV karbi is használ.
Abban a felépítésében ahogy te mondod, pontosan a levegő áramlási sebességét stabilizálja, mivel az áramlási sebesség közvetlen áramlási sebesség függő visszacsatolást hoz létre a szelep vezérlésében. Ezek mellet ugyan ez a vákuum szívja fel a benzint az úszóházból, ami így már szűk határok között fog csak változni amit meg a tűvel és segédfúvókákkal már elég jól lehet kompenzálni.
Aztán.
Javasolnám, hogy azokat a hozzászólásokat, melyek nem tartalmaznak semmilyen szereléssel kapcsolatos kérdést, vagy választ az admin a lehető legrövidebb idő alatt, indoklás nélkül törölje.
Vélemény?
A CV témához, mert ez a kérdés függőben van.
Én ugye azt mondom, hogy a tolattyú alján, a tű mellett lévő furaton, vagy furatokon jut fel a nyomáscsökkenés a membrán fölé. Van aki ezt vitatja. Megenné valaki a kétkedők közül, hogy próbából ledugózza az ominózus furatokat? Aztán meg azt, amelyik furat szerinte a felelős.
És betenné ide a tapasztalatait?
Mert én megtettem, csak amit én írogatok ugye azt az ellentábor feltételesen kezeli.
Jussunk már ennek a dolognak is a végére.
Egyszerű fizikai elvet használ a működéshez.
Nevezetesen ha egy csőben áramló közeg van akkor azon a részen ahol gyorsabb az áramlás, alacsonyabb a nyomás ahhoz képest ahol lassabb.
Ez ugye a venturi elv, és ez alapján működik a repülőgép szárnya is.
https://hu.wikipedia.org/wiki/...
Mindezek mellett, nagyon alkalmas ez az elv az áramlás sebességének mérésére, amit a CV karbi is használ.
Abban a felépítésében ahogy te mondod, pontosan a levegő áramlási sebességét stabilizálja, mivel az áramlási sebesség közvetlen áramlási sebesség függő visszacsatolást hoz létre a szelep vezérlésében. Ezek mellet ugyan ez a vákuum szívja fel a benzint az úszóházból, ami így már szűk határok között fog csak változni amit meg a tűvel és segédfúvókákkal már elég jól lehet kompenzálni.
Javasolnám, hogy azokat a hozzászólásokat, melyek nem tartalmaznak semmilyen szereléssel kapcsolatos kérdést, vagy választ az admin a lehető legrövidebb idő alatt, indoklás nélkül törölje.
Vélemény?
Én ugye azt mondom, hogy a tolattyú alján, a tű mellett lévő furaton, vagy furatokon jut fel a nyomáscsökkenés a membrán fölé. Van aki ezt vitatja. Megenné valaki a kétkedők közül, hogy próbából ledugózza az ominózus furatokat? Aztán meg azt, amelyik furat szerinte a felelős.
És betenné ide a tapasztalatait?
Mert én megtettem, csak amit én írogatok ugye azt az ellentábor feltételesen kezeli.
Jussunk már ennek a dolognak is a végére.
Ennél többet nem érdemel a téma: