Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

na jah van 1 autószerelö barátom ö is elhajtja a keleti tipusokat,aztán jön a szöveg a tulajtol... ha neked nem kell a pénz(az egész autó nem ér annyit mint a ráforditott idö/pénz-és soha nem lesz jó )
mert a simohoz az utángyártott kisipari cuccok , minősége...
na ezért nem szertem a szoci gépeket.
szopsz vele egy napot mire jó lesz, és még a töredékét se kérheted el annak ami járna, mert jön a szöveg hogy ez csak egy simson.
gyujtás állitásrol...volt 1 simsonom ha gyárilag megadot értékre lett állitva se kép se hang.Szemre/fülre állitottam pöcc-röf..mainapig nemtudom miért volt ez
törött 900RR ből csináltam már streefightert haveromnak, a motor ugy nézekk ki mikor hozzám kerül hogy blokk-váz+2 db kerék. az első teli el volt csavarodva, a hátsó váznyulvány ami az ülésttartja le volt szakadva( a motor 200 nál pofozkodott az árok 2 partjával).
megcsináltam, tök szép lett. a srác utánna eladta a köv tulaj 2 szer összetörte( meg persze mi se kiméltük, ha már streefighter) és a motor a mai napig megy gond nélkül. Enyit jelent egy honda.
Nyílvánvalóan elhamarkodottan mondtam ezt, de van alapja. Amúgy nemtudom, szerintem biztos hogy ismered, de van már MZre automatikus gyujtás szabályzó, ami menet közben is szabályoz. Házilag elkészíthető elvileg, kapcsolási rajz, IC lábkioszás, használati útmutató fennt van a neten... Habár ilyen preparációt nem szerelnék motorba, ha nemszakcég csinálja... meghát azért az is kérdés, hogy hány karika után rázza szét a cuccost a tengely, mert arra kell rászerelni... ha arra kell... asszem... már nem emlékszem. A lényeg hogy van, és elvileg működik.( Hogy hogyan ne kérdezd, nem néztem át a rajzot )
Csakhát ugye, a pénz amit az ember kifizet az ilyenért, az sok.

Én úgy általában a Hondát azért szeretem, mert kényelmesen elférek rajta, az esetek túlnyomó többségében visszafogott designja van, ésnem kávédaráló, ahogy az az ominózus kabaré is mutatja.. ... meghát ugye, amit hallottam/tunk, hogy megbízhat... ( Én nem tudom, saját használatban nincs egyetlen Hondám se! [Hehh, ezt most úgy mondom, mintha másból feleslegem is lenne! ] )
ez az aksis tapasztalat, egy motornál fordult elő.
egy jópár endurot meg robogót csináltam, már eddig(lekopogom) gond nélkül.
én a szocigépeket, nem csipem, mert nincs türelmem a gyujtásukat belőni.
ha nekem kéne választanom, az mz vs. honda közül, a honda jönne ki győztesen.
Naja, ezért mondom, hogy kiesik... Legalábbis szubjektív véleményem szerint.
Ami engem illet én bele nem nyúlok idei motorokba, főleg akkor nem ha nem az enyém... Egyszer esett meg hogy itthon kivettem akkumlátort megnemnevezett márka kétkerekűjéből, feltöltöttem és visszaraktam, erre csinált érdekes dolgokat. Pl.: a belsős riasztóvédelmi rendszere visszajelzett kikapcsolás után egynéhány percel beriasztott, teljesen spontán. Ugyanezen a motoron ebből fakadó gondok: visszajelzők megbízhatatlansága ( Vagy mutatott vagy nem), irányjelzők zavara (!) volt még...
Szal nem értek nyugati motorokhoz szerintem, csak elmélet szintjén..
De érted, ilyen alapvető dolgot, hogy akkucsere, és kész az újraállítható programatika... holott ezt a műveletet elvileg minden tél elött meg kell csinálni... Úgyhogy egyszer történt meg, többet nem is fog.
Ha elmegy alattama motor, akkor jól van ( ezt most mint laikus felhasználó mondanám, mivel "elviekben" nem vezethetek nagymotort, "gyakorlatban" pedig szerintem várok még a 125 feletti mocikra úgy öt évet.
Mondjuk ha választanom kellene egy 250es MZ és egy hasonló kaliberű Honda között, hát hezitálnák rendesen... Ha átvetítem az autós tapasztalataimat motorra, akkor a Honda - ahogy az összes "nyugati" ( mert a Honda nem nyugati.. ) motor - megbízhatatlan motor, viszont szép és gyorsabb mint az MZ. Viszont a másik oldal formájában nem a számíze, és nehezen viszi ki a száztizet. Viszont konzervdobozzal/büdöszoknival/1dbcsavarhúzóval javítható! ( Najó ez túlzás! )
ez azért nagyon motoros függö is(valami 1 x ü motornak kell lennie)mai mocikban sok az elektronika,utszélén nem tudod megnézni sem mi lehet a hiba.
ha meg szereled a motorokat akkor neked is tudni kéne hogy ha egy motor normálisan karban van tartva odafigyelve akkor mind az 50 fajtának el kell menni azt az xy kilométert.
nem tudsz álltalánositani, az az egy tény hogy a honda birja legjobban a strapát.
Figyelj, kétszer mondom, hogy mindenki megértse! : "SZERINTED - MELYIK - MOTOR - GURUL - TOVÁBB - JAVÍTÁS NÉLKÜL!"
Hol van ebben a tetszés-nemtetszés? Ha mondjuk történetesen világkörüli útra adnám a fejem, nem az fog számítani, hogy mennyire tetszik, ugyebár. Hanem az mondjuk hogy az X x 10k kilóméter után ne rohadjon le alattad úgy, hogy nem tudod te megcsinálni. ( Értelemszerűen akkor abból az ötvenből kiesik jópár )

Amúgy jah. Az én véleményem is az, hogy ha nem is Simson, de egy ETZ kibírná, ha nem tizenöt, húsz éves lenne.
simson a no.1
hülye
abból a közel 50 fajta motorból állitson a faszom föl ranglistát.
ugyis azt veszed meg ami neked tetszik, nem azt a mi a legjobb.
Üdv!

Hmm... Szükségem lenne egy véleményezésre, mondjuk top10 a technikailag legmegbízhatóbb motorokról. Lehetne például a No.1 amivel neki mertnél vágni a világ megkerülésének ( hangsúlyozom: csak megbízhatósági szempontot nézzünk! ).. Tud valaki ilyet?
Vagy esetleg véleménye van valakinek?
HY all!!! Sürgősen kéne 1 első lámpa Honda NSr 50-hez aki tud az ÍRJON
előre is köszi!!!!!!!!
Hello!Nem tudja valaki,hogy mennyit kell töltenie egy CBR 600 F2-nek?Köszi
Sziasztok van 1 cbf 250es mocim, most szeretnék valami tuning tipp-et kérni.pl:kidöcire,vagy porlaszora,vagy mindenre ha tudnátok valamit megköszöném bese
hali! van v.kinek Kawasaki KL650-hez szerelési ut.-sa? Elszakadt a kiegyensúlyozó tengelyeim lánca és össze kéne valahogy raknom, ha valaki tud ebben segíteni írjon már nekem a:visontaijanos@freemail-ra. Előre is köszi!
Sziasztok.
Most vettem dobozban egy Suzuki DR 125 ,
öt.Már sikerült összeraknom de szelephézag mérete kellene.Ha valaki megírná megköszöném
Pumuckli@msn.com ra
Azt hallottam hogy lehet kuplungobwdent cserélni anélkül h lenyitnám a blokkot. Rs 125 ről van szó de más mociknál is biztos működik.... elvileg kis kézügyességgel ki lehet akasztani és ugyanugy be az ujjat.. próbálta már valaki?
Figyu. Olyan, hogy levegőcsavar beállítás, még szóba sem került. Kb. 5 rugóért magcsináljuk a Yamaha World-ben, ha akarod úgy hogy ott vagy, és nézheted, kérdezhetsz. A kérdéseid alapján azt javaslom, ne kiséretezz!
Üdv

Miért nyúlsz hozzá, ha nem tudod, hogy mit kell csinálni.
Vigyázz, nehogy több kárt csinálj, mint hasznot!!!
Üdv
esetleg csinaltal mar zx9-est?meg akadtam mert nem csak egyszeruen ott vannak a csocsok amire ra dugog a mero csoveket uresen,hanem a ket szelson van cso,a ket kozepso meg gyarilag levan dugozva csavarral.nem mertem hozza nyulni mert nem tudom mit vezerel az a ket cso.
a szinkron teszterre figyelj oda tisztítsd ki ! rakd össze állítsd be egyszerre nyisson és utána vákummérő és kész ha egyforma tank vissza és egykerék kb.erre figyelj
Hi all.be akarom szinkronolni a karbi soromat!ugy gondolom,hogy egyszeruen ki pucolom es be allitom az erteket.most fogokok eloszor ilyet csinalni,es az a kerdesem,hogy jol gondolom-e,hogy csak ennyi az egesz.ha esetleg valaki tud olyan dolgot amire erdemes oda figyelni ilyenkor akkor meg koszonnem.
Ez igaz mert ha R1 topicba irtad volna esze se veszem ugyanis az nekem off topic,auto topic :D De igy nem szamitottam ra hogy ilyenre akadhatok itt :)