Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A simmeringek db-ja 1200 ft a gyári. Ahoz hogy kicseréld lekell venni a hengerfejet, oda is kell tömités kb 15000Ft.
Ha már lent van a hehgerfej egyszerü lehuzni a hengert, akkor meg lehet tüzetessen vizsgálni a dugattyut és a hengert, meg a gyürüket.
Nem szemre vételezéssel, hanem méréssel. /into és mikrométer/
Ha nagyon tré minden akkor közel 200000Ft mutatvány.
Lehet fél megoldásokat alkalmazni, de az nem lesznek tartossak.
www.nagyvas.hu , http://www.biker-world.hu
Akkora publicitást azért nem szeretnék ebből csinálni, de azért köszi.
Viszont ha összevetem azt hogy kokszos, és hogy igencsak füstöl akkor ha visszveszem a gázt, akkor érdemes lenne meg szelepszár szimeringezni.
Kérdés. A motorosbolt.hu-n kívül milyen oldalt tudnátok ajánlani, ahhol érdekődhetnék motorcuccok után. Mert az az oldal már vagy egy hónapja szünetel.
És köszönök minden eddigi választ is!
www.totalbike.hu szentem írj 1 levelet a motordokinak,az is tud esetleg segíteni!
Hát ő... az van. Jellemző a szleepszáron, illtve a kipufogó leömlőkön is.
Hát rettenetessen durva hibának kell lenni, hogy igy meg lásd.
Nagyobb mennyiségü, koksz az már gyanus lehet.
Belekukucskáltam . Ez csak az én megállapításom, hogy nem látok a szelepeken olajat. Vagy ezt így nem lehet megállapítani??
És azt honnan láttad, hogy jo a kipufogo szelep simmeringje???
1 liter olyan 1000 km-re vetítve. Természetesem függ attól, hogy az Mátra, vagy csak motorozgatás. Pedig nem vagyok egy nagy Mátra bajnoka......
Üresben igen, amikor visszaengedem a gázt. Menetközben meg magasabb forulatokon!
Kivettem a blokkot. Szelepszárszimeringek jók, mármint a kipufogéké. a karbisort még nem vettem le.
Igen, kékes szinüt.
ööö háát .....ok ok , te vagy a motorszerelő.. akkor a gáz visszaengedésekor "füstöl" a gép, ugye?
Mennyi kilométerre, mennyi oljat eszik??
És ha szelepszár simmering rosz akkor mit mutat a kompressziomérő?
Van más is.
Az első telóm nagyon kemény. Pattogok az úton. Az előfeszítésen nem igazáán tudom hogy kell állítani. állítólag minél több menetet látok, elvileg annál kissebb a feszítés?! Javítjasok ki ha rosszul tudom. Na elég sok mene van . Ajánlották cseréljem le az olajat. most 10W- valamilyan olajat rendeltem a Liquid Mollitól. Ez volt a közép sűrűségű. Megpróbáljam kicsrélni? Mit ajánlotok?
Igen tudom. De ez benyomja az egy litert.
Thommyy, szerintem az exupnál teljesen normális a szokottnál magasabb olajfogyasztás, legalább is én így tudom.. ...de egy kompresszióméréssel kideríthető lehet hogy kopott e a gép..
Na hahó!
Nem túl régóta vagyok a forum tagja, ide még nem irtam. Motorszereléssel kapcsolatban nekem is lenne kérdésem. Nem tudom mennyire vagytok otthon Fzr 1000 exupban.
Van nekem egy ilyen ketyerém, és csipegeti az olajat.
Tudom valószínű a henger van elkopva, mint az széria hiba ennél. Mit ajánlotok? Vegyek egy bontott hengersort dug-val, és cseréljem ki? Főtengely mennyire fogja bírni a magasabb kompressziót? Szerintem azt is illne akkor csapágyazni!? Esetleg valami szerelő is érdekelne, korekt áron, Heves vagy Pest megyében. Előre is köszi. Üdv.
ha végleg nem megy akkor tok ajánlani egy szerelőt, a kawákban otthun van nagyon, van most is neki egy régi z1000, egy gpz900, régi és uj is.
Köszi az adatokat!
Hát igen,meg kellene nézni miért is állítódott el a vezérlés, de majd most a szelepállítás után megpróbáljuk indítani, ha indul-jó (egyenlőre), ha így sem-lehet tovább gondolkodni!!!Azért nagyon rendes vagy és a többiek is, amiért segítettetek, tegnap jártam először az oldalon, és mondhatom kellemesen csalódtam!!
De ha teljesen elment a hézeg, csak időlegesen oldja meg a problémát, szelep+fészek hiba lesz :(
Na meg érdemes kideriteni hogy miért ment el a vezérlés?
Kata
A "szelepbeállitási sorrend"-el nem tudom mire gondoltál, sorrend végülis mindegy hogy melyiket állitod.
Az értékek (hidegen): szivó 0.13-0.18, kipufogó 0.18-0.23
Érdemes a középértékre vagy kicsit fölé állitani, föleg ha nincs hézag.
Na, de komolyan!!
Senki nem tud nekem segíteni a szelephézagok beállításával kapcsolatban?
Köszi, hogy nem ökörködtök tovább !
A vezérlés el volt menve (visszaállítottuk), már csak a szívó és kipufogó szelephézag+szelepbeállítási sorrend érdekelne!! Ha vki tud, segítsen!!
Kishapsi!Nagyon köszi a tegnapi infót!
amúgy se megy melegen