Nem biztos, hogy egy bontottal jol fogsz járni. A tömitéseket már igy is meg kell vegyed. a 4dugo kb: 120ezer, bontoba talán kapsz a feléért. Ha nem jo akkor elbukod a tömités árát és a munkadijat és kezdhetsz mindent elöröl. Ha megakarod tartani a vasat akkor minden képpen a gyári cumot válaszd azzal nem lesz bajod. Esetleg holnap megtudom kérdezni, hogy Wiseco dugok mennyibe fájna.
Mármint hogy 0,06 helyett, 0,12 és ha tudsz ehez a tipushoz alkatrészeket, vagy komplett motorblokkot is akár, vagy bármi megoldást az feltétlenül érdekelne!
Te mint fő Yamahás, biztos tudsz nekem segíteni. Kérdésem a köv lenne. A ThunderAce-nek már nikaciles a hengere, vagy az is még öntvény mint az Fzr-é, illetve miben különbözik a kettő, és honnan érdemes beszerezni ilyet? Esetleg Te nem e tudsz ?
Sziasztok! A segitségeteket szeretném kérni. Van egy 88-as kawasaki klr 250-em ami nagyon zabálja az olajat, és miden tél elején megadja magát és nem akar elindulni. Szerintetek mitöl lehet ez, és mit lehet kezdeni vele? Elöre is kösz a segitséget.
Hello kozmax.
99 es R1 röl van szo.Igazábol szerintem fokozatosan,mert az alapjáratomon is állitani kellett akkor amikor észrevettem.
Mondjuk teljesen szét volt szedve ellötte.
Az enyém szinte az egyik pillanatról a másikra.
Nagyon idegesítő főleg, ha meleg az idő.
Ilyenkor egész tűrhető a dolog. Fele annyira sem tortyanik meg...
Hello Kozmax állitolag te tudsz segiteni.
Egy szakmai tanácsért fordulok hozzátok.
Tul sok levegöt vagy tul sok benzit kap a mocim az üresjárati szakaszban.3000 ig csak hörög,de aztán minden jo3000 felett semmi baj.
Szerintem a üresjárati keverékszabályzon kell állitani.Kell egy CO mérö,és minden leömlö csonknál meg kell mérni az értékeket.
KÉRDÉSEM:Mit mézzek a Lambda legyen jo,vagy a CO vagy csak simán egyformára állitsam mindet.?
A segitséget elöre is köszönöm.
Hello.
Egy szakmai tanácsért fordulok hozzátok.
Tul sok levegöt vagy tul sok benzit kap a mocim az üresjárati szakaszban.3000 ig csak förög,de aztán minden jo3000 felett semmi baj.
Szerintem a üresjárati keverékszabályzon kell állitani.Kell egy CO mérö,és minden leömlö csonknál meg kell mérni az értékeket.
KÉRDÉSEM:Mit mézzek a Lambda legyen jo,vagy a CO vagy csak simán egyformára állitsam mindet.?
A segitséget elöre is köszönöm.
Egy kérdésem lenne.
A mocim (FZR 600 "90) főleg melegen hirtelen gázadáskor "befullad"
Mit gondoltok? Egy karbiszinkron segítene rajta?
Mitévő legyek???
Sziasztok én is tanácsot szeretnék kérni tőletek. A problémám a következő az önindító csak 24 volttal hajlandó elindítani a blokkot, ha csak simán bikázom, akkor csak köhög a motor, lehet, hogy megkoptak a perselyek vagy más a probléma??? Az alapjárat is tökéletes 1000 rmp és melegen is pöcre indul de, ha este leállítom, akkor reggel csak 24 volt ez viszont a másodperc tört része alatt beindítja! A motorom Suzuki Rf 400 Vc 96-os gondoltam még arra is hogy a karbikat kéne szinkronizáltatni sajnos más megoldást én nem tudok ezért fordultam hozzátok!!!
De mi a bajod vele, hogy másikat keresel?
Te mint fő Yamahás, biztos tudsz nekem segíteni. Kérdésem a köv lenne. A ThunderAce-nek már nikaciles a hengere, vagy az is még öntvény mint az Fzr-é, illetve miben különbözik a kettő, és honnan érdemes beszerezni ilyet? Esetleg Te nem e tudsz ?
99 es R1 röl van szo.Igazábol szerintem fokozatosan,mert az alapjáratomon is állitani kellett akkor amikor észrevettem.
Mondjuk teljesen szét volt szedve ellötte.
Nagyon idegesítő főleg, ha meleg az idő.
Ilyenkor egész tűrhető a dolog. Fele annyira sem tortyanik meg...
Remélem igazad lesz holnap megbontom a vasat!!!A többi majd kiderül!!!
Nekem is légyszi segítsetek, bár úgy nézem, hogy kb egyforma a problémánk...
Köszi! Örök nyarat, ingyen benzint!!!
Egy szakmai tanácsért fordulok hozzátok.
Tul sok levegöt vagy tul sok benzit kap a mocim az üresjárati szakaszban.3000 ig csak hörög,de aztán minden jo3000 felett semmi baj.
Szerintem a üresjárati keverékszabályzon kell állitani.Kell egy CO mérö,és minden leömlö csonknál meg kell mérni az értékeket.
KÉRDÉSEM:Mit mézzek a Lambda legyen jo,vagy a CO vagy csak simán egyformára állitsam mindet.?
A segitséget elöre is köszönöm.
leölöknél nem hiszem hogy tudod külön mérni, inákk simán legyen szinkronban az egész.
Egy szakmai tanácsért fordulok hozzátok.
Tul sok levegöt vagy tul sok benzit kap a mocim az üresjárati szakaszban.3000 ig csak förög,de aztán minden jo3000 felett semmi baj.
Szerintem a üresjárati keverékszabályzon kell állitani.Kell egy CO mérö,és minden leömlö csonknál meg kell mérni az értékeket.
KÉRDÉSEM:Mit mézzek a Lambda legyen jo,vagy a CO vagy csak simán egyformára állitsam mindet.?
A segitséget elöre is köszönöm.
Egy kérdésem lenne.
A mocim (FZR 600 "90) főleg melegen hirtelen gázadáskor "befullad"
Mit gondoltok? Egy karbiszinkron segítene rajta?
Mitévő legyek???
Köszi előre is a segítségeteket!!!