Hello.
Egy szakmai tanácsért fordulok hozzátok.
Tul sok levegöt vagy tul sok benzit kap a mocim az üresjárati szakaszban.3000 ig csak förög,de aztán minden jo3000 felett semmi baj.
Szerintem a üresjárati keverékszabályzon kell állitani.Kell egy CO mérö,és minden leömlö csonknál meg kell mérni az értékeket.
KÉRDÉSEM:Mit mézzek a Lambda legyen jo,vagy a CO vagy csak simán egyformára állitsam mindet.?
A segitséget elöre is köszönöm.
Igy van a szakszervizt meg kell fizetni. Egyébként itt pesti árakhoz képest nem vészes.
Szervizbe, ha kézben elviszed a telot max egy orát kérhetnek el.
A forditott gátlo szereléséhez egyébként kell egy pár célszerszám, gondolom ezzek is rendelkezésedre állnak.
Végig gondoltad, hogy ha elcseszel benne valamit, vagy megsérteda keménycromozást, az mennyibe fog kerülni. A szerviz viszont köteles garit vállalni az általa végzet munkára, igy ha valami nem jo akkor joggal lehet reklamálni.
Jo szerelést!
....Valahol el kell kezdenem. szerszámain vannak, és elvileg beállítottságnak is kellene lennie, különben mi a francnak tanultam 4 évet autószerlőnek. De ezt nem hangozatom.
Már mindegy. Ezt szétszedem, lesz ami lesz.
Fzr 1000, fordított telós.
Egy motoros srác ajánlotta hogy cseréljem ki az olajat benne, mert valami pancser valszeg más olajat tehetett bele, mert qrva kemény az eleje, meg a jobb oldali telóm engedi az oljat egy picit. És úgyis szét van kapva a motor gondoltrm ezzzel megpróbálkozom én.
Balos. Ja, ezt én is így gondoltam, nem tudom miért jobbosat írtam. Picit megkeveredtem. Már a telószár ki van véve, de hol foghatok rajta ellen? És melyiket lazítsam? Az előfeszítővel csináljak valamit, vagy azt vegyem ki előtte??
Hahó!
Ismét segítséget szeretnék kérni!
Tudna valaki első teló szereléssel kapcsolatban segítani? Az lenne a kérdések, hogy mire figyeljek oda, illetve hogyan szedjem szét az első telót? Az a gondom hogy a teló zárókupakját???? nem tudom levenni? Ez sima jobbos lazítású menet, vagy valmi trükkel lehet csak leszedni? És egyáltalán hol fohgatom meg a teleszkóp szárát, hogy ne roppanjon, vagy repedjem meg, mert azért azt nem kellene. És ha egyszer szétszedtem, mennyi olajat tegyek vissza bele, mennyi lehet a gyári? Én olyan fél literre tippelek, de javítsatok ki ha tévednék!?
Volt fenn egy R1 turbo (privat marketing...) video sorozat, az elejen volt egy link Two Wheel technologies cimmel http://www.twt.... - nem emlekszem a suffixra (persze svedul tudni kellene hozza) - nezd meg a videoban. Esetleg keress ra guglival a bike turbo engine charger order szavakra.
Azon kivul, hogy böszme draga a cucc, vannak egyeb megfontolasok is: pl. alt. a turbot motorra ugy szerelik, hogy drasztikusan rovid kemeny kerul a motorra (semmi dob, csak egy csonk szinte), igy biztositando a kipufogogaz gyors tavozasat. Mondanom sem kell, hogy ezzel max. ghostrider gépet csinalhatsz, mert nincs az a vizsgabiztos aki ad ra forgalmit...
Szió!Az a baj hogy ezekhez a gépekhez csak a Haynes könyvkiadó ad ki szerelési útmutatókat,és ezek persze Angolul vannak!Magyarul nem is igen fogsz találni értelmes dolgot!!!!
Egy szakmai tanácsért fordulok hozzátok.
Tul sok levegöt vagy tul sok benzit kap a mocim az üresjárati szakaszban.3000 ig csak förög,de aztán minden jo3000 felett semmi baj.
Szerintem a üresjárati keverékszabályzon kell állitani.Kell egy CO mérö,és minden leömlö csonknál meg kell mérni az értékeket.
KÉRDÉSEM:Mit mézzek a Lambda legyen jo,vagy a CO vagy csak simán egyformára állitsam mindet.?
A segitséget elöre is köszönöm.