Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kedves Lecso! Valamikor el kell kezdeni a szerelgetést, ha már motorja van az embernek. Eddig még nem nyúltam a kerékhez ezért jobbnak láttam megkérdezni. Hasznosabb válaszra számítottam, de építő jellegű kritikának veszem a tanácsodat. Köszi
hello! szerintetek melyik a jobb az XR vagy a DRZ?
non stop gumisék csinálnak ilyet a határ útnál. x. kerület kőér basa utca sarok
hg3, szerintem tuti biztos hogy vezérmű lánc, vagy láncfeszítő a ludas....CBR betegség...
lehet javítani.
ha nem kérnek sokat ahol elvállaják tök mindegy, hova viszi nem?
csinálják meg és kész. s ha számodra elfogadható az ár, akkor hajrá.


nem értem el az emberem aki már javíttatott ilyet. nekem is kell most, mert van egy defektes slickem...
:o( ha vársz egy keveset megtudom, hol csinálják meg.
Segítsetek, mert kezdek megkattanni! Még soha nem volt defektem. Most van. Gondoltam nem nagy kaland. Először felhívtam a közeli márkaszervízt, ahol mondták, hogy náluk nem, de a másik szervízükben megcsinálják(alig 25 km-re van). Felhívtam egy másik márkaszervízt, ami nincs túl messze, vállalták is volna, de kiderült, hogy nem ott csinálják, hanem elviszik egy gumishoz. Ezt én is megtehetem, miért fizessek nekik? És ekkor elkezdtem sorra hívni Budapest legnagyobb - lehetőleg a közelben lévő - gumisait. Csak olyanokat, akik forgalmaznak motorgumit. Ezenkívül még egy közös van bennük - mint kiderült, hogy egyikük sem javít gumit (centírozni meg aztán végképp nem).
Ráment egy délelőttöm, szétidegeltem magamat és még mindig lyukas az a teleb**ott gumi!
Volt aki azt mondta,hogy nem is szabad javítani, cserélni kell (4500-at futott), mert ez nagy sebességű abroncs.... Tehát a csigatempóban vánszorgó m5 bmw-n, vagy s8 audin sem lehet defektet javítani??
Olyan nagy dolog egy defekt egy motoron a 21.században?????
A kérdésed alapján melegen ajánlom, hogy semmit se csinálj a motorodon. Már bocs.
érdemes. kenjed!
egy kis zsír soha nem árt!

LX
Hello mindenki! Szeretném megkérdezni, hogy ha kivettem a mocim kerekeit, amikor visszateszem a tengelyt érdemes a beolajozni vagy vékonyan megzsírozni. Rosszul esne, ha megszorulna alattam.
Ha valaki tudja hogy érdemes csinálni, ossza meg velem. Köszi
Nekem egy yamaha dt 50-em van.És tegnap sikerült öszeszednem valahol egy akáctüskét, aztán gondolhatjátok mi következett.Na jól is van ez még nem nagy gond nekiláttunk megcsináltuk a deffektet.Ám a kerék ki volt szedve és valaki meghúzta az első féket így a két fékpofa szépen össze is ugrott.Így aztána tárcsát nem tudjuk a helyére csúsztatni mert valószínűleg kiakadhatott a fékdugattyú.Már az olajból is leengedtünk hogy elmenjen a nyomás de nem sikerült visszahelyezni a tárcsát.Esetleg tudnátok segíteni?Vagy járt már így valaki?
nekem szintén alacsonyhöfokon van a víz menet közben, de a városban felugrik
Hello!
Nemrég vettem egy Honda CBR 600 F2-est(91).Van vele egy kis problémám,mégpedig az hogy amikor a motor már elérte az üzemi hőmérsékletet elkezd csörögni. Ez a hang a motor jobb oldalárol jön és csak 2000 - 2200-as fordulatszámon jelentkezik.Nagyobb fordulatnál pedig teljesen elmarad.Amig a motor hideg--egyáltalán nem lehet hallani ilyen hangokat.Én a vezérlánc spanolora gyanakszom,de már volt aki azt mondta nekem,hogy ez lehet főtengely csapágy,vagy csapszeg is.
Örülnék neki,ha valaki tudna nekem tanácsot adni,-esetleg megmondani,mi is lehet a baj.
Ja. Velem beszéltél. Csak mikor rákérdeztem a neten, már megrendeltem a termosztátot.
Aztán ha már megvettem, gondoltam kipróbálom. Semmi változás, úgyhogy van egy pót termosztátom.
Köszi a válaszokat!Ez megnyugtató.Úgy látszik nem csak az enyém ilyen,de nem igazán volt még vízhűtéses mocim csak egy léghűtéses ETZ250.
Csak kicserélted? Én mondtam , hogy felesleges. Vagy nem veled beszéltem róla?(neten)
Az én zongorám (yzf600) is ilyen hideg. 60-65 Celsius városon kívül. Cseréltem termosztátot, de semmi változás nem történt.
Nekem egy YZF-600R-em volt, és ha nem a dugóban álltam, akkor meg sem mozdult a mutató. Dugóban persze pikk-pakk 100 fok fölé ment, de 60 felett be volt esve a mutató. Úgy tűnik ez a régi 600-as Yamahák jellegzetessége. Szerintem se aggódj miatta.
Hát én annak örülnék a legjobban ha a hütövizem annyi lenne mint a levlegö hömérséklete :D

Mert ügye akkor a robbanás energiája nem hövé alakul :D

Viccet féretéve szerintem ne aggodj ezen.

Szarab lenne ha inkább melegebb lenne.
Tavaly ősszel vettem egy Yamaha Fzr600r 1995-ös évjáratú motort.Kora tavasszal elkezdtem használni de a hűtővíz hőfoka nem akart 60-65C fok fölé menni.Gondoltam ez a hidegebb időnek tudható be,de az a gondom hogy mostanába a jobb időben való használatkor se melegszik fel jobban hiába teszek meg akár 100km-t.Nem tudom hogy jól gondolom-e de szerintem ez a 60-65C igen kevés.Szerintetek mi lehet a gond(termosztát?) vagy megfelelő ez az érték.Ha a hűtő 1/3 részét letakarom egy kartonlappal a hőfok sebességtől és fordulatszámtól függően 70-90C.Érdekelne másoknak mennyi szokott lenni kb. az üzemi vízhőmérséklet.Remélem tudtok segíteni!
Rallyban az a lényege a váltónak, hogy egy elektronika néhány tized másodpercre megszakítja az egyik henger gyújtását (mindig másik hengerét), és így kuplung nélkül lehet vátani, padlógáz mellett. A gyújtást azért kell megszakítani, mert így tehermentesülnek a fogaskerekek. Ha érdekel nézd meg ezt , Barnus érthettőbben elmagyarázza:)
köszi, kishapsi. Majd megnézem.
A 100-150 lónak semmi köze nincs a váltóhoz. Nem a teljesítmény a lényeg, hanem a nyomaték. Pl. egy Hayabusa hiába tud majdnem 180 lovat, a nyomatéka még 140 Nm sincs. (mondjuk ennél sokkal többet bír, pl. turbós busa stb...) Ha viszont megnézel mondjuk egy 180 lovas dízel autót, annak a nyomatéka kb. 350 Nm, vagy több. És akkor az még csak 180 ló...

Rallyban is használnak valami hasonló vál,tókat, amikkel rohadt gyorsan lehet váltogatni, de ahhoz nem értek...
hívd föl a kakasdi bontot
vagy vegyél egy motorrevüt és a bene lévő összes bontót hivd föl.
Sziasztok! Nem tudtok valami jó bontót, ahová érdemes is elmenni? Kawasaki KLE 500-hoz kellene főtengely. Köszi