zotyo!
küldd el a címed v2life@citromail.hu-ra és küldök neked v.mit. Mindjárt itt a karácsony beteheted a fa alá a Gyurcsány csomag mellé Remélem tudok segíteni.
Az F2-eseknek ez rendellenességük, sok más Honda típus mellett. 53000 km-ig semmi hangja nem volt az nagyon pozitív. V.színű normálisan volt használva és odafigyeltek az olajcsereperiódusokra is.
Lassan esedékes a lánccsere is (utángyárotottban kb. 16 000 Ft) a láncfeszítővel érdemes cserélni, különben nem fog megszűnni teljesen a hang. Melegen újraindításnál csörögni fog még kissé. A gyári feszítő ára kb 21000 Ft. Csak gyáriban létezik.
Mindenképp nézesd meg egy hozzáértő személlyel és döntsd el a segítségével, hogy csak lánc, vagy együtt a kettő.
Szia Mindenkinek!
Azt szeretném kérdezni hogy ha egy cbr600 f2 esnek 2000-3000 es fordulat között melegen elég hangosan csörög a vezérmű lánca, akkor szabad e vele járni, vagy érdemes megcsináltatni?
Szerintetek elég csak a feszítőt lecserélni, vagy ki kell a láncot is és a fogaskerekeket?
Ha igen akkor hol lehetne olcsón beszerezi a hozzávalókat?Ja 53000km van a motorban.
Köszi a segítséget!!!! Csaba
sziasztok kellene nekem egy gépkőnyv 93 as változo szelepvezérlésű 400 as bandithoz. vagy fénymáolat a vezérléslről.ha valaki tudna segiteni hálás lennék.
Sziasztok!
Van egy 91-es Nsr-em ami megragadt!
mint kiderült a szétszedésnél,csak a henger és a dugó sérült!
mennyibe kerül kb. a henger hüvelyezés?és hol lehetne minél olcsobban
megcsináltatni?
Ja és nem tudja valaki hogy egy pollini henger mennyibe kerülhet(akár használt is)?
Hello, elmondaná nekem valaki nagyvonalakban hogy hogy tisztítsam a láncot? Tehát a lánctisztító spray-t rányomom pl. fogkefével dörgölöm minden oldalát? Mennyire, fémtisztára vagy maradjon valami olajos anyag rajta? Aztán utána gondolom jön a láncspray, ezt hova fújjam? A lánc tetejére? szal ilyesmik érdkelnének...ha valahol már le van írva egy link is jó..Thx!
sziasztok a kipufogós fórum már nem igazán aktív az lenne a kérdésem hogy tud-e valaki valamilyen információval szolgálni nekem egy bizonyos MASTEC tipusú kipufogódobról ezt ajánlották nekem a Honda CBF500-amhoz.
Sziasztok! Segítség kéne hirtelen! A dugattyúban mennyire lóghat a csapszeg 2üteműnél? Nekem 1 dt125öm van, és bizony kiszerelt állapotban visszatéve a csapszeg szépen lötyög , megrázásra is. Ez igy szar, nem?
Megvan a megoldás!
Amit turó mondott megcsináltam.(megoldás, a lánc feszítő csavarját vedd le, ekkor kijön a rudó, tüske... nyúlj be egy pl csavarhúzóval, s finoman nyomd be. gyakran van, hogy a feszítő nem tudja beljebb nyomni. utána amiket kicsavartál azokat vissza, s az esetek 90 %-ban, ha nem ment túl sokat még a motor, ez megoldja. tök normál "hiba" ami nem is az.)
Egy körmös kis szerkezet van, ami valszeg épp ugrani készűlt a következő fogra, de a rugó nem nyomta elég erősen.
Korábban volt már szó a problémámról, most ujabb fejleményem van,
Következő:
Valami szakértő segíccség kéne!
A kis Viragom, hátsó hengerénél nem túl hangos ketyegő-csettegő hang jön, de csak alapjáraton, vagy kis fordulaton, (vagy legalábbis ekkor hallom)
Viszont bemelegedve eltűnik a hang, ezért szelephézagra gondoltam, de beállítás után is megmaradt.
Mivel kaptam olyan tanácsokat, hogy vezérműlánc is lehet (mér csak hidegen?)
Kivettem a feszítőrugó tartcsavarját megnézni a rugót, ami rendben volt.
Aztán próbálgattam egy kicsit, és beindítva ha a csavart kijjebb csavartam vagy 2mm-t, elhallgatott a hang. Tehát, ha csökkentettem a feszítőrugó erejét.
Mi lehet ennek az oka?
CSÁ! szeretnék széttuningolni (vagy tatni) egy rs250 replicát. nem tudtok jó helyeket ahol be tudnék szerezni pár értékes alkatrészt? vagy tuningműhelyek? előre köszi segítséget! dobot akarok venni rá meg kormánylengcsill-t, meg slicket meg esőgumit. meg még nem is tudom mit.. légszűrőt, láncokat meg ilyeneket. és szeretném szétcsűrni a amotorját is, hagy teljesítsen a drága zergovics. mégeszer köszi! CSÁ
Lapar, utána érdeklődtem több embernél(olyanok akik crossoznak keményen), szinte mind ilyet tesz a 2ütemű gépébe. azt mondják ez jobb mint a hajtóműolaj.
Keresek olyan gépészmérnököt, akinek van gyártó tapasztalata, szeret szerelni és netalán még motorozik is. Ha bárkinek van ilyen ismerőse, irányítsátok hozzám. Nagyo-nagyon keresünk ilyen mérnököt!!!
Szia gáltomi. Köszi az esetleges segítségedet, de apámé a döntő szó és nem tudom kivel akarja csináltatni.A számodat eltenném. OK? Földrajzilag hol vagy??THX
A két dolog ugyanaz, más flakonban... A 4T motorkerékpár olajban minden benne van ami a váltónak és a kuplungnak kell. A viszkozitásra viszont figyelj, mert az olajos kuplungnak nem mindegy (elcsúszkálhat vagy ha túl sűrű akkor nem emel ki rendesen). Konkrétan a CR-t nem tudom, ha szárazkuplungos akkor az is mindegy. 10w40 vagy 15w50 biztos jó.
Sziasztok. Tud valaki olyan normális fényező műhelyt, ahol korrektűl fényeznek műanyagot? Illetve
olyan üzletet tudok, ahol frankon keverik a gyári színeket autóra. Motorokra hol lehet szint kevertetni?
Pl Yamaha TZR 50 a szín neve Yamaha blue. Ennél többet kellene tudni? Kösz a segítséget.
Sziasztok!
99-es Cr125-ösöm van. MIlyen olajat tegyek a váltóba? Van aki azt mondja, hogy cross 4T motorolajat, van aki meg, hogy 2T váltó olajat!Melyik az igazi?
küldd el a címed v2life@citromail.hu-ra és küldök neked v.mit. Mindjárt itt a karácsony beteheted a fa alá a Gyurcsány csomag mellé Remélem tudok segíteni.
Lassan esedékes a lánccsere is (utángyárotottban kb. 16 000 Ft) a láncfeszítővel érdemes cserélni, különben nem fog megszűnni teljesen a hang. Melegen újraindításnál csörögni fog még kissé. A gyári feszítő ára kb 21000 Ft. Csak gyáriban létezik.
Mindenképp nézesd meg egy hozzáértő személlyel és döntsd el a segítségével, hogy csak lánc, vagy együtt a kettő.
Sok sikert!!
Azt szeretném kérdezni hogy ha egy cbr600 f2 esnek 2000-3000 es fordulat között melegen elég hangosan csörög a vezérmű lánca, akkor szabad e vele járni, vagy érdemes megcsináltatni?
Szerintetek elég csak a feszítőt lecserélni, vagy ki kell a láncot is és a fogaskerekeket?
Ha igen akkor hol lehetne olcsón beszerezi a hozzávalókat?Ja 53000km van a motorban.
Köszi a segítséget!!!! Csaba
Van egy 91-es Nsr-em ami megragadt!
mint kiderült a szétszedésnél,csak a henger és a dugó sérült!
mennyibe kerül kb. a henger hüvelyezés?és hol lehetne minél olcsobban
megcsináltatni?
Ja és nem tudja valaki hogy egy pollini henger mennyibe kerülhet(akár használt is)?
a segítséget előre is köszönöm
milyen megoldások vannak
?
meg hol?
mennyiért?
elöre is köszi
Amit turó mondott megcsináltam.(megoldás, a lánc feszítő csavarját vedd le, ekkor kijön a rudó, tüske... nyúlj be egy pl csavarhúzóval, s finoman nyomd be. gyakran van, hogy a feszítő nem tudja beljebb nyomni. utána amiket kicsavartál azokat vissza, s az esetek 90 %-ban, ha nem ment túl sokat még a motor, ez megoldja. tök normál "hiba" ami nem is az.)
Egy körmös kis szerkezet van, ami valszeg épp ugrani készűlt a következő fogra, de a rugó nem nyomta elég erősen.
Köszi mégegyszer túró!
Következő:
Valami szakértő segíccség kéne!
A kis Viragom, hátsó hengerénél nem túl hangos ketyegő-csettegő hang jön, de csak alapjáraton, vagy kis fordulaton, (vagy legalábbis ekkor hallom)
Viszont bemelegedve eltűnik a hang, ezért szelephézagra gondoltam, de beállítás után is megmaradt.
Mivel kaptam olyan tanácsokat, hogy vezérműlánc is lehet (mér csak hidegen?)
Kivettem a feszítőrugó tartcsavarját megnézni a rugót, ami rendben volt.
Aztán próbálgattam egy kicsit, és beindítva ha a csavart kijjebb csavartam vagy 2mm-t, elhallgatott a hang. Tehát, ha csökkentettem a feszítőrugó erejét.
Mi lehet ennek az oka?
Ha 2 ütemü, akkor a váltóba általában 80W-90 hajtóműolaj szok kelleni.
Keresek olyan gépészmérnököt, akinek van gyártó tapasztalata, szeret szerelni és netalán még motorozik is. Ha bárkinek van ilyen ismerőse, irányítsátok hozzám. Nagyo-nagyon keresünk ilyen mérnököt!!!
Előre is köszi:
Mihu
olyan üzletet tudok, ahol frankon keverik a gyári színeket autóra. Motorokra hol lehet szint kevertetni?
Pl Yamaha TZR 50 a szín neve Yamaha blue. Ennél többet kellene tudni? Kösz a segítséget.
99-es Cr125-ösöm van. MIlyen olajat tegyek a váltóba? Van aki azt mondja, hogy cross 4T motorolajat, van aki meg, hogy 2T váltó olajat!Melyik az igazi?