Evil!Jó van na!
Félre a viccet!
KATA01!
A GPZ-GPX-és az első kiadású ZXR-ek szelep problémásak voltak.
Elmegy a szelephézag
megold.: Szelep csere ,szelepülék marás
kawa
De ne te csináld!
na utánna néztem, azaz kérdeztem
na a főtengelyen az 1,4T felirtanak kell a jelnél lenni.
a vezérműtengelyeknél, pedig a szivónál az in felirta a hengerfej siklyával legyen egy vonalban( a karbi felé mutason)
a kipuff vez tengelyen pedig az ex felirat legyen szintugy síkban a hengerfej sikjával (a kipuff felé mutason)
remélem érthető volt és tudtam segíteni
bár nem hiszem hogy itt vezérlési gondok lennének, inkább szelephézag de az se az egyik leállítás után állítodik el.
itt inkább valami karburátor dugulási dolog lesz.
ki kell fujatni kokpresszoral a karbit.
vagy télleg probáld meg a hideginditot, vagy kis benzint a hengerbe hétha pöfen.
cserélj gyertyát, mert az hogy a hengeren kivül ad szikrát még nem jelenti azt hogy jó a gyertya.
esetleg a karbit is takarisd ki, cseréld le a benzint frisre, és mosd ki a légszürőt.
Szóval ez úgy törént, hogy hazahoztuk a motort, indítottam-indult, indítottam-indult, aztán kb. fél óra múlva újra indítani akartam és egyszerűen megadta magát. Már mindent átnéztünk (gyertya jó, szikra van, benzint kap, a motor semmi fura hangot nem adott stb,) ezért gyanakodtunk, hogy elment a vezérlés, mert egyik pillanatról a másikra csak "úgy" mitől romlik el?
Sziasztok! Új "motoros" vagyok.Szükségem lenne Kawasaki GPZ 400-hoz olyan ábrára, leírásra, ami a vezérlés beállítását mutatja, ugyanis nem indul, és már minden lehetséges dolgot leellenőriztünk, csak a vezérlés beállításhoz nincsen semmi használható cucc! Aki tud lécci segítsen! E-mail: jolly001@citromail.hu
Előre is köszi!!! Kata
mikor láttad utoljára közelről azt az aksit? egyébként simán lemerülhetett, kérdés, utoljára hogyan használtad a gépet. ha csak alacsony fordulaton mentél vele (márpedig hideg időben nem nagon húzogatja neki normális ember), akkor csak fogyasztotta az aksit, de nem töltötte. kedvesem járt így egyszer a vfr400-asával. aztán feltöltöttük, és azóta minden rendben van vele.
sziasztok. Nekem egy 250-es CBF-em van. A minap menni akartam vele egy kanyart, és meglepve tapasztaltam, hogy nem indult el. Kb. 4-5 -ször próbáltam indítózni 3-4 másodpercig. Utána már az már az se sikerült. Lemerült az aksi. Az óra is lenullázott. Normális az hogy ílyen hamar lemerülhet? Mikor utóljára menetem vele kb 1 hete, még semmi jele nem volt annak hogy le fog merülni.
nekem az FZR-en kb 10e-t ment és nem kellett utánafesziteni egyszer sem. Igaz nem egykerekezgettem/mexeltem/gyorsultam mint az állat, de használtam rendesen, főleg 2 személlyel. Nekem bevált. Biztosan jobb egy DID vagy egy RK de nem vagyok biztos benne hogy annyivanl mint amennyivel drágábbak.
Félre a viccet!
KATA01!
A GPZ-GPX-és az első kiadású ZXR-ek szelep problémásak voltak.
Elmegy a szelephézag
megold.: Szelep csere ,szelepülék marás
kawa
De ne te csináld!
na a főtengelyen az 1,4T felirtanak kell a jelnél lenni.
a vezérműtengelyeknél, pedig a szivónál az in felirta a hengerfej siklyával legyen egy vonalban( a karbi felé mutason)
a kipuff vez tengelyen pedig az ex felirat legyen szintugy síkban a hengerfej sikjával (a kipuff felé mutason)
remélem érthető volt és tudtam segíteni
bár nem hiszem hogy itt vezérlési gondok lennének, inkább szelephézag de az se az egyik leállítás után állítodik el.
itt inkább valami karburátor dugulási dolog lesz.
ki kell fujatni kokpresszoral a karbit.
vagy télleg probáld meg a hideginditot, vagy kis benzint a hengerbe hétha pöfen.
mikori a gpz és milyen kivitel?
esetleg a karbit is takarisd ki, cseréld le a benzint frisre, és mosd ki a légszürőt.
Előre is köszi!!! Kata
pedig igen csak hanyatlik már az enyim