tudja valaki hogy hogyan lehet megállapitani hogy működik-e az olajszivattyú,mert most raktam össze a mocim.ha leveszem a slagját akkor nyomni kell az olajat neki?
Eddig profi, amatőr szerelő egyaránt mindenki mást mondott a kérdésemre, így tőletek is szakérdeklődnék.
Adott egy 2ütemű 1hengeres nyocadliteres gyorsasági sportmotor (a sajátomról van szó). Szeretné-e vajon a direkt légszűrőt avagy nem?? Lenne-e előnye, avagy nem történne semmi változás, vagy egyenesen rosszabb lenne, mint most a szivacsos szűrővel. Indoklásnak is örülnék, szeretném érteni is, hogy mi történne ha...
mex86!
Ha csak alapjáranál hallod akkor vedd ki a kulcs-csomót a kesztyűtartóból..... na? ....... ugye hogy jobb lett
Bocs. nem bírtam kihagyni. Lehet nem is volt jó. Na mindegy.
Azért gondoltam erre a megoldásra, mert valszeg olcsóbban kijönnék ha egy komplett motorblokkot vennék, a mostani rendbetétele helyett.
A papírjait természetesen rendbe tenném.
Én nem kisérleteznék vele. mivel más a motorkod igy valami más is rajta. Lehet, hogy csak egy olajzo furatott modositottak, vagy bármi aproságot.
De, gondolj arra is, hogy valamikor vizsgáztatni, is kell a motorodat, és eggyetlen Yamaha szerviz sem fog, olyan papirt irni, hogy az beszerelhetö, és ugyan az.
Ok! Semmi probléma. olvatamik topikon is.
Még lenne kérdésem, ha nem gond.
Az Yzf blokkját bele tudnám tenni a motoromba, és ha igen akkor milyen évjáratút érdemes?
Ill, arról tudsz -e nekem valami infót adni, hogy azt hiszem két tipus van ezekből Azt hiszem az egyik 3GM-el kezdődő motorszámos,/ mint az én motorom is/ vés a másik a 4VX vagy vami hasonló, / állítólag utóbbi olasz gyártmány/. Mi a különbség?
Bocsánat a sok kérdésért, de ez elég fontos lenne számomra.
Előre is kösszönöm!
Eddig profi, amatőr szerelő egyaránt mindenki mást mondott a problémámról, így tőletek is szakérdeklődnék. Tehát van egy kérdésem
2ütemű 1hengeres nyocadliteres gyorsasági sportmotorról beszélünk (a sajátomról van szó). Szeretné-e vajon a direkt légszűrőt?? Lenne-e előnye, avagy nem történne semmi változás, vagy egyenesen rosszabb lenne, mint most a szivacsos szűrővel. Indoklásnak is örülnék, szeretném érteni is, hogy mi történne ha...
gyerekek, adott egy 1hengeres 4 ütemű 4szelepes aprilia leonardo 125 robogó tűgörgős hajtókarcsapággyal.
a tünet: bemelegítés után fémesen csattogó hangot ad, oylasmi mintha hajtókarcsapágy lenne, viszont egyik pillanatról a másikra jelentkezett, semmi előjel nem volt. Ha hideg a motor, zajtalan, ja és a másik furcsaság hogy gázadásra eltűnik a zaj, tehát csak alapjáraton csinálja.
Szerintetek? Vagy hajtással lesz gond, vagy a hajtókarral mert onnan jön a zaj.
Lehet hajtókarcsapágy? Árban ezekhez is 30 körül van egy hajtókarszett??
Hát a fúrás az 2500 Ft/ henger. úgyhogy az csak 10 000Ft, de a vonzata, dug, gyűrű, csapszeg, főtengely csapágyak, tömítések, vez.lánc, vezetők,stb.... az egetverő!
Most volt róla szó.
Eddig profi, amatőr szerelő egyaránt mindenki mást mondott a kérdésemre, így tőletek is szakérdeklődnék.
Adott egy 2ütemű 1hengeres nyocadliteres gyorsasági sportmotor (a sajátomról van szó). Szeretné-e vajon a direkt légszűrőt avagy nem?? Lenne-e előnye, avagy nem történne semmi változás, vagy egyenesen rosszabb lenne, mint most a szivacsos szűrővel. Indoklásnak is örülnék, szeretném érteni is, hogy mi történne ha...
előre is köszi
azt is kéne tudni.
1 vagy 4 henger, 2 vagy 4T?
Ha csak alapjáranál hallod akkor vedd ki a kulcs-csomót a kesztyűtartóból..... na? ....... ugye hogy jobb lett
Bocs. nem bírtam kihagyni. Lehet nem is volt jó. Na mindegy.
Olvastam. Kb ennyibe kerülhetnek az alkatrészek a 2006-os R1 hez is. Nem? Vagy bontó, vagy inkább akkor másik motorblokk.
Üdv.
Nincs bontom.
Szerinted mi a reális ára egy ilyen motorblokknak? Gondolom generátor meg karbisor is egyezik az enyémmel így azok nélkül értve a dolgot.!?
Nagyon korrekt, és csak jo tapasztalatom van vele.
A papírjait természetesen rendbe tenném.
De, gondolj arra is, hogy valamikor vizsgáztatni, is kell a motorodat, és eggyetlen Yamaha szerviz sem fog, olyan papirt irni, hogy az beszerelhetö, és ugyan az.
Még lenne kérdésem, ha nem gond.
Az Yzf blokkját bele tudnám tenni a motoromba, és ha igen akkor milyen évjáratút érdemes?
Ill, arról tudsz -e nekem valami infót adni, hogy azt hiszem két tipus van ezekből Azt hiszem az egyik 3GM-el kezdődő motorszámos,/ mint az én motorom is/ vés a másik a 4VX vagy vami hasonló, / állítólag utóbbi olasz gyártmány/. Mi a különbség?
Bocsánat a sok kérdésért, de ez elég fontos lenne számomra.
Előre is kösszönöm!
2ütemű 1hengeres nyocadliteres gyorsasági sportmotorról beszélünk (a sajátomról van szó). Szeretné-e vajon a direkt légszűrőt?? Lenne-e előnye, avagy nem történne semmi változás, vagy egyenesen rosszabb lenne, mint most a szivacsos szűrővel. Indoklásnak is örülnék, szeretném érteni is, hogy mi történne ha...
előre is köszi
a tünet: bemelegítés után fémesen csattogó hangot ad, oylasmi mintha hajtókarcsapágy lenne, viszont egyik pillanatról a másikra jelentkezett, semmi előjel nem volt. Ha hideg a motor, zajtalan, ja és a másik furcsaság hogy gázadásra eltűnik a zaj, tehát csak alapjáraton csinálja.
Szerintetek? Vagy hajtással lesz gond, vagy a hajtókarral mert onnan jön a zaj.
Lehet hajtókarcsapágy? Árban ezekhez is 30 körül van egy hajtókarszett??
deralter@freemail.hu
Az alvázszámot is ird meg