Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mindegy majd valami lesz.Köszi a segítséget!
szerintem nem lenne rossz hangja, csak az a kérdés egyáltalán létezik-e hozzá valamilyen nyitott dob.
Aszem 1 évig még marad a tuning(Korlátozott jogsi Ku..va élet) Amugy a 250-es choppernek nincs béna hangja nyitott dobbal?
ha karbis akkor talán DynoJet kit, ha van ilyen csopperekhez + nyitott dob..

de a legjobb tuning ha elkezdesz gyűjteni egy nagyobbra....
Ez egy 250 chopper?Amugy nem tudjátok ,hogy lehet még egy ilyen vasba több erõt varázsolni?
kishapsi beelőzött.....
lacko, milyen mociról lenne szó??
..asszem ez valamilyen károsanyag kibocsáltó csökkentő cucc, vagy mi....nekem is van a CBR-en, és állítólag nem sok vizet zavar ha kiszerelik, legalább is olyan mocin amin nincs katalizátor..
milyen motor?
gondolom a környezet védelem miatt,
Szavsztok!Nem tudjátok,h konkrétan minek köti össze egy csõ a kipufogot a levegõszürõvel? Ja és nagy baj volna ha likvidálnám a sportfilter kedvéért? Légyszi írjatok ha tudtok vmit.Kössz
Olvass figyelmessen
ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ
Ezt bebuktam
Nem tudtam hogy hölgy és azt se hogy magyarnyelvűt keres

AKKOR PASSZ
Ne is zavartasd magad, hogy a hölgy magyar nyelvöt keres.
Ez a link még pontosabb
Honda VFR 750
Látom Kozmax barátom segített, de én ráteszek 1 lapáttal
Maroti könyvesbolt
ezen a linken megtalálod őket
Marothi Könyvesbolt.
Bp XX.ker Nagykörösi ut
Sziasztok!

Van egy kis gondom, remélem ti tudtok nekem segíteni.
Apósomnak van egy Honda VFR 750-es motorja, kapott CD-t, amin egy kézikönyv van, de angolul. Valamennyire tudok angolul, van két szép nagy szótáram is, de mivel csajból vagyok elég nehézkesen és lassan tudom neki csak lefordítani a szakszavak miatt. Gondoltam veszek neki egyet magyarul. Ami elsőre nagyon egyszerűnek tűnt, de nem tudom merre keressek olyan könyvesboltot, ahol ilyesmiket árulnak.

Tudnátok nekem segíteni?

Előre is köszönöm
Hugi
Ui.: mellékelet egy képet a mocijáról.
Yamaha World. Soroksári ut 158. 061 3581480 118mellék
3nap alatt itt van. valamennyi elöleg szükséges.
Ha simmeringet kiakarod cserélni kell hengerfejtömités is.
Nem találok aneten szelepszár szimeringet, az adott két oldalon sem. Más ötlet? Eddigi segítséget is köszönöm, és várom továbbiakat is.
Ja mellé ütöttem
0.25??????? MI??
Talán 0.025 nem?
Hézagmérövel mérd a hézagot.
Ha kitámaszt a szelep akkor minden motornak elöbb-utobb elég a szelepe.
Nincs olyan hogy reális különbség.
Van egy beszerelési érték megadva a dugattyura és hengerre. általában 0.25mm az illesztése ezt pontossan csak a melo helyemen tudom megnézni.
A max beépitési limit 0.1mm. De ekkor már rég csipegeti az olajat.
Szivoszelephézag:0.11-0.20
kipufogo:0.21-0.30
A szelepek ugyis a kezedben lesznek, mert ugye a simmering a rugo alatt találhato.
Világos. Dugatyú mikrométerrel, henger intóval. De mennyi a reális különbség?
0,05 mm? Valami hasonló rémlik. Meg ha már leveszem a hengerfejet, akkor nem lenne érdemes becsiszolni is a szelepeket a fészekbe?
Más. szelephézagnál mennyi a reális érték, és hogyan kellene megmérnem? Ez csupán érdeklődés jelleggel,mert a másik tipushiba ezeknél a motoroknál hogy elég a szelep, ha kitámasz. Vagy ez téves infó??
Köszönöm. Megnézem!