"nincs az hogy mész 5 ben és egyből viszahuzod 3 ba."
hát nem tudom kb 4ed mp, míg nem egyet hanem kettőt taposol a váltóra h 5ből 3ba kerülj... mondjuk ezt autóba átépíteni lehet h más lenne...
hello lapar
ez a kérdés bennem is felmerült, meg is kérdeztem a tanárom, aki régen rally zott, most meg motorszerelő.
nem emlékszem pontosan az összes indokra.
de például az egyik hogy akkor ugyanúgy végig kel váltogatnod a sor mint motornál, nincs az hogy mész 5 ben és egyből viszahuzod 3 ba.
pff, a többi kurvára nem jt eszembe, de amint suli lesz rákérdezek egyből oszt belököm ide.
Asszem a rallyban úgy használják, hogy amikor a partizán teszi a következő fokozatot, akkor 3-4 robbanás erejéig elveszik a szikrát a motortól, majd amikor úra megkapja, már át is ugrott a következőbe. Így le sem kell venni a lábát a gázról.
Szerintem az autók váltóját hosszabb időre tervezik, meg nagyobb terheléseket is kell bírnia, lásd motorfék 1tonnás kasznival...
rlly-n használnak olyan váltokat amik olyasmik, mint a motoré,, nagybátyám is rallyzik és neki is lehet lazán kuplung nélkül kapcsolgatni, csak fel és le :)
Sziasztok!
Hátha itt tudjátok:
Az merült fel bennem, hogy miért nem tesznek olyen váltót az autókba is, mint a motorokba?
Legalább az olcsóbb kicsikbe. Mi a faszért kell a drága szinkron szerkezet, mikor így gyorsabb, és eccerűbb is a váltás?
Azt tudom, hogy a robogó elvű ékszíjas váltót azért nem rakják nagy autókba, mert nem bír nagy terhelést, de ha a motorváltó bírja a 100-150 lovat, akkor egy kisautót is bírni kéne.
Sziasztok. Szeretném megkérdezni hogy mi van akkor ha a motorom nem ad szikrát. Mi lehet a baja? és sokba kerül ? Elöre is köszönöm mindenkinek a választ üdv
Segítség!!! Az NSR-em ha beindítom egyből leáll! Pedig a szivató is rajta van! Szerintem alacsony az alapjárat! Valaki mondja meg hogyan lehet alapjáratpt állítani egy NSR-en!!! E-mail: zsolle86@citromail.hu
hát nem hiszem hogy erről va kép vhol, vagy vmi mozgóképkéne.
de keresni kell vmi sziko blokkot oszt szétszedni.
de azért megnézem a tankönyveimet hátha van benne vmi neked.
Tudna valaki jó leírást vagy rajzot arról, hogyan műxik a motorváltó kapcsolómechanikája, mert érdekelne, de nem értem ( a váltó szekvenciális jellegéből adódóan). Nem kell szerelni szerencsére, csak kíváncsi vagyok.
Nem a kapcsolókörmök tologatása érdekel, hanem az ahogy a váltókartól a léptetővillákig eljut a dolog.
van egy olyan topik hogy karbon a motorn.
abba irjál ott van egy carbonman nevü srác, neki budaörsön van karbonozó műhelye, mindent meg tud oldani, é s jó áron, és meg abból is lehet alkudni .
és ha abban a topikban visszalapozol le lesz irva vhol az tel száma is, mert mostanában elég ritkánn van itt a foruon.
nem láttam sajna.
akkkor viszont keresd ganxta gergőt a gsx1400 topicban, ő suzuki szalonban eladó, de megtudja kérdezni neked az ottani szerelötől.
mást sajna nem tok.
amit eddig láttam azt mind a folytoszellepen lehetett állítani.
Láttad milyen szinkronizálási lehetőség van ennél a modellnél?A folytószelepek egymástól nem elállíthatóak csak megkerülő ágon keresztül "szabályozó csavar"-al állithatóak.Mind a négy külön külön.A javitási utmutatóban sincs rá utalás az értékre.
szerintem nem értékre kell állítani hanem a fix folytószelephez kell a másik 3 at állítani, mert egy az mindig fixx azt nem tudod állítani, ugyhogy ahoz állísd a többit.
Hello srácok!
Olyan gondom van a 919RR-emmel, hogy 1esben ha kihuzatom mondjuk olyan 6e fordulat fölé, akkor nem tudok 2est váltani!! Csak üres van. Viszont ha várok kicsit kuplungolásnál, szóval nem egyszerre akarok váltani akkor már tudok is 2est tenni. Ha alacsonyabb fordulaton csinálom akkor szintén veszi. Összes többi fokozatnál nincs ez a jelenség.
Ha már beraktam 2-be nem dobja ki meg semmi, csak kihuzatáskor be se tudom tenni...
mi lehet a probléma???
hát nem tudom kb 4ed mp, míg nem egyet hanem kettőt taposol a váltóra h 5ből 3ba kerülj... mondjuk ezt autóba átépíteni lehet h más lenne...