Szia ZSu.Tudom már danny is mesélte hogy neki is volt ilyen és a szelep állítás után renbejött.De sokmindenkit kérdeztem és nem valószinü hogy ettöl van a hiba.De azért köszi.
Amúgy mi van dannyval?.rég nem láttam itt.
A szívószelepek állítódnak el először az R1-en, és akkor csinál ilyet. Volt szelepállítás a motoron? A másik a karbiszinkron hiánya lehet. Vagy esetleg, ha valami "gagyi" utángyártott kipufogót tettél rá, az csinálhat ilyet. Dannyboyé 1500-tól rángatás nélkül tol. (egyébként tőle vannak az infók is )
Nagy bajban vagyok Vettem egy Suzuki Rm 400-as gyari cross mocit váltó hibássan és szuksegem lenne egy ket dologra, ha valaki tud elado BLOKOT vagy váltó alkatreszeket akkor megkoszonem.
Minden megoldas erdekel, vagy ha van infotok, honnan lehetne beszerezni.
Gondolom szükítés nélkül nincs akkora vákum, hogy a membrán kellőképpen kinyissa a tűfúvókát.
Ha jól tudom a sportlégszűrőnek kisseb az ellenállása, mint a normálnak, tehát ugyanaz a helyzet lehet, mint amikor én kiveszem a szűkítést.
Lehet, hogy nem jön be, de nem nagy dolog kipróbálni a dolgot.
lehet, hogy a sportlégszűrő csinálja. Próbáld kivenni, vagy szűkíteni, a szívócsövet. Persze ez magas fordulaton már nem biztos, hogy jó lesz, de valahol esetleg lehet összhangot találni.
Azért gondolom ezt, mert az én motoromban is van egy gyári légszűrő szívócső szűkítés, ha ezt kiveszem, akkor hörög.
Nakam azért van benne mert a 125-ös moci porlasztója ugyanaz, mint a 250-esé.
Hello mindenki.
Segitsetek ha tudtok.
VAn egy 99 karbis R1 esem.Elméletileg Dino-yet is van benne,meg sport légszürö is.
A hiba hogy 3000 alatt ha odahuzom csak HÖRÖG,3000 töl szépen megy semmi gond vele.
Probálkoztam már az üresjárati keverékszabályzón is állitani,meg a tüszelepeket is probáltam már lejebb illetve feljebb rakni eggyell.De a hiba még mindig megvan.
Ötleteket várok.......
Elöre is köszi.
Nem, arra hogy valami porlasztó beállítás gondja van neki.
Azt nem is írtam, hogy arra már rájöttem, hogy a 47-es hátsó lánckerék 42-esre lett cserélve.
Ez magyarázat lehet arra, hogy 4-be megy 90-et, 5.-be meg csak 80-at bír. (Majd vissza cserélem, ha csereérett lesz)
Néztem a YBR-eket is ott is azt írják a fiúk, hogy 100-at csk hátszélbe megy. Más a konstrukció, de azonos a teljesítmény (és kisebb a súly asszem)
Akkor akik a 105-110-et mondják finoman szólva túloznak?
A 125-ös Virago kiscsopperem, nem megy csak 80-90-et. Tudom látatlanba hülye kérdés, de Te hol kezdenéd?
Más okosok szerint 105-110-et is tudni kéne neki. (vagy csak eladó nekik?)
A gyertyakép normális, tehát se sokat, se keveset nem kap.
Kb 3/4 gáz után még van mit "húzni", de nem reagál rá. Ilyenkor szivatóra sem.
20k km van benne gondolom kompresszió még van (nem mértük) olajat nem eszi.
Az első 2-3 nyitólépés érdekelne. (persze az utolsó is, ha tuggya valaki)
Nem fontos kenni, csak tiszta legyen. Nem fog megszorulni, a tengely csak a csapágyba megy bele, a csapágyban meg van kenőanyag. (ha ki nem mossák)
Tehát a kerék nem közvetlenül a tengelyen forog, amit Te kiveszel.
Ne keseredj el, egy kereket bárkinek ki kell tudni venni (aki motoros)
A blokkot már kevesebben szedik szét. (Én sem...)
Sziasztok!
Segítségeteket szeretném kérni! Az egyik nap beindítottam a motoromat, Suzuki DR 650 (1990-es) és kb 3 mp után leállt. Leszereltem az ülést, a tankot, levettem a gyújtásdeknit és átnéztem a vezetékeket. Semmit meghibásodást nem találtam, egy vezeték se volt megtörve. Megnéztem a testet az is rendben volt. Visszaraktam mindent a helyére. Néztem egy próbát, de semmi. Meguntam, majd másnap ismét megpróbáltam, de akkor már volt szikra. Beindítottam, de 3 mp után szintén elment a szikra. Nem tudom mi lehet a baja.
Azok segítségére számítok, aki nálam otthonosabban mozognak ebben a témában. A segítségeteket előre is köszönöm!
Sziasztok!nekem van egy hoda xl 125 söm 88 as csak lenne egy problémám nem tom hogy mekkora szelephézag!!!! valaki nem tud nekem segíteni!!! nagyom jóó lenne!!köszi előre is
adamtom
most látom hogy pesti vagy,.
ha nem nagy távolság neked kiugrani Érd-re akor ajánlom a Majer gumist.
www.majergumi.hu
a környéken a legolcsóbbak és a legmegbizhatóbbak.
mér viszed szervizbe, mér nem egyből egy gumishoz??
igy duplán lehuznak rólad many-t.
amúgy meg még betanitani se kell a centirozásra senkit, a mai gépek mellett.
nekem van autogumis ismerösöm, és nála a saját kerekeimet én szoktam szerelni meg centirozni, és egyáltalán nem bonyolult
Köszi a válaszokat. Kiszereltem a kereket és viszem a szervízbe, ahonnan viszik a gumishoz. Illetve megpróbálom kiszedni belőlük, hova vinnék és megoldom nélkülük.
Csak azt nem értem továbbra sem, hogy a nagy gumis cégeknek, akik amúgy is importálnak és forgalmaznak motorgumit, meddig tart venni egy centírozógépet és betanítani rá egy embert ????
Sziasztok!
Szerintetek mi lehet a gond ha a motor elindulás után tőgázzal alapjáraton megy és ha elengedtük a gázt akkor leállt a motor, majd ugyanezt csinálta és a végén már be sem indult
Amúgy mi van dannyval?.rég nem láttam itt.