A következőkre kérnék egy kis segítséget, tanácsot, véleményt:
Van egy sornégyes mikuni karbim, ami a benzincsap direkt állásában folyat. Ez ugye első körben kopott, vagy koszos tűszelepre és szelepfészekre utaló jel. Szétszedtem, kitisztítottam, fejreállítottam a karbit és belefújtam a benzincsőbe, amikor is az egyik karbim túlfolyó csöve sziszegett, ott jött a levegő. Tehát az a tűszelep nem zár, ha jól gondolom. Erre megcseréltem két karbi fészkét és tűszelepét, ezeket megint gondosan tisztogattam, ismételt belefújásra nem jött a levegő sehol, tehát elvileg zár minden tűszelepem. Többször forgattam a karbit, de fejreállítva befúvásra tökéletes volt.
Ez után estem pofára, mikor visszatettem a helyére, bekötöttem mindent, kinyitom a csapot és folyat! Több is!
Basszus, mi lehet a hiba? Nem megbízható a levegős próba? Vagy nem úgy műxik a karbi, ahogy gondolom? A tűszelepek gumiján kis peremek vannak a kopástól az igaz, de akkor a levegőt miért nem engedi át?
Szia.
Volt törve, de azóta rendbetette az előző tulaj, hozzám úgy került, hogy normálissan működött. Nyomást még nem mértem, meg átfolyást se. A pillangókat szépen mozgatja a motor, ahogy kell. Exup ezen az évjáraton még nincs. Szelephézagot nem állítottunk, mert jó volt az összes. nem lett bántva a vezérlése. Ez a szenzor nem gyanus szerinted? Fura, hogy csak egy nagyon kis ponton van alapjárat, melette 1-2 tized mm el felfelé már minden baja van, durrog, nincs alapjárat. (első pillangósor állás szenzor)
22000 km volt benne de fötengely csapágy hibás lett 2 ahordozó acélon volt 2meg már a rézbevonaton futott mindenki vezérmüláncra esküdöt én meg az olaj szinéböl mondtam ez ft csapágy lessz http://www.sportmotor.hu/motor...
2001 Suzuki GSX-R1000. Ha OEM parts oldalon tekintjük az alkatrész cikkszámokat, akkor van egy anomália:
- a hengerfej tömítés cikkszáma a GASKET SET katalógus alatt: 11173-35F00
- a CYLINDER HEAD katalógus alatt pedig: 11141-40F00
(Az áruk jelentősen eltér.)
Mi a magyarázat? Melyik a jó?
(Eddig 11173-35F00 volt a motorban. A szervizben adták, azt mondták az való bele.) A vastagság miatt aggódom.
Sziasztok. Segítséget szeretnék kérni! Gixer 600 k2 csörög a blokk hidegen elég hangos ahogy melegszik mintha egy kicsit elkezdene halkulni, de igy is kegyetlen. Szelepek hibátlanul be állítva, vezérműlánc tökéletes feszítő az is. mi lehet a baja? Esetleg valami csapágy, vagy a víz pumpa ? Előre is köszönöm a válaszokat. Széles utat Üdv.: Norbi
Sziasztok!
Elég érdekes problémával fordulok hozzátok. Néhány napja hozzájutottam egy gilera vxr runnerhez. 2007-es, 200 ccm és CVK cvek30 karburátoros. Nem tudom beállítani az alapjáratát. Akárhová állítom nem áll meg egy fordulaton hanem ide-oda ingadozik. Másrészt ha beállítom sztenderen az alapjáratot mondjuk 2000 ford/perc-re és leveszem sztenderről akkor hirtelen drasztikusan leesik a fordulat, majdnem leáll de utána beáll 1500 ford/perc-re és szép lassan felmegy 2500 ford/perc-ig. Ha meglököm a motort vagy megrázom akkor szépen lassan leejti a fordulatot egész addig hogy megáll. A legzavaróbb ha felemelem a motor hátulját és "leejtem" kb 5-10 cm-ről akkor leáll. Én arra következtetek, hogy ilyenkor besokkall mért amikor rázom akkor fekete füst jön a kipufogóból. A gyertyakép is tiszta korom. Ahhoz, hogy ne füstöljön a benzin-levegő keverék csavarján a gyári érték (2ford) dupláját kell kitekernem. Menet közben is leáll ha belemegyek egy bukkanóba alapjáraton. Az összes csatit amit találtam ellenőriztem. A karbit kétszer átmostam, az úszószintet 10 állásba tettem. Kicsit reagált az úszószintre de nem sokat. Egyéb háttérinformáció, hogy szelephézag beállítva, olaj víz szűrők cserélve. Gyertya új. A motorról még annyit tudok, hogy 6 évet állt.
Előre is köszönöm! Bármilyen tanácsot szívesen veszek, egy hete szenvedek vele
(amúgy alkatrészt cserélgetni mindenki tud, ezt hűen tükrözi a géppark országos gányolási szintje, de ha látsz a megbontás során egy beverődött kuplungkosarat, vagy egy megkopott csapágyazást, vagy belefutsz egy ilyenbe... meg szilóval rakod vissza a deklit, vagy cseréled a tömítést...)
Szia,
Korrekten leírtad a dolgokat.
Tehát össze volt törve? Mert akkor lehet még elektromos hiba.
Menj rá az üa rendszerre, mérd meg a nyomást, nézd meg a nyomásszabályzót, h teszi-e a dolgát, átfolyás mennyiséget is kéne mérni. A másodlagos pillangószelepsort vezérli a létetőmotor rendesen? Exup szelep nem marad lezárva?
Hirtelen ennyi jutott az eszembe.
Kár, h messze laksz...
Mozoghat. A Honda CBR-é is mozog. Volt aki tett egy alátétet a csavar alá, hogy ne tudjon mozogni, de ha a gyárban nem tettek akkor szerintem felesleges.
az anyát le tudod csavarni ? nézd meg azt az alátétet azzal blokkolják az anyát úgy hogy ráhajtják az anya egyik oldalára azér néz ki úgy mert már rá lett hajtva 100 szor meg vissza, az anyát meg kell húzni az alátétet ráhajtani hogy ki ne csavarodjon ki, mondjuk lehet cserélni kellene már az alátétet ....
Üdv!
Sürgős segítségre lenne szükségem: most, hogy betoltam a gépet a garázsba (hátrafelé) érdekes, fémes hangot hallottam. Először azt hittem, a hátsó féktárcsán van valami. De aztán közép sztenderre téve, meghallottam, hogy az első fogaskerék házból jön a hang.
Nos a kérdés: az első fogaskerék mozoghat valamennyit ki és be (kb 2-3 mm) a tengelyen? Az az alátét mitől nézhet ki úgy, ahogy a fotón?
Nagy a gáz?
a hátra felé inditózás oka az öninditóba fel volt cserélve a szénkefe pár! elforgattam 180fokkal és már jó is volt! Végre előre felé forgat mindent. De továbbra sem indul. :)
Holnap gyertya és olaj csere. hátha...
A következőkre kérnék egy kis segítséget, tanácsot, véleményt:
Van egy sornégyes mikuni karbim, ami a benzincsap direkt állásában folyat. Ez ugye első körben kopott, vagy koszos tűszelepre és szelepfészekre utaló jel. Szétszedtem, kitisztítottam, fejreállítottam a karbit és belefújtam a benzincsőbe, amikor is az egyik karbim túlfolyó csöve sziszegett, ott jött a levegő. Tehát az a tűszelep nem zár, ha jól gondolom. Erre megcseréltem két karbi fészkét és tűszelepét, ezeket megint gondosan tisztogattam, ismételt belefújásra nem jött a levegő sehol, tehát elvileg zár minden tűszelepem. Többször forgattam a karbit, de fejreállítva befúvásra tökéletes volt.
Ez után estem pofára, mikor visszatettem a helyére, bekötöttem mindent, kinyitom a csapot és folyat! Több is!
Basszus, mi lehet a hiba? Nem megbízható a levegős próba? Vagy nem úgy műxik a karbi, ahogy gondolom? A tűszelepek gumiján kis peremek vannak a kopástól az igaz, de akkor a levegőt miért nem engedi át?
Volt törve, de azóta rendbetette az előző tulaj, hozzám úgy került, hogy normálissan működött. Nyomást még nem mértem, meg átfolyást se. A pillangókat szépen mozgatja a motor, ahogy kell. Exup ezen az évjáraton még nincs. Szelephézagot nem állítottunk, mert jó volt az összes. nem lett bántva a vezérlése. Ez a szenzor nem gyanus szerinted? Fura, hogy csak egy nagyon kis ponton van alapjárat, melette 1-2 tized mm el felfelé már minden baja van, durrog, nincs alapjárat. (első pillangósor állás szenzor)
http://www.sportmotor.hu/motor...
2001 Suzuki GSX-R1000. Ha OEM parts oldalon tekintjük az alkatrész cikkszámokat, akkor van egy anomália:
- a hengerfej tömítés cikkszáma a GASKET SET katalógus alatt: 11173-35F00
- a CYLINDER HEAD katalógus alatt pedig: 11141-40F00
(Az áruk jelentősen eltér.)
Mi a magyarázat? Melyik a jó?
(Eddig 11173-35F00 volt a motorban. A szervizben adták, azt mondták az való bele.) A vastagság miatt aggódom.
RC51?
Elég érdekes problémával fordulok hozzátok. Néhány napja hozzájutottam egy gilera vxr runnerhez. 2007-es, 200 ccm és CVK cvek30 karburátoros. Nem tudom beállítani az alapjáratát. Akárhová állítom nem áll meg egy fordulaton hanem ide-oda ingadozik. Másrészt ha beállítom sztenderen az alapjáratot mondjuk 2000 ford/perc-re és leveszem sztenderről akkor hirtelen drasztikusan leesik a fordulat, majdnem leáll de utána beáll 1500 ford/perc-re és szép lassan felmegy 2500 ford/perc-ig. Ha meglököm a motort vagy megrázom akkor szépen lassan leejti a fordulatot egész addig hogy megáll. A legzavaróbb ha felemelem a motor hátulját és "leejtem" kb 5-10 cm-ről akkor leáll. Én arra következtetek, hogy ilyenkor besokkall mért amikor rázom akkor fekete füst jön a kipufogóból. A gyertyakép is tiszta korom. Ahhoz, hogy ne füstöljön a benzin-levegő keverék csavarján a gyári érték (2ford) dupláját kell kitekernem. Menet közben is leáll ha belemegyek egy bukkanóba alapjáraton. Az összes csatit amit találtam ellenőriztem. A karbit kétszer átmostam, az úszószintet 10 állásba tettem. Kicsit reagált az úszószintre de nem sokat. Egyéb háttérinformáció, hogy szelephézag beállítva, olaj víz szűrők cserélve. Gyertya új. A motorról még annyit tudok, hogy 6 évet állt.
Előre is köszönöm! Bármilyen tanácsot szívesen veszek, egy hete szenvedek vele
Innen letöltöd a motorod doksiját végignézed a müveleteket és el tudod dönteni, hogy van e szerszámod, meg tehetséged hozzá...
(amúgy alkatrészt cserélgetni mindenki tud, ezt hűen tükrözi a géppark országos gányolási szintje, de ha látsz a megbontás során egy beverődött kuplungkosarat, vagy egy megkopott csapágyazást, vagy belefutsz egy ilyenbe... meg szilóval rakod vissza a deklit, vagy cseréled a tömítést...)
Szelephézag? Állítva is lett, vagy csak ellenőrizve? Nem lett elrakva a vezérlés?
Korrekten leírtad a dolgokat.
Tehát össze volt törve? Mert akkor lehet még elektromos hiba.
Menj rá az üa rendszerre, mérd meg a nyomást, nézd meg a nyomásszabályzót, h teszi-e a dolgát, átfolyás mennyiséget is kéne mérni. A másodlagos pillangószelepsort vezérli a létetőmotor rendesen? Exup szelep nem marad lezárva?
Hirtelen ennyi jutott az eszembe.
Kár, h messze laksz...
nagyon szarrányúlt lánc kell ahhoz hogy le tudjon jönni
Sürgős segítségre lenne szükségem: most, hogy betoltam a gépet a garázsba (hátrafelé) érdekes, fémes hangot hallottam. Először azt hittem, a hátsó féktárcsán van valami. De aztán közép sztenderre téve, meghallottam, hogy az első fogaskerék házból jön a hang.
Nos a kérdés: az első fogaskerék mozoghat valamennyit ki és be (kb 2-3 mm) a tengelyen? Az az alátét mitől nézhet ki úgy, ahogy a fotón?
Nagy a gáz?
Holnap gyertya és olaj csere. hátha...
biciklin meg kellett feszíteni a fékbowdent