Gondolom az optikai professzionalis de igy is 1000 dollarom megy el evente szerszamokra es az asszonnyal hadban vagyok emiatt. Mar nem tudok jobban hazudni hova megy el a kajapenz.
Szerintem ebböl egy minöségi ilyen felbontásu készlet sem sokkal olcsób mint optikai cucc, melynek elönye, hogy nem csak a fúvóka furatát tudod megmérni, hanem vizuálisan is ellenörzni, hogy mennyire van szétbarmolva...és nyilván más alkatrész pontos mérésére is alkalmas. Ès ami fontos, hogy méréskor nincs eröhatás, meg mondjuk nem melegíted fel a kezeddel.
Az általad berakott cuccot nem láttam egyik nagy motorbolt kinálatában sem itt Münchenben. (szinte fejböl tudom a katalógustermékeit- Louis-Polo-Hein Geriche)
Ez van nekem meg talan Munchenben vettem a Louis-nal. De ezzel csak inkabb a fofuvoka meretet lehet kozelitoleg meghatarozni mert 130-tol 10 az ugras es csak 150-ig van. Sok a gondunk a pilot jettel mert belefurkalnak es nemigen lehet meghatarozni hogy most 35 vagy 37 vagy 40 a lyuk.
pl egy ilyen
Gyakorlatilag egy uveglapos X-Y asztal a mikroszkop alatt. Felteszed a targyat , a optikaban szàlkereszttel rààlsz az egyik pontra nullazol, majd a mikronos- szazados asztal egyik tengelyvel elmesz a masik ponttig, maid leolvasod a delta erteket.
Szuksegem volna fuvoka mero eszkozre. Ez ugy nez ki mint sok tu de emelkedo atmeroben meghozza kb 0.30mm-tol felfele lehetoleg minnel kisebb felbontasban. Mondjuk a szazadonkent lepcso lenne a legjobb de nem tudom letezik-e igy. Nekem van itt egy f***n incses doboz amibol mar hianyzik is par de mm kellene. Ha esetleg valaki tud beszerzesi helyet magyarorszagon vagy barmi infoval tud szolgalni jelezze.
Látod, ezt nem tudom neked megmondani konkrétan, én utána fogok olvasni, de amiket most hirtelen elolvastam a témában, mindenki ír mindent, és még esküszik is rá. A lítiumostól kezdve mindenféle szerepelt a véleményeknél. De van itt is egy alább, a grafitos zsír az eléggé jónak tűnik, amikor katona voltam Taszáron, ott is azt használták a repülőgépeknél, gondolom nem véletlen.
minden láncot brigoval lehet mosni a gyürüsöket ezzek után csak simán olajozni kell ... mivel a gőrgők kenöanyaga bent maradt a láncba ..
a sima láncokat is elönyös brigóval mosni csak ezek után kifözni grafitos fagyuban ..... 35 % fagyu 50 % motorolaj 15 % pehely grafit kb 10 percig melegitjük ............. ezzek utrán hadjuk amig ki hül és a hagyományos láncot ki csepegteted kb 3-5 ezer kilométerenként meg csinálod
Ez a melegítéses módszer engem is érdekelne így biztos bejut mindenhova a kenőanyag nem úgy mint a szprés módszernél. Nem tudod pontosan milyen zsírt/kenőanyagot kell használni ami a legjobb erre a célra?
Úgy gondoltam, utána visszaállítom a kenőréteget. Mindenki azt mondja, hogy nem jut be a görgők közé, de egy öreg mester nekem egyszer évtizedekkel ezelőtt elárulta (48 éves vagyok), hogy melegíteni kell a kenőanyagot, amíg folyóssá lesz, és beleúsztatni a láncot. Egyszer kipróbálom, nagy bajom nem lehet.
Tudom, vagyis sejtem, de mivel én évente olyan 2 ezer km körül megyek, és van még két másik robogóm is (amiket el akarok adni, de most még megvannak), így annyira nem izgat a dolog, terepre sem járok nagyon.
A régi tulaj láncát amire szó szerint rá volt kövesedve a rittyó, szerintem soha nem takarította le, benzin+brigeciol keverékével egy óra alatt sikáltam tisztára körömkefével, úgy gondolom, ha én nem engedem az enyémet ilyen állapotba jutni, akkor havi egyszer csak lesz egy órám erre, és nem is kell az elasztomer o-gyűrű miatt spéci vegyszerrel takarítanom, tehát elméletileg a futásidő alatti plusz költség elmaradása részben visszahozza a sűrűbb lánccserét. garnitúrát. Így okoskodom, ha jól.
De köszi a tanácsot.
Kicseréltem Renthal erősítettre! Tiszta aranyból van az egész!
;-)
Kicsit vidámabb lettem, amikor megláttam, hogy ehhez gyárilag jár gumikesztyű is, meg gyárilag be volt kenve nyányival a lánc.
A matricát nem is említem. Kettő.
pont forditva műkszik ........ Jozsi jol mondja ... motor féken vissza csap a szelep .................. de nem a tolatyu menbrán zárja a levegőt hanem a levegő nyomo hatása ..............
valojában a lényege a rendszernek az fordulati üzem ről vissza érkező motor dusitása .. és nem több benzint kap alapjáraton hanem ugyan anyi benzint kevesebb levegövel ............
egyrészt szolgálya a hütést az alkatrészeket védi és stabilabban tartja az alapjáratott .............. de mihelyt ki egyelitödik a vákum egyböl ujra nyitja a levegö utját .............. hasonlo ez a rendszer a elektro mágneses alapjárati benzin fuvoka tűhöz .. amit autokban használtak elöszeretetel
Jet mero
Gondolom az optikai professzionalis de igy is 1000 dollarom megy el evente szerszamokra es az asszonnyal hadban vagyok emiatt. Mar nem tudok jobban hazudni hova megy el a kajapenz.
Koszonom a segitseget mindenkinek!