Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szevasztok!
Olyan kérésem lenne hogy valaki részletesen leírná az ACV szelep működését?Illetve mi lenne ennek a magyar neve?Ha az ACV-nél a membrán kilukad(kb varrótű hegyének mérete akkorka kis luk) akkor milyen hibát produkál az acv meghibásodása?
Azon kívül hogy hirtelen gáz és úgy -hirtelen gázelvételnél durrog a kipufogó produkál más hibát is?.Mellékesen a karburátor egy Keihn Vk 6ABA SH20
Hiba jellege:Alapjárat kissé ingadozó,illetve hirtelen gáz/hirtelen elvétel után lassaban megy vissza a fordulatról alapjáratra a gép

Másik kérdésem az lenne hogy a "vákumos" benzincsapnál lecseréltem áttetsző gumicsőre az eredeti csövet hogy lássam mi zajlik épp mert járó motornál az a probléma áll fenn hogy a csőben látok némi benzin áramlást nagyon minimális nem folyik a csőben a benzin de szabályszerűen látni ahogy a motor depressziója szívja be a benzint a vákum csövön.Leállított motornál lehúzott csőnél érezni a benzin szagát,látni benne benzin kicsapódást a cső belső falán illetve a vákum csap csonkjához nyomva az ujjam nagyon kicsit benzines lesz.Ezek szerint cserés a csap?
Az a furcsa hogy orvosi fecskendő/gumicső párosal nem tudok a vákumcsonkból benzint szívni,lehúzott csőnél se folyik a csap.Illetve megnéztem és orvosi fecskendővel ha megszívom a vákumcsapot kinyitja a karbira menő ágat,ha megszüntetem a depressziót ergó lehúzom a fecskendőt bezár a csap nem folyik a karbira menő ág.
Sziasztok! Olyan szerelőt keresek, aki keni-vágja a 2t cross motorok hangolását beállítását, lehetőleg Csongrád vagy Bács-Kiskun megye, de minden infó jöhet! Egy Honda Cr 125 lenne az áldozat amit fel akarok turbozni...
Sziasztok, abban kérnék segítséget, hogy a most vásárolt - használt - 125-ös derbi Sendához ha nem erősített láncot veszek, hanem "sima" 428-as DID láncot, az bírja-e az igénybevételt? Amit levettem, az erősítettnek néz ki, legalábbis a neten látható láncokéhoz képest.

Köszi
barkácsáruházakban(is) szokott lenni infrás hőmérő kevés pénzért
avval gyorsan meg tudod mérni az egyes elemek hőmérsékletét
Szoval valoszinü hogy a hőfokmérő a rossz? Le lehet valahogy ellenőrizni?
ha forr hallani hogy buborékol
sapkát meg nem kell nyitogatni mert leforráz, mivel túlnyomásos rendszer
a 8astól egyel kisebb a 7es...
Hát nemtudom. Nem várok vele Meddig télleg felforralja. Új dugattyút nem kockáztatom de a henger eléggé forró ha megfogom viszont ha felkapcsolom a fényszórót a hőfokmérő is följebbmegy ha lekapcsolom. Alacsonyabbat mutat. Ma amikor levettem a hűtő kupakját kicsapott egy kis víz. Szoval nyomás volt benne. Gondolom forralja
Köszi a választ!
De milyen hőértékűt,mivel nagyméretűt akarok beletenni.Mivel mások
is így jártak a hosszú menetűvel.
ha lucskos a gyertya akkor próbálj egyel kisebb hőértéket
Sziasztok!
Aprilia ditechem már karbis,azt szeretném kérdezni mivel ez hosszú
menetes szerintem 10-es 16-os kulcsnyílású.Az injektor helyére akarok
betenni nagyméretű gyújtó gyertyát.NGK CPR8E tipus van benne,de
többször cserélni kell mert beköpi.Kérdésem milyet tegyek bele.
Köszi a választ!
Forralja, vagy csak a hőfokmérő van pirosban?
Shiasztok.Olyan problémám lenne hogy van egy honda ns 125 motorom és 80 fölött forralja a vizet. Vagyis a hőfokmérő a pirosba van. Eddig nem csinálta. Most lett bele véve új dugattyú + ki lett fúrva . De ez előtt is csinálta. Csak 100 fölött. De ahogy lelassítok szinte azonnal visszaesik a hőfok. Ez mitől lehet?
Köszi az infót :)
Sok mindent nem értem el vele de hátha később kamatoztatom :)
Üdv.!Olyan problémám lenne egy suzuki DRZ 400SM motorral hogy egy baleset során elhajlott motor főváza, nem repedt vagy törött csak egy kicsit a tank alatt eltekeredett, a festék megpattanásából lehet észrevenni nameg hogy nem egy nyomon fut a motor.
A kérdésem az lenne van-e módja a javításnak?Esetleg a vázcsere milyen papírozással járna?
Válaszokat előre is köszönöm!
Ha nincs felhúzva a blokk akkor tök fölösleges
Csak pár információ. Èn a Mimuni 38 és 40 mm porlasztokat ismerem. Ezek a 90-es évek elején a Suzuki GSXR 750 és 1100 családon dolgoztak pár évet. Szóval a legtöbb kb 20 éves.

Idézve egy korábbi posztomat a gsxr 1100 topicból:
"Egy "teljes" felújítás szükséglete képen látható javítószett, mely ca. 17€/db -t kóstál. Ha ehhez hozzáveszem a kb igen jutányos tajvani tömítéseket (mint szívató, és benzin csatlakozás) kb 4400 HUF/ porlasztósor költségével az kb alaphangon 26 ezer HUF / porlasztósor. Persze feltételezve, hogy jók a fojtótengely tömítések (6600 HUF a 6 db egy porlasztósorra), és a membránok. Szerencsére utóbbiak a Suzuki esetében elég jó minőségűek, és 20-22 évesen is igen jó állapotban vannak."
3746-os poszt
Szóval ez egy igen jutányos felújítás alkatrész vonzata. Ebben nincs benne mondjuk az ultrahangos tisztítás a kb fél-1 napos melóval.
A porlasztók a német ebay-en olyan 100-200€ körül vannak, amik még nincsenek szétkopva, és "csak" a fent emlíette "apróságokat" kell cserélni rajta. Itthon a legtöbbön már ez a tömítéscsere nem igen segít. Jelen pillanatban az én kutatásaim szerint hatalmas ür van a piacon ebböl a porlasztótipusból. Akinek ilyen motorja van annak a polcon rendszerint tartalékban ott figyel egy komplett sor, meg sok értékes bontott cucc, mert a tolattyúk, és megvezetésük 50€-tól indul, de a tük is 15€ körül vannak, porlasztonként.
Talán a 2000 év utáni 1200 Bandit Mikuni 36 mm-es porlasztók egy kicsit fiatalabbak, és néha van 25-30-ezerért, amit még talán nem kell felújítani.
köszi a választ csak érdeklődés szinten kérdeztem
Az egy kicsit nekem húzós de azért köszi :)
szia itt nincs spirál
Szia!
40000ft tól
Isten igazándiból mindegy csak Mikuni legyen és a leírt méret :D
Nem motorra kell :DD Ha meg van a karbi és kész lesz a mű akkor feldobok nektek róla néhány képet :)
Ha minden jól megy nem sokára készül 1 videó a hozzám hasonló prezentációban :)
Mit hajt meg az a csiga? A réginél bovden volt itt nem tudom mit hajt, 1 darabig olyan mintha bovden lenne aztán 2 vezeték jön ki belőle.
szia azt néztem semmi baja van benn 1 fehér végtelen csiga hibátlan
valahol megtört a vezeték vagy nem veszi a jelet mindent mutat csak a km-t nem