Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Gondolkodtam eleinte, hogy kimosom a szénkefeport belőle, és valami hőálló lakkal átitatom, de még akkor sem biztos, hogy jó lesz.
Koszonom szepen! Akkor en is keresek.
Vettem egy bontottat. Az önindítón elég vastag huzal van, nem hiszem hogy egyszerű lenne, nem tudom.
Koszonom. Lehet javitani?
Nekem is van egy ilyen önindítóm. Valószínű, hogy a meleg hatására forgórész-zárlatos lesz.
Sziasztok!

a problémám a következő
ha megyek a géppel normális távot hogy melegszik, utána ha inditozni akarok míg meleg, olyat csinál mintha lemerült volna az akksi. de nyilván nem merült le. mikor hideg a motor teker rendesen.
az önindítóm a szar és melegen megszorul vagy a bendix? vagy valami más?
válasz erre jelentés a moderátornak
olyan 25 éve még volt avval ragasztgattuk össze az rs traktor motorját
Azt már 40 éve senki nem hasznalja. Nem is volt jo. Lehet egyáltalán kapni?
hermetic tömítő, de azt se akard többé leszedni
kimaradt a hengertalp tömítés is?
volt itt gond rendesen
Szegèny keverèk-kis prèstáv rossz benzin kombo-rossz gyertyaszám-rossz gyújtás-befarsolás-egyebek
Had lám a hengerfejet meg a gyertyát
Túl sok alurágó bogár nem maradhatott benne
A hengerbe kerülő üzemanyag hűti is a dugattyút, nem lehet akármennyire visszavenni, és a hőmérséklete is nő a keverék szegényedésével. Bejátszhat még a túl nagy előgyújtás, "túl sok hő" marad a hengerben.
régen az Mz-k korszakában a szegény üzemanyag -levegő arány okozhatott dugó lyukadást..
Helló van egy honda tact robogóm és vettem rá 70es hengert dugóval cakk pakk sportkipuff görgő és be lett járatva 1000km mentem vele utána kezdtem el neki húzni ment mint a meszes semmi baj nem volt vele aztán kapott egy variátort és kiprobálás közben egy csattanás és leállt hazatoltam, szétszedtem és egy kisújjnyi juk volt a dugó közepében és nem tudok rájönni hogy mi okozhatta esetleg tipp?
Köszi, Józsi!
Spray

Én ezt használom. Kimondottan jó apró karcokra. Nagy hoallosag és folyadék tures.
az a lényeg nem sima fém lap akkor avval nem kell csinálni semmit
csöveknél, hűtősapkán meg ilyen helyeken szokott inkább elmenni a víz
meg jobban igazodik
zsirozni azért szokták,ha valami nem stimm,akkor vissza tudd szedni
Hogy érted? Fém lapokból áll a GSX-R hengerfej tömítése, de a két fekvő oldalán van gumi (vagy valami olyasmi).

A vicc az, hogy ha a fémet fémre tenném, akkor lenne módszer: Be kell fújni hőálló festékkel száradás után lehúzni. Picit bele sül, de bent marad és tök jól tömít. Szét is lehet szedni.
fém lapos tömítés?
be kell vékonyan zsírozni aztán jól van
ha nem tiszta fém hanem 2 oldalt van egy réteg klingerit szerű anyag akkor az a kis karcokat eltömíti
Köszi! Mindig új tömítést alkalmazok, a régit nem teszem vissza. Már mint a hengerfej esetében nem. A gasket spray-t azért megnézem.
Most nagyon nem professzionalisat mondok amit elvileg nem kell: en az ultra black nevezetu tomito pasztat hasznalom DE nagyon vekonyan csak lehelet finom film reteget kell felvinni. Ha uj alkatreszekrol es gyari tomitesrol van szo akkor SEMMI extra tomitest nem szabad felvinni. Ugyancsak lehetseges a copper gasket spray is ami tenyleg csak egy vekony film reteget kepez. Ha az alkatreszek felulete karcos akkor a paszta jo megoldas DE hangsulyozom hogy csak nagyon vekony retegben es egyenletesen elosztva. Lehuzasi nyomatekot pedig szigoruan betartva lehetoleg jo minosegu nyomatekkulccsal.
A hutofolyadek egyebkent el is parologhat mielott a foldre er igy nem miztos hogy latod mivel nagyon kicsi mennyiseg hianyzik. Szagolgasd korbe a motort mikor uzemmeleg a hutofolyadek jellemzo edeskes szagat konnyu eszrevenni.