a problémám a következő
ha megyek a géppel normális távot hogy melegszik, utána ha inditozni akarok míg meleg, olyat csinál mintha lemerült volna az akksi. de nyilván nem merült le. mikor hideg a motor teker rendesen.
az önindítóm a szar és melegen megszorul vagy a bendix? vagy valami más?
válasz erre jelentés a moderátornak
A hengerbe kerülő üzemanyag hűti is a dugattyút, nem lehet akármennyire visszavenni, és a hőmérséklete is nő a keverék szegényedésével. Bejátszhat még a túl nagy előgyújtás, "túl sok hő" marad a hengerben.
Helló van egy honda tact robogóm és vettem rá 70es hengert dugóval cakk pakk sportkipuff görgő és be lett járatva 1000km mentem vele utána kezdtem el neki húzni ment mint a meszes semmi baj nem volt vele aztán kapott egy variátort és kiprobálás közben egy csattanás és leállt hazatoltam, szétszedtem és egy kisújjnyi juk volt a dugó közepében és nem tudok rájönni hogy mi okozhatta esetleg tipp?
Hogy érted? Fém lapokból áll a GSX-R hengerfej tömítése, de a két fekvő oldalán van gumi (vagy valami olyasmi).
A vicc az, hogy ha a fémet fémre tenném, akkor lenne módszer: Be kell fújni hőálló festékkel száradás után lehúzni. Picit bele sül, de bent marad és tök jól tömít. Szét is lehet szedni.
fém lapos tömítés?
be kell vékonyan zsírozni aztán jól van
ha nem tiszta fém hanem 2 oldalt van egy réteg klingerit szerű anyag akkor az a kis karcokat eltömíti
Most nagyon nem professzionalisat mondok amit elvileg nem kell: en az ultra black nevezetu tomito pasztat hasznalom DE nagyon vekonyan csak lehelet finom film reteget kell felvinni. Ha uj alkatreszekrol es gyari tomitesrol van szo akkor SEMMI extra tomitest nem szabad felvinni. Ugyancsak lehetseges a copper gasket spray is ami tenyleg csak egy vekony film reteget kepez. Ha az alkatreszek felulete karcos akkor a paszta jo megoldas DE hangsulyozom hogy csak nagyon vekony retegben es egyenletesen elosztva. Lehuzasi nyomatekot pedig szigoruan betartva lehetoleg jo minosegu nyomatekkulccsal.
A hutofolyadek egyebkent el is parologhat mielott a foldre er igy nem miztos hogy latod mivel nagyon kicsi mennyiseg hianyzik. Szagolgasd korbe a motort mikor uzemmeleg a hutofolyadek jellemzo edeskes szagat konnyu eszrevenni.
a problémám a következő
ha megyek a géppel normális távot hogy melegszik, utána ha inditozni akarok míg meleg, olyat csinál mintha lemerült volna az akksi. de nyilván nem merült le. mikor hideg a motor teker rendesen.
az önindítóm a szar és melegen megszorul vagy a bendix? vagy valami más?
válasz erre jelentés a moderátornak
volt itt gond rendesen
Had lám a hengerfejet meg a gyertyát
Én ezt használom. Kimondottan jó apró karcokra. Nagy hoallosag és folyadék tures.
csöveknél, hűtősapkán meg ilyen helyeken szokott inkább elmenni a víz
A vicc az, hogy ha a fémet fémre tenném, akkor lenne módszer: Be kell fújni hőálló festékkel száradás után lehúzni. Picit bele sül, de bent marad és tök jól tömít. Szét is lehet szedni.
be kell vékonyan zsírozni aztán jól van
ha nem tiszta fém hanem 2 oldalt van egy réteg klingerit szerű anyag akkor az a kis karcokat eltömíti
A hutofolyadek egyebkent el is parologhat mielott a foldre er igy nem miztos hogy latod mivel nagyon kicsi mennyiseg hianyzik. Szagolgasd korbe a motort mikor uzemmeleg a hutofolyadek jellemzo edeskes szagat konnyu eszrevenni.