Sziasztok. Az lenne a kérdésem hogy hetente beindítom a motort s hagyom hagy melegedjen fel rendesen kb 80-90 fokig, mikor megnéztem a motorolaj ellenörző ablakot akkor nem káttam semmit csak fehér foltot. Mi ez? Miért lesz ilyen? jelzem olajat cseréltem mielőtt letettem, s abban max 500 kmter van.
Próbálom nem törni, de az jut eszembe, hogy inkább a másikat csináltattam volna meg. Igazad van már mi a szart aggódjak változtatni nem tudok. Megvárom mi lesz a teleszkóppal és ha más nem lesz akkor másik váz. Már azután keresgélek.
Ne törd a fejed feleslegesen! Még a féknyereg középen elhelyezkedése, sem mond semmit, mert ahogy fogy a fékbetét, az csúszhat jobbra-balra ahogy kopik. A Hondán is tengelyirányban mozoghat csúszkálhat a féknyereg, ha befixál akkor nem egyformán fog kopni.
ezek a vázak szakadnak, törnek, ez nem vas váz ami hajlik, (szerintem) de ez csak találgatás kevés a kép is, és a lényeg még mindig nem tudni mi történt.
de azt sem értem, hogy levettem a tankot ott van egy kis csík aztán a felső villahídon is van egy gyári bevágás és a légbeömlő közepe is egy vonalban van az előző kettővel és a kerék mégsincs középen.
Ez is érdekes lehet , hogy a fszba ért le pont a tengelyvég ?
De most ezen felesleges lamentálni, majd a szétszedés-ellenőrzés után fog kiderülni, mekkora hatalmas lucskos nagy pöcse van a menyasszonynak!
elvittem. de előtte megnyomkodtam úgy hogy ki volt véve és nem éreztem különbséget a két telószár között. most itt az alsó villahíd és azt próbálom kideríteni, hogy van e baja.
De most ezen felesleges lamentálni, majd a szétszedés-ellenőrzés után fog kiderülni, mekkora hatalmas lucskos nagy pöcse van a menyasszonynak!
Akkor szorulna a kerék...
Legprofibb Tuning :P
Még ilyen gyöngyszemeket tehetnél fel.
Elvileg szétszerelés nélkül is éreznem kellene, hogy eltörött?