Kipucolja. De egyben növeli a benzin oktánszámát is, mert kerozin van benne. Vagy ha nem ez a helyes kifejezés, akkor sorry. Csak óvatosan az adagolással.
A Wynn's Benzinadalékból mennyit kell a tankba önteni tankoláskor nincs rá irva az adagolási arány.
10,5L-es a 4t robogóm tankja. ilyet vettem 325ml-es
Nem csak a villamos ment el a ház előtt?
Ha túl keményre van fújva a gumi akkor áthozhatja a remegést
Állítsd le a motort, ha nincs villamos és remeg akkor nem a villamos csinálja, de a motor sem, ez a legrosszabb helyzet... de ne ijedj meg, bonts egy sört és nyugi!
Ha már a motort is zavarják a villamosok akkor költözz el. De sör mindig legyen kéznél... kitudja mi lesz még
Tudom, egy telefonon felvett videón keresztül nem lehet megállapítani a pontos hibát. De engem csak az érdekelne hogy ennek a motornak nem hajtókar problémái vannak? Mert szerintem a hajtókarnak sokkal erőteljesebb, csattogósabb hangja van, de mivel nem vagyok nagyon hozzáértő és szerelő sem ezért kérdezném meg a Ti véleményeteket is.
Jövőhétre van időpontom a szerelőhöz és elviszem hozzá, de már kicsit idegesít a dolog és kíváncsi vagyok a problémára.
nem tudom nem én csináltam(amit én csináltam még mindig hibátlan)
hozták hogy nem megy, kitakarítottam a karbit és ment. mondja a csávó próbáljam ki hosszabb távon milyen, kb 5 km után eldurrant
az a bosszantó hogy szoptam vele napokig egy hamburger áráért
na de legalább megtelt a pohár és nem kínlódok többet senki szarjával
az volt a legnagyobb gáz hogy egy karbipucolásra hozták el
aztán új henger új dugó új főtengelycsapágy lett belőle
a motor ára rá lett költve(és még így is egy hulladék foshalom maradt)
Sziasztok az lenne a problémám hogy barátomnak van egy robogója (hurikán :) és az a tünet hogy ment vele és egy csattanás majd hosszas szelelő hang mellett lefulladt. Azóta karbi teljes tisztítás megvolt szikra van jól be van állítva a keverékszabályzás tehát ilyenek nem lehetnek több mint valószínű hogy motorikus a hiba ha esetleg tudnátok vagy tapasztaltatok ilyen megköszönném a segítségeteket hogy mivel kezdjem a hiba feltárását.Válaszaitokat előre is köszönöm.
Majd ha kopik egy kicsit a lamella, ki fog támasztani.
Egy 1000RR-en akartak komplett kuplungot cserélni egy vagyonért, mert nagyon kint fogott a kar és nem tudták mi a baj, majd kitalálták, hogy hézagolják az alsó munkahenger, a tulaj ebbe sem ment bele, aztán hozzám került a motor, levettem a kupakot, leszívtam alsó nívóig a folyadékot és egyből jó helyen emelt ki. Az ember rosszul volt, hogy két szervizben is vagyonokért akarták orvosolni a hibát és hetekig kínlódtak, de javítás gyakorlatilag 1 perc volt. Akkor 1 éves volt a motor.
Amúgy, egy flakon egy tank autóknál... neked kb 5 tank. Ha csak a tisztítás miatt vetted akkor 2 tankhoz.
Meg sokat is állt a motor nem árt neki egy tisztitás.
10,5L-es a 4t robogóm tankja.
ilyet vettem 325ml-es
Ha túl keményre van fújva a gumi akkor áthozhatja a remegést
Állítsd le a motort, ha nincs villamos és remeg akkor nem a villamos csinálja, de a motor sem, ez a legrosszabb helyzet... de ne ijedj meg, bonts egy sört és nyugi!
Ha már a motort is zavarják a villamosok akkor költözz el. De sör mindig legyen kéznél... kitudja mi lesz még
Itt egy videó ami a motorom hangjáról készült.
http://www.sportmotor.hu/motor...
Tudom, egy telefonon felvett videón keresztül nem lehet megállapítani a pontos hibát. De engem csak az érdekelne hogy ennek a motornak nem hajtókar problémái vannak? Mert szerintem a hajtókarnak sokkal erőteljesebb, csattogósabb hangja van, de mivel nem vagyok nagyon hozzáértő és szerelő sem ezért kérdezném meg a Ti véleményeteket is.
Jövőhétre van időpontom a szerelőhöz és elviszem hozzá, de már kicsit idegesít a dolog és kíváncsi vagyok a problémára.
bocs nem aludtam eleget...
van egy suzuki rm 250 em és alapjáraton remeg az egész akkor is ha gázt adok mi okozhatja a remegést? Előre is köszi a segítséget.
ha valaki hoz valamit akkor leülök mellé és mondom mit csináljon
hozták hogy nem megy, kitakarítottam a karbit és ment. mondja a csávó próbáljam ki hosszabb távon milyen, kb 5 km után eldurrant
az a bosszantó hogy szoptam vele napokig egy hamburger áráért
na de legalább megtelt a pohár és nem kínlódok többet senki szarjával
aztán új henger új dugó új főtengelycsapágy lett belőle
a motor ára rá lett költve(és még így is egy hulladék foshalom maradt)
Egy 1000RR-en akartak komplett kuplungot cserélni egy vagyonért, mert nagyon kint fogott a kar és nem tudták mi a baj, majd kitalálták, hogy hézagolják az alsó munkahenger, a tulaj ebbe sem ment bele, aztán hozzám került a motor, levettem a kupakot, leszívtam alsó nívóig a folyadékot és egyből jó helyen emelt ki. Az ember rosszul volt, hogy két szervizben is vagyonokért akarták orvosolni a hibát és hetekig kínlódtak, de javítás gyakorlatilag 1 perc volt. Akkor 1 éves volt a motor.