Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Korábban írtam már, Dominator 650 1994-es hibával.
Menet közben egyszer csak leállt, mondtak páran dekompresszor hibát, de nem lehet az. Autómata deko-s, tologattam az udvarba sebességbe (2esbe) és közbe játszottam a kuplunggal hogy forogjon is a kerék, de hallom lekattanni a dekompresszort pár tolás (előre-hátra) után szóval nem az lesz.
12.6V-os az akku, viszont nem teker semmit csak kattog. De nem jövök rá, hogy mi kattog. Olyan mintha az akku mögül valami mágnes kapcsoló lenne, de ott a légszűrő doboz van tudtommal. Pedig az önindító is ilyen hangot ad amikor szar a tekercs
Szóval gyújtást ráadom, nyomom az önindító gombot és csak katt...
Igen , ezt én is néztem. Abban reménykedtem, hogy nem kell megvennem az egész szerkezetet, csak a zár részét. Köszönöm a válaszokat!
erix itt van vagy univerzálist felrakni az jóval olcsóbb de elég gyenge minőségűek meg kell tudni mit hova kötöl
És mennyibe kerül egy ilyen?
Bemész a motoralkatrész-boltba, és veszel hozzá apádtól kikunyerált pénzen egy zár részt. Összeteszed , és kész!
Sziasztok!
Egy kis segítségre lenne szükségem! Van egy Aprilia RX-em . Nincs gyújtáskapcsolóm , illetve csak a betét van meg (ha ez a neve egyáltalán) . Gyújtás van, van világítás, index, minden, csak hát így folyamatosan rajta van a gyújtás. Mit kell vennem hozzá , hogy állítható legyen, és mi alapján találom meg a megfelelő alkatrészt? Gondolom észrevettétek, hogy egyáltalán nem értek hozzá. Ennyi van meg belőle Előre is köszi!
Sziasztok segítsetek legyetek szívesek service manualt keresek egy suzuki gsx750r 1998 as motorhoz ami injektoros
előre is köszönöm
ezt az xx-et agyon se lehet csapni
volt-van egy ismerősnek, annyit ment tiltáson hogy már nekem is fájt, aztán kutya baja
a képlet egyszerű ha ne forgatod nem eszik nálam az 5,5 de inkább 6 de ha kicsit felhergeled simán lenne az 10 fölött is
Gondolom a Ferrari is csupa viccből eszik 26 l-t !
Nekem jelenleg jobban fogyaszt, mint ahogy gyárilag fogyasztott. (természetesen normál használatban)
És ha nagyon eleresztem, akkor sem fogyaszt többet, mint régen.
Ugyebár egyszerű a válasz, hogy miért...
Jobb áramlás, könnyebb járás, kevesebb gáz kell ugyan ahhoz a teljesítményhez...
Ez már bebizonyosodott többedszer.
Jó keverési arány, nagy teljesítmény, normál fogyasztás. :)
A barátom Banditja is meg van csinálva és neki jelenleg 5-6 liter között fogyaszt, ha hiszitek, ha nem.
én is gondoltam hogy kicsit megtunerkedem a vizibiciklit mondjuk nem sok értelme lenne.... így is ha kenem a száját látszik a benzinszintmérőn hogy megy lefele a tű
Síktolattyúsban nem gondolkoztam, mert azzal iszonyatosan megnőne a fogyasztás. :(
Biztosan még agresszívebb lenne.
Még egy esélyt adok a dyno tűnek (végig játszom vele az összes pozíciót és mellé a pilot csavart), de ha nagyon nem megy, akkor ráhagyom.
Igazából jól használható, csak én esek mindig túlzásba és szeretem, ha minden 100%-os, nem pedig 99.
Van egy gondosan tervezett szívó-karburátor-kipufogó- rendszer, amit behangoltak a gyári teljesítményre! Ezt elállították és azon a "rezonancia frekvencián" a lengő-haladó gázoszlop annál a teljesítménynél nem fog működni pl.
És ezt akkor is leírom, ha Neked nem tetszik.
az előgyújtást szokta állítani a elektronika abban a tartományban de ezt leírja neked a szervicckönyve ha amiatt csinálja akkor elektronika csere segíthet egy tuningverzióra, különben én is a tűprofilra gondoltam elsőre , komplett karbisorcserét nem próbáltál ? pl síktolattyúsra
Köszönöm szépen a választ, de már ezen is túl vagyok sajnos és ez sem segített. :( (ugyan ez volt a jelenség)
Létezik az, hogy a gyújtás beleszól?
Eddig bármit állítottam rajta, mindig ugyan abban a tartományban csinálta ezt.
A tű formáján kellene változtatni, az pedig Dynojet készletben kaphat. Egy készletben több is van
Köszönöm a segítő választ....
Ez a motor egyáltalán nincs kihegyezve, ennél sokkal durvábbakat szoktak kihozni ezekből a blokkokból (versenyautókba szerelik 200Nm feletti nyomatékkal és még azt is bírja) és igen, fel vagyok szerelve szerszámokkal a javítására és lekopogom, hogy eddig sosem kellett hozzányúlni hibásodás miatt.
Megkérnék mindenkit, hogy ha nem tud segíteni, akkor ilyen dolgokat ne írogasson, mert ez nem segít az előrelépésben.
Köszönöm
Versenyzel vele? A motor szerkezete mit szól hozzá? Gondolom egy teljes szervizháttér áll a rendelkezésedre, a kihegyezett teljesítményű motor adott esetben történő meghibásodás miatti javítására? Ők mit mondanak?
Sziasztok!
Segítségre lenne szükségem.
Egy 1998-as CBR1100 XX-ről lenne szó.
Bele van piszkálva a motorjába, (komplett hengerfej tuning vezérléssel és karbi átfúvókázás...)
Elég jól sikerült... (jelenleg mérések alapján 183 lóerő és 156 Nm)
Viszont bárhogy állítgatom, egyszerűen 4-4.500-as fordulat között van benne egy kis butaság.
Lambda szerint keveset kap abban a tartományban és ezért van teljesítmény visszaesés.
Tudom, hogy hamar átmegy ezen a ponton és egyébként is csak teljes gázas gyorsításnál csinálja ezt, de szeretném, ha teljesen tökéletes lenne mindenhol.
Kinek mi a véleménye, mivel lehet abban a tartományban üzemanyagot adni neki?
Súbertű emeléssel már próbálkoztam, de nem vitt eredményre.
A pilot csavart is már csavargattam, de azzal sem javult a dolog.
Várom a hozzászólásokat. :)
Előre is köszönöm a segítséget.
2T motorszerelés- és tuning Fejérben:
www.doktormotor.hu
Jó estét mindenkinek.Van egy Honda cr 125 (1992 évjáratu) cross motorom és 2 -es fokozatban mintha akadozna a motor és a leg végén megindul mintha a power szelep nem nyitna rendesen...a többi fokozatban semmi gond nincs vele. Valaki esetleg ha megirná ez megis mi lehet vagy mitöl lehet..nagyon megköszönném a segitséget.
Igen azt olvastam irja hogy van benne kerozin.
csak az adagolás nincs feltüntetve az oldalán