Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

centrírozni nincs türelmem, egyszer elkövettem a hondán soha többet, 2 marok hajam hullott ki mire kb jó lett
az xt-n csak fülre huzigáltam meg, nem is igazán üt, csak egy vadabb murvás menet után kilazul
Ha egyenletesen a megfelelo nyomatekkal van lehuzva mindegyik anya akkor az nem lazul fel. Szerintem padon centirozd ki es huzd le az anyakat. Fontos az azonossag es a centirozottsag.
Sürgősen keresek 29mm átmérőjű szelep korongot 2,50; 2,70; 2,85 vastagságban 1-1-1 db-ot! Bontott is érdekel. Csak legyen!
Sziasztok.2 éve segitett nekem egy szerelő skyp on beszéltünk ...csak megszakadt a kapcsolat ,adósa vagyok őt szeretném megtalálni,amit tudok róla:valahol Várad mellet lakik Magyarországon,suzuki gsx 750 es e van 80 as körüli kiadás Romániából is visznek hozzá mocikat jó lenne ha elérném ....Ha valaki tudja kiröl van szó kérem jelezze ..
miért lazulnak fel a küllőim?
minden út után lötyög szinte minden küllő az xt első kerekében
Melyik csapágyról beszélünk? Ha tűgörgő lóg akár alul akár felül az olyan hanggal van, hogy biztos nem mernéd használni. Ha főtengely csapágyra gondolsz, a C3-C4 illesztésű csapágyaknak gyárilag is van minimális érezhető mozgásuk. De emiatt nem szokott megszorulni a motor.
hát nemtom...de pl ez lehet rossz csapágytól,mert nem egyenletesen mozog ?
A tűgörgő csak akkor tud megszorulni, ha összetörik és megakad nem tud tovább forogni, vagy ha berozsdásodik. Hidd el bele "dagad" a dugó a hengerbe.
Sziasztok egy 1987 es suzuki gsx 550 hez keresek gázcsövet, gázmarkolatot. Köszönettel.
lehet nehezebb lett a görgő
én a jog-ba tettem nehezebbet, a 30kilós gyerekem alatt gyorsult mint a villám, vizes füvön simán driftelt vele
alattam meg alig megy..... 30-ig nagyon kehesen gyorsul, utána már jó egész 50 ig
köszönöm a segitséget,átnézem ezeket a dolgokat hátha..egyébként kérdeztem mást is azt mondják a tügörgő szorul meg..
Akkor meg ezt kellene átnézni, beállítani. Próbálj egyet emelni a síbertűn. Bár ha eddig indult és ment rendesen, egyik napról a másikra nem szokott besz@rni. Esetleg próbáld megtudakolni a fúvókák méretét és azt leellenőrizni. Olajpumpa még talán. Más ötletem nincs.
Ez full gyári 100-as malaguti.ritka de van ilyen!asszem a gyári karbija 17,5ös delltoro.
Egy 100-as hengerhez az 50-es karburátora nem jó. Szerintem min. 19-es vagy 21-es karbi kellene. Bele való fúvókákkal szerintem nem lenne gond, de ez biztos zsebbe nyúlós átalakítás.
lehet csak a karbit kell belőni ? amugy agy malaguti f12 100ccm-ről van szó,és hát eléggé csörög valami azért gondoltam a csapágyra.
Egyrészt meleg van nagyon. Másrészt befolyásolja a karburátor beállítás is az olaj minősége is. Szegényebb keverék (kisebb főfúvóka, alacsonyabb úszószint, síbertű lejjebb van) rosszabbul hűti a dugattyút. Gyengébb minőségű olajnak a kenő képessége rosszabb. Én azóta hogy megfúrattam és új csapágyakkal szimeringekkel összeraktam a robogómat mindig teszek egy kevés olajat a benzinbe is úgy, hogy persze a szivattyú is adagolja a magáét. Egy picit füstöl, de ilyet mint a tied nem csinált bejáratós korában sem. Mondjuk én már kinőttem a versenyzésből, de azért szeretek tempósan közlekedni, ami persze nem a teljes gázt jelenti.
de ez "normális" hogy megszorul ? igaz léhűtéses de ilyet nem szokott csinálni.?!
Megy az R1 14-es helyett a használt 8-as akkuval Fizikalag is csak fele akkora, de forgatja rendesen. Ha kibírja ezt a szezont már jó.
Olyankor inkább a henger szorul meg, főleg ilyen melegben. Esetleg pici 2t olaj a tankba a benzinhez pluszba és akkor talán nem csinálja.
kb egy hónapja cseréltem komplett görgöszetett,görgőkosarat,kontrasztrugót,kuplungrugót.igy volt szettben (malossi)
más kérdés:a csapágy megszorulhat a főtengelyen,és okozhatja azt hogy megáll tőle a motor ? fura hangot ad ki,majd megáll,de utána pöccre indul csak lassan kell vele akkor menni és jó.
Az új szíjnak kell ~10-20 km míg bekopik. Addig csúszhat.
cseréld ki a görgőket egy kicsit könnyebbre, akkor jobb lesz
ha a szíj elkopott akkor a görgő is már általában kockás
akkor ilyen is marad,vagy talán "bekopik" majd picit ?
Ez az új szíj miatt van. Valószínű a régi lényegesen kopottabb volt, így keskenyebb ennél( itt 1mm is számít) és kisebb volt az áttétel. Az új szélesebb, feljebb jár a tárcsában, nagyobb az áttétel. Durván olyan, mintha egy foggal nagyobb lánckerék lenne elől.
Hali.ma cseréltem szíjat a robogómon,és azt tapasztalom hogy a gázra ugyan úgy reagál,ugrik is,viszont amikor megkéne "indúlnia" akkor olyan mintha valami visszafogná,és lassabban gyorsul.ez normális ?