centrírozni nincs türelmem, egyszer elkövettem a hondán soha többet, 2 marok hajam hullott ki mire kb jó lett
az xt-n csak fülre huzigáltam meg, nem is igazán üt, csak egy vadabb murvás menet után kilazul
Ha egyenletesen a megfelelo nyomatekkal van lehuzva mindegyik anya akkor az nem lazul fel. Szerintem padon centirozd ki es huzd le az anyakat. Fontos az azonossag es a centirozottsag.
Sziasztok.2 éve segitett nekem egy szerelő skyp on beszéltünk ...csak megszakadt a kapcsolat ,adósa vagyok őt szeretném megtalálni,amit tudok róla:valahol Várad mellet lakik Magyarországon,suzuki gsx 750 es e van 80 as körüli kiadás Romániából is visznek hozzá mocikat jó lenne ha elérném ....Ha valaki tudja kiröl van szó kérem jelezze ..
Melyik csapágyról beszélünk? Ha tűgörgő lóg akár alul akár felül az olyan hanggal van, hogy biztos nem mernéd használni. Ha főtengely csapágyra gondolsz, a C3-C4 illesztésű csapágyaknak gyárilag is van minimális érezhető mozgásuk. De emiatt nem szokott megszorulni a motor.
lehet nehezebb lett a görgő
én a jog-ba tettem nehezebbet, a 30kilós gyerekem alatt gyorsult mint a villám, vizes füvön simán driftelt vele
alattam meg alig megy..... 30-ig nagyon kehesen gyorsul, utána már jó egész 50 ig
Akkor meg ezt kellene átnézni, beállítani. Próbálj egyet emelni a síbertűn. Bár ha eddig indult és ment rendesen, egyik napról a másikra nem szokott besz@rni. Esetleg próbáld megtudakolni a fúvókák méretét és azt leellenőrizni. Olajpumpa még talán. Más ötletem nincs.
Egy 100-as hengerhez az 50-es karburátora nem jó. Szerintem min. 19-es vagy 21-es karbi kellene. Bele való fúvókákkal szerintem nem lenne gond, de ez biztos zsebbe nyúlós átalakítás.
Egyrészt meleg van nagyon. Másrészt befolyásolja a karburátor beállítás is az olaj minősége is. Szegényebb keverék (kisebb főfúvóka, alacsonyabb úszószint, síbertű lejjebb van) rosszabbul hűti a dugattyút. Gyengébb minőségű olajnak a kenő képessége rosszabb. Én azóta hogy megfúrattam és új csapágyakkal szimeringekkel összeraktam a robogómat mindig teszek egy kevés olajat a benzinbe is úgy, hogy persze a szivattyú is adagolja a magáét. Egy picit füstöl, de ilyet mint a tied nem csinált bejáratós korában sem. Mondjuk én már kinőttem a versenyzésből, de azért szeretek tempósan közlekedni, ami persze nem a teljes gázt jelenti.
kb egy hónapja cseréltem komplett görgöszetett,görgőkosarat,kontrasztrugót,kuplungrugót.igy volt szettben (malossi)
más kérdés:a csapágy megszorulhat a főtengelyen,és okozhatja azt hogy megáll tőle a motor ? fura hangot ad ki,majd megáll,de utána pöccre indul csak lassan kell vele akkor menni és jó.
Ez az új szíj miatt van. Valószínű a régi lényegesen kopottabb volt, így keskenyebb ennél( itt 1mm is számít) és kisebb volt az áttétel. Az új szélesebb, feljebb jár a tárcsában, nagyobb az áttétel. Durván olyan, mintha egy foggal nagyobb lánckerék lenne elől.
Hali.ma cseréltem szíjat a robogómon,és azt tapasztalom hogy a gázra ugyan úgy reagál,ugrik is,viszont amikor megkéne "indúlnia" akkor olyan mintha valami visszafogná,és lassabban gyorsul.ez normális ?
az xt-n csak fülre huzigáltam meg, nem is igazán üt, csak egy vadabb murvás menet után kilazul