Kérdés hogy a plusz 100w mennyire terheli meg az generátort. Bár nem valószínű hogy olyan hosszú ideig használná az ember a reflektort. De majd hozzáértők biztos pontos véleményt alkotnak.
Az eredeti gyári lámpa megitélésem szerint nem ad elég fényt, különösen esős útviszonyok esetén.(Gsx-1400)
Szeretnék két + fényszórót feltenni. Kérném valaki segítségét az elektromos bekötést illetően. Elképzelésem szerint egy relé és egy kapcsoló közbeiktatásával kellene működnie, úgy hogy a távfény kapcsolásakor a kiegészítők is működjenek, de a kapcsoló "O" állásában nem.
Jó lenne egy rajz, vagy leírás.
Előre is köszönöm, és B.U.É.K. mindenkinek!
A szívócsőre menő végének milyennek kell lennie hogy jó legyen?Melyik fajta az ami jó PHVA-s vagy melyik?Melyik fajták jók egyáltalán a Minarellikhez? :)
Én is erre gondoltam előszőr hogy a szivató mert csak hidegen indult nehezen utána ha beindult már nagyon könnyen elindult!Nincs másik szivatom amivel letudnám ellenőrizni h jó-e vagy sem!De talán se baj ha lesz új karbim :) Azért köszi a választ
Nagy valószínűséggel membrán probléma mert ahogy írtam a karburátort számtalanszor szétszedtem. Amint bemelegszik elszegényedik a keverék magas lesz az alapjárat illetve bizonytalan. Azért is gondoltam a fúvóka cserére de ha előtte jó volt és a motor nem lett változtatva nem biztos hogy segítene. Mindenesetre ez lesz az első amit megnézek.
Nagyon szívesen, de az hogy folyik a levegőszűrőből a cucc, az lehet akár a tűszelep túlfolyása is. Van mikor a motorba folyik be a benzin, van mikor a levegőszűrőbe távozik. Kialakítástól függ. A membránlapot sokan meg szokták fordítani, de ezt nem ajánlom, mert repedhet és a motor beszívja. Ha cserélni akarod, akkor próbálj meg kevlár lapot beszerezni (esetleg házzal együtt).
Helló Kinter! Ezzel a hsz.-el akaratodon kívül nagyot segítettél. Már nagyon régóta kínlódok a robogómmal(suzuki lets2). Állandóan csöpög a trutyi a levegőszűrőből, ha melegszik és lemegy a szívató nem igazán akar menni. A karburátort szétszedtem sokszor már azon gondolkoztam hogy fúvókát cserélek de először biztos hogy a membránt fogom ellenőrizni. Gondolom csak cserélni lehet hajlítgatni nem érdemes. Még egyszer köszi helló!
sziasztok
segítséget kérnék honda xr-be belett rakva egy 650-es dominátor blokk szépenjárt de most nem indul és néha nagyot durran valaki tud segíteni ez olajcsere után jelenkezett
köszi
Az attól függ hogy milyen motor és hogy mit ír a gyártó.... Egyébként én DENSO-t használok mindenhová, persze ezen belül olyan tipust, amilyen a motorhoz ajánlott.
Érdeklődnék, hogy ti milyen gyertyát ajánlanátok egy 125-ös motorba?
NGK, Brisk, iridium, platinum, sima?
Melyik márka és azon belül milyen típus lenne a legjobb választás? :)
Szeretnék két + fényszórót feltenni. Kérném valaki segítségét az elektromos bekötést illetően. Elképzelésem szerint egy relé és egy kapcsoló közbeiktatásával kellene működnie, úgy hogy a távfény kapcsolásakor a kiegészítők is működjenek, de a kapcsoló "O" állásában nem.
Jó lenne egy rajz, vagy leírás.
Előre is köszönöm, és B.U.É.K. mindenkinek!
segítséget kérnék honda xr-be belett rakva egy 650-es dominátor blokk szépenjárt de most nem indul és néha nagyot durran valaki tud segíteni ez olajcsere után jelenkezett
köszi
köcce szépen a tanácsot sziasztok
BÚÉK
Érdeklődnék, hogy ti milyen gyertyát ajánlanátok egy 125-ös motorba?
NGK, Brisk, iridium, platinum, sima?
Melyik márka és azon belül milyen típus lenne a legjobb választás? :)