Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Reménykedj hogy valaki villamosságban jártas emberke is reagál majd.
A generátorom 300w.-t termel. Tudom ez nem valami sok, de most cserélem a hátsó lámpát és a villogókat ledesre.
Kérdés hogy a plusz 100w mennyire terheli meg az generátort. Bár nem valószínű hogy olyan hosszú ideig használná az ember a reflektort. De majd hozzáértők biztos pontos véleményt alkotnak.
Az eredeti gyári lámpa megitélésem szerint nem ad elég fényt, különösen esős útviszonyok esetén.(Gsx-1400)
Szeretnék két + fényszórót feltenni. Kérném valaki segítségét az elektromos bekötést illetően. Elképzelésem szerint egy relé és egy kapcsoló közbeiktatásával kellene működnie, úgy hogy a távfény kapcsolásakor a kiegészítők is működjenek, de a kapcsoló "O" állásában nem.
Jó lenne egy rajz, vagy leírás.
Előre is köszönöm, és B.U.É.K. mindenkinek!
A szívócsőre menő végének milyennek kell lennie hogy jó legyen?Melyik fajta az ami jó PHVA-s vagy melyik?Melyik fajták jók egyáltalán a Minarellikhez? :)
Én is erre gondoltam előszőr hogy a szivató mert csak hidegen indult nehezen utána ha beindult már nagyon könnyen elindult!Nincs másik szivatom amivel letudnám ellenőrizni h jó-e vagy sem!De talán se baj ha lesz új karbim :) Azért köszi a választ
Nagy valószínűséggel membrán probléma mert ahogy írtam a karburátort számtalanszor szétszedtem. Amint bemelegszik elszegényedik a keverék magas lesz az alapjárat illetve bizonytalan. Azért is gondoltam a fúvóka cserére de ha előtte jó volt és a motor nem lett változtatva nem biztos hogy segítene. Mindenesetre ez lesz az első amit megnézek.
Holnap elválik így indul pörög
Nagyon szívesen, de az hogy folyik a levegőszűrőből a cucc, az lehet akár a tűszelep túlfolyása is. Van mikor a motorba folyik be a benzin, van mikor a levegőszűrőbe távozik. Kialakítástól függ. A membránlapot sokan meg szokták fordítani, de ezt nem ajánlom, mert repedhet és a motor beszívja. Ha cserélni akarod, akkor próbálj meg kevlár lapot beszerezni (esetleg házzal együtt).
Lehet, de először a szívatót ellenőrizném le.
Jó-Jó, nagyon szívesen, de működik is a gép?
köszi közben megoldodott ami két gyetyát beraktam mind rossz volt pedig az eggyik új volt. beraktam egy régit azzal megy. azért köszönöm
Helló Kinter! Ezzel a hsz.-el akaratodon kívül nagyot segítettél. Már nagyon régóta kínlódok a robogómmal(suzuki lets2). Állandóan csöpög a trutyi a levegőszűrőből, ha melegszik és lemegy a szívató nem igazán akar menni. A karburátort szétszedtem sokszor már azon gondolkoztam hogy fúvókát cserélek de először biztos hogy a membránt fogom ellenőrizni. Gondolom csak cserélni lehet hajlítgatni nem érdemes. Még egyszer köszi helló!
Amíg ez a karbi (Yamaha) volt bent, addig hidegen nehezen indult. Ez lehet a membrán miatt is?
Probalj gyertya cserevel vagy legalabbis jol megtisztitva a gyertyat.
sziasztok
segítséget kérnék honda xr-be belett rakva egy 650-es dominátor blokk szépenjárt de most nem indul és néha nagyot durran valaki tud segíteni ez olajcsere után jelenkezett
köszi
na pöpecc lett a szívócsonk és a membrán közé furt lyuk műkszikma szívatyyú is van vákum meg minden! :))
köcce szépen a tanácsot sziasztok

BÚÉK
igen nekem is az a aszellztetés csak nincs rajta cső
Az attól függ hogy milyen motor és hogy mit ír a gyártó.... Egyébként én DENSO-t használok mindenhová, persze ezen belül olyan tipust, amilyen a motorhoz ajánlott.
Ezek meg szerintem az olajpumpa csövei lesznek.
Ngk br9es megbizható helyről, a gyertya dobozán legyen rajta az unix matrica és nem lesz bajod vele.
Hello!

Érdeklődnék, hogy ti milyen gyertyát ajánlanátok egy 125-ös motorba?
NGK, Brisk, iridium, platinum, sima?
Melyik márka és azon belül milyen típus lenne a legjobb választás? :)
A képen pirossal jelölt szerintem az úszóház szellőztetés. Valószínűleg lesz egy ilyen a karbi másik oldalán is.
ezen mi lehet az
igen,igen az az olajé az enyémen :)