Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

"hal leadó" a vásárcsarnokban van legfeljebb.
lecso ! mielöt ide irtam megnéztem

az enduró és indexes XT variácioiban 3 fázisu olajbanforgó áramfejlesztö van .. ehezz tényleg nem jó a lada feszszab oda is irtam ! a gyári cross -ban viszont ,biztos súly spórolás miatt egy sima száraz hal leados van mint egy ns 125 -be vagy mint egy cr 125 de ezzen egy az egybe olyan van mint a dt 125 csak kicsi -be a lenkerék is ilyen kicsi egy tekercs és kalap de van bene + ba egy sima villágitó tekercs is , 1 db pozitiv kivezetésel a negativja a test .

tehát erre a vezre simán rá mehet a villany ....... ? Te is így gondolod ?
de a tag azt monta., hogy ki ég neki a 24 v izzó is ...ugye ?

akkor az van ,hogy elsö lámpa 12v 45 w + hátsó lámpa 12v 5w

szerintem így is ki csapkodná az izzókat ugye ? ha annyi izzót teszek a rendszere ,hogy ne csapkodja ki az izzókat , akkor is baj van mert ha csak egy izzó magától el szál , kiég az összes a magas fordulaton . Ugye ? szerintem ! egyenirányitó hogy védje a tekercset ezek után feszab /zsiguli / akku stb csináltam már, és müködött ....... lehetne akku nélkül is de alapjáraton gyenge a villany úgy mint egy sima dt ,cr, stb Hát én erre gondoltam , ez olcsó és szerintem müködik ......... ha nem , hát nem minden út Romába vezet hali
"nem erősségem a villamoság"
Már leírta:)
Nem lehet, hogy akkor hagyta abba az automata szivató a dúsítást?
Sziasztok. A kipufogót is probàltam... De fura dolog történt ma. Mêg mindig bármit csináltam, a robogó csak furán lehörgött...de ismeritek a problémát. Az utolsó amit ma tettem az a főfuvoka nagyobbra cserélése. És kepzeljétek meggyógyult, mára. Érdekes és valaki magyarázza meg hogy a kis (47.5) főfuvi miért okozott 2 percig működő képes motort a sarokig, aztán lehörgés és setovább. Nem így kellene viselkednie ha keveset kap ugye? Mert más motornál ez nem így történt. Lehet nem is ez volt a baj? Csak màr unta hogy szerelem... Ki érti ezt? De a The End végül Happy End!
Egy darabig még biztosan....
"ha gyári cross az xt akkor arra a vezetékre amibe van cufla tégy egy egyenirányito diodát 16v 30 wattosat minimum ezek után egy bármejik autos boltba kaphato elektromos feszabályzó rá / 2000 ft / - 12 voltos olvadó bizti -akku -vezetékek - villágitás kapcsolo vezetékek a fogyasztokhozz és kész "

Ezt én sem értem, egy állandó mágneses generátorhoz hogy lesz jó mondjuk egy zsigulié, ami a gerjesztőáramot szabályozza?
M10x1,25
meddig rugóztok még azon ki a legnagyobb májer?
elégítsétek ki egymást orálisan, menjetek sörözni
meg aztán az xr4 a legjobb
Hali!

Megtudná nekem mondani valaki, hogy GSR 600 ami a blokkot és vázat összekötő csavar az milyen lehet?
átmérő 10-es de 1-es vagy 1,25? Fontos lenne.
Köszii :)
"Hála a jó Istenkének te és barátaid miatt van nekem munkám és elég jól élek belőle" Hiába játszod meg magad, attól nem leszel okosabb. Nagyon érdekes lenne, ha egy fesszabályzó visszengedné az akkuból az áramot a tekercsekre. A legegyszerűbb szabályzó is védve van már ez ellen. Eleve tartalmazzák a visszáram diódát, vagy ha olyan a felépítésük, akkor maga a tirisztor nem enged visszafelé. Egyébként terveztem és gyárottam is már szabályzókat. Érdekes módon működnek....
Legyen úgy ahogy te gondolod , az egyen irányító dioda nem kell !
ezentúl én se rakok !
Elvégre az akkuból visszafele a tekercsek felé áram simán mehet !
XT csávonak sok a pénze vehet 2 naponta tekercset , a jelzőt ki hagyom . Hála a jó Istenkének te és barátaid miatt van nekem munkám és elég jól élek belőle

üdv taschner motor service
A világításhoz miért is kell dióda? Nem mindegy neki, hogy egyen vagy váltófeszt kap az izzó? A direkt motorhoz való fesszabályzónak meg eleve váltófesz kell, tehát a dióda felesleges. Autósboltban kapható fesszabályzó meg nem fog működni ebben a beállításban, mert az az autó generátor gerjesztő áramát tudja szabályozni, mást nem. Persze én nem tudhatom.....
ennyi erővel mondhattam volna hozza el etyekre de nagykanizsa sem itt van.
Próbálom így is úgy is de mindenki csak a nagy szaktudásával villog az tag akinek kéne villany az xt -jére még nem kapott egy normális választ sem ............ csak a mérnök és a vér profi civakodását tudta olvasni .... hát akkor Én mit mondjak cinikuskodjak ? monjam a magamét ? .?

nem én már töbet itt nem marakodom !
XT gyerek ! neked szól ez !

ha gyári cross az xt akkor arra a vezetékre amibe van cufla tégy egy egyenirányito diodát 16v 30 wattosat minimum ezek után egy bármejik autos boltba kaphato elektromos feszabályzó rá / 2000 ft / - 12 voltos olvadó bizti -akku -vezetékek - villágitás kapcsolo vezetékek a fogyasztokhozz és kész

Lesz villágitásod a verdán

ha enduro volt csak ki lett belezve 3 sárga vez a generátorol egy piros az akkurol egy fekete a testről és kell egy 14.5 v 5 papucsos univerzális feszabbályzó serviz manual szerint bekötöd és az akkuról oda viszed az elsö és hátsó lámpához a vezetéket bitositék és kapcsolo közbe iktatásával

mind két esetbe :a fogyasztok ne a vázról kapják a negativot , nincs vele nagy baj de belepofázik a töltésbe .

OSZT MEHETSZ sötétbe barátom ha ez magas neked , szeretettel várlak ... ingyen nem ,de mivel 1-2 órás történet 5 forintért megcsinálom
Üdv Taschner motor service
ja és a face-ra írj mert még a végén itt ragadok
#szösz#nem nagyon akarok újból belemerülni a dolgokba tudod miröl van szó jelenleg ebben a pillanatban vezetékelem át csontra sacc per kb az ötvenedik rd-t csak villany és csak rd amiből van tíz plusz minusz három már én sem tudom mennyi ui a tied is lassan elkészül.
Ez már átment poénkodásba vagy minden komoly amit az elmúlt napokban írtál ?
evvel abszolút egyet értek nem is volna baj ha ez egy bizonyos másik fórumról lenne szó de van egy kemény mag akinek nem tetszik ha baráti alapon segíteni akarsz így vagy úgy külömben az sem érdekel ha leanyáznak csak ne rohanjanak le egyszerre öten ennyi erővel a magas benzinárak ellen kellene küzdeni.
Ne kapd fel a vizet. Ezek gonoszok és csak azt várják hogy kinek szólhatnak be.... Ha úgy gondolod hogy érted amit csinálsz, akkor nincs problem. Nem mindenki egyforma nyelven beszél....
akár ismerhetlek is bukarest-stuttgart között ingázok és nem kamion sofőr vagyok előre megmondták mi fog történni nem is a szakmai részével van a baj hanem a meistrók felületesen vagy a sokadik "átdolgozott˝hozzászolás alapján hirtelen kapkodva szolnak hozzá volt már itt hasonló szitu jelenleg ott tartunk hogy az ererdeti hozzászólásomhoz semmi közünk sincs segíteni akartam egy motorosnak rajtam kívül senki sem tette meg volt aki rögtön már a pénzel kezdte ingyen és bérmentve megcsináltam volna ahogy már másnak is megtettem jó alaposan kilettek forgatva a szavaim ezek után akkorsem segítek ha az út széléről megy nyugdíjba ezzel ezt a témát lezárom maradok tisztelettel.
Megprobalom leirni mi az egyen es valtoaram kozotti kulombseg: az egyenaram üt mig a valtoaram ráz. Igy van ugye?
nem is tudtam hogy ismersz ! én nem ismerlek én csak annyit tudok hogy te nem tudod hogy működik a fesszab a motoron ennyi ... dolgoztam pár évet mint elektroműszerész valószinüleg nem tudom hogy működik egy zenerdióda
nem eröségem a a jármüvek elektromosága,, persze mindig össze rakom sőt az általam javitott motorok többségénél külön mágnes gyújtás van és mikor hozzám kerülnek felújitásra egy 3 cm vezeték sincs bennük ........... általában kosárban ,egy képel .... Ezt szeretnénk belőle .

az ember mindig tanul ............ látod ezzek is itt szedik szét egy mást .......... nem kéne
Én is így tudtam, köszönöm. Csak féltem, hogy félreértem, amit írtál.
Hogy jön abból egyenáram? Mert tegnap ezt írtad.