Igen már látom én is hogy semmit nem látok a képeken majd gépről fel teszem az eredetit ott lehet jobban nagyítani látni. Volt fülig érő mosoly, nem vagyok egy nagy kanyarban lapratevő ember de a gumiról rosszat nem tudok mondani.
A képeken pont f@szt se látni , tableten , majd megnézem monitoron , de gondolom koptattál már többfélét , így tudsz véleményt alkotni a k3 ról . Volt e fülig érő mosoly , vagy csak én értékelem túl ezeket a puha TT re hegyezett gumikat ?!
Hello
Tavaj rakattam fel én is a K3 ast előre hátra kb 4500-4700 km er van benne az utolsó 350 km er kétszeméllyel és még csak kopáshatárolón van a gumi. Mondjuk pályára nekem nem sikerült el jutnom. A képek nem a legjobbak remélem látszik hogy milyen a gumi ennyi km vel.
Ez mindíg is meg fogja osztani a véleményeket! Van aki boltba jár a motorral valali meg gyorsabb dolgokat tesz vele! De nem mindenkinek fér bele az a kis lehet meg a ha! Én sem tehetem meg hogy dobálom az 50 ezreket! De amíg senki nem válalja be hivatalossan addig azért csak csak szabálytalan.
Ezért nem lehet egyértelműen kijelenteni azt hogy használd , de azt sem hogy ne ! És akkor jól sejtettem , hogy nem városi szédelgésre raktál ilyen gumit ! ? Valahogy megéreztem !
Azért tényleg kíváncsi lennék a hivatalos álláspontra a revolutionmotor tól ?!
A motorozás is egy párkapcsolat amit szeretet és bizalom nélkűl megba...hacc! Fáj a szivem a gumi miatt de én nem mernék vele ugy menni amire való! Ugyhogy vásárlás lessz!
Igen én is úgy gondolom , hogy addig kerek a dolog amíg vakon bízol egy gumiban , és abban a pillanatban hogy kételkedsz vége a varázsnak , mert a fejben ott lesz a hátha !
Tavaly koptattam vászonig egy használt D211-et , igaz hogy csak 1500km volt benne , de vakon bíztam benne a minták távozása után is , amíg az első fehér cérna elő nem jött . Az utolsó pillanatig tudta amire készült , és amikor a mögöttem jövő barátom mondja hogy micsoda látvány mikor laptyán van a zzr és elkezd kúszni a hátulja , én is pontosan érzem ezt a határt , és tudom is tartani ezen a ponton hót nyugalommal !
Ja és a barátomnak is ma került fel az RR K3 szett a busára , nekem meg egy használt K3 szett megy fel vizsga után ! Szóval az újban 3000 a használtban csak 1500 , de pont leszarom , az élmény a lényeg , és ha kuka , hát lesz másik , aki motorozott ilyen rágógumin , ami ráadásul street legal az tudja miről pofázok , és fülig ér a szája a sisak alatt !
Bármilyen "hivatalos" álláspont bármilyen témában a biztonságra törekszik ezért soha nem írnak le olyat, hogy bármit is javítani lehet hanem csak cserélni, így nem lesz egy balesetnél gondjuk.
A helyzet az hogy mindenki mondja az okosat , / én is / kiváncsi lennék revolutionmotor véleményére , hisz ők a hivatalosat tudják szerintem !
Nem mellesleg aki ismeri milyen ez a racetec k3 az ismeri , aki nem annak hiába magyarázom . A lényeg az hogy ebben újkorában sincs több mint 3000 km DE az olyan 3000 hogy beszarás ! Ezért mertem írni hogy 300 és nem túrázgatásra , meg lődörgésre való ! És ha a határokat feszegeted , hát a tapasz , gomba spirál vagy spray ott lesz a fejedben , és az már nem fasza ! Ezt a gumit újonnan mellé teszed egy bármilyennek és becsukott szemmel megtapizod , érezni lehet hogy nem egy csónakban eveznek ! Persze az ára sem , mint a hajdani D211 aminek még 80e ft-os ára is volt !
Szóval jó lenne hallani vagy olvasni a hivatalos álláspontot !
180-nál elhagytam a kukacot,de semmi dráma nem jött,csak nehéz volt bevenni a lehajtot,mire megálltam leresztett fullra.
300-al meg igen kevesen mennek.
Tavaly kukaccal az elsőm nekem is volt javítva pont a közepén, 5perc volt a művelet jó is lett de aztán pár hét múlva lecseréltem kopott volt már. Gyors és jó megoldás se szerelés se centírozás.
Rengeteget mentem gombával, tapasszal és kukaccal is, egyik kolléga Szíriából jött haza kukaccal az elsőben és mivel nem volt semmi baja még el is használta utána, az oldalát nem lehet elvileg javítani a közepét igen, volt aki amikor még voltak mersz esték felment 3 kukaccal a gumiban és nem volt semmi baja.
Tavaj rakattam fel én is a K3 ast előre hátra kb 4500-4700 km er van benne az utolsó 350 km er kétszeméllyel és még csak kopáshatárolón van a gumi. Mondjuk pályára nekem nem sikerült el jutnom. A képek nem a legjobbak remélem látszik hogy milyen a gumi ennyi km vel.
Azért tényleg kíváncsi lennék a hivatalos álláspontra a revolutionmotor tól ?!
Tavaly koptattam vászonig egy használt D211-et , igaz hogy csak 1500km volt benne , de vakon bíztam benne a minták távozása után is , amíg az első fehér cérna elő nem jött . Az utolsó pillanatig tudta amire készült , és amikor a mögöttem jövő barátom mondja hogy micsoda látvány mikor laptyán van a zzr és elkezd kúszni a hátulja , én is pontosan érzem ezt a határt , és tudom is tartani ezen a ponton hót nyugalommal !
Ja és a barátomnak is ma került fel az RR K3 szett a busára , nekem meg egy használt K3 szett megy fel vizsga után ! Szóval az újban 3000 a használtban csak 1500 , de pont leszarom , az élmény a lényeg , és ha kuka , hát lesz másik , aki motorozott ilyen rágógumin , ami ráadásul street legal az tudja miről pofázok , és fülig ér a szája a sisak alatt !
Nem mellesleg aki ismeri milyen ez a racetec k3 az ismeri , aki nem annak hiába magyarázom . A lényeg az hogy ebben újkorában sincs több mint 3000 km DE az olyan 3000 hogy beszarás ! Ezért mertem írni hogy 300 és nem túrázgatásra , meg lődörgésre való ! És ha a határokat feszegeted , hát a tapasz , gomba spirál vagy spray ott lesz a fejedben , és az már nem fasza ! Ezt a gumit újonnan mellé teszed egy bármilyennek és becsukott szemmel megtapizod , érezni lehet hogy nem egy csónakban eveznek ! Persze az ára sem , mint a hajdani D211 aminek még 80e ft-os ára is volt !
Szóval jó lenne hallani vagy olvasni a hivatalos álláspontot !
300-al meg igen kevesen mennek.