Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A pr2 elso gumija hajlamos volt nekem enyhe fekezesre egyenes helyzetben /Nem dontve/csuszni.
Power nem.
Na nekem ilyen tapasztalatom Bridgestone-nal volt - és éppen a Michelin hozott megnyugvást ezen a téren.
Mondjuk ebben is van ráció, mert a különböző gyártók gumijai nagyon másképp tudnak viselkedni. Nekem eddig indig párban volt, így saját tapasztalatom ezen a téren nincs.

A PP2CT meg a PR2 viszont talán annyira nem állnak messze egymástól.
Persze a fene tudja, mert azért kicsit nehezen hiszi el az ember, hogy "ugyanolyan tapadás - sokkal nagyobb futásteljesítmény"...

Na majd még agyalok rajta egy sort.
az az ember buta
A michelin ilyen, folyamatosan mintha sodródna a gumi.
Van aki tart a vegyesen felrakott gumiktol.
Értem, végül is logikusnak tűnik előre egy puhább gumi. Mire érted, hogy "ha nem parázok"?
Ha nem parazol elore inkabb power2ct hatra mehet a pr2.
Nem mondanam neheznek azt a 190 kilot amit nyom a motorom es meg nem sikerult zavarba hozni ezt a kombinaciot.
Bar 20eret nem fog birni.
Inkabb 10-12 t a jelek szerint.
Köszi srácok! Nehéz vasakon ezek szerint prímán működik a PR2. Biztos ami biztos, esőben meg nagyobb tempónál majd rakok egy cementes zsákot a hátsó ülésre!

@Dévidzon: szoktak sporttúra gumit rakni sportmotorra is, ha csak utcai használatra van befogva a vas.
Miért kell melegítő nélkül alacsonyabb nyomás?
Elol csuszkalt inkabb vagy hatul?
Haya barátom PR2-t használt el most XX-el én PR3-at használok X11-en. Hibátlan gumi mindkettő, sosem sikerült zavarba hozni 2 személlyel 3 dobozzal a szerpentinen sem... de lehet hogy mi nem tudunk úgy motorozni mint a kolléga, vagy túl könnyű és gyenge a motorunk
1000RR-re PR2-t? Furcsa párosítás...
Sokszor csúszott meg. Alattomosan. Mire a puhább részre döntöttem volna, már csúszni akart. Arra tudok gondolni, hogy nem elég a Hornet önsúlya. 0.4-0.5 barral a gyári nyomás alatt jártam vele, úgy használható volt.
Pilot road2 és pilot road3 nekünk a szolgálati fjr1300-ason volt. Én azon szerettem. Normál nyomáson elől 2,7 hátul 2,9 nagyon szépen futott. Soha, de soha nem csúszott meg nagy tempónál sem, pedig karcolta a bukócső az aszfaltot. Mentünk vele -5 foktól + 35 fokig. Na jó egyszer tükör jégen elcsúszott a hátulja, de azon nem fog semmi. Hozzáteszem velem együtt a motor + a felszerelések közelítettük szerintem a 450 kg-ot. A tapadáson sokat segített a súly szerintem. A pilot road3 annyiban volt más mint a 2, hogy gyorsabban kopott, és mint ha jobban vezette volna el a vizet. Az eleje elkopott mindkettőnek 10.000 alatt, a hátuljuk meg kb 20.000-et bírt.

Túrára ajánlom. De ha valaki szereti kenni a motornak az vegyen puhább gumit. A cbr600fs-en nekem pilot one volt fent, na az tapad mint a takony :D Viszont esőben elég szerencsétlen a mintaszegénységnek köszönhetően. De hát van választék ott a pure, a pilot sport, ezeken van esőelvezető borda és gondolom tapadnak is.
Miért utáltad a Pilot Road 2-t?

Azért kérdem, mert épp most gondolkodom rajta, hogy ilyet vegyek. Jelenleg Pilot Power 2CT van fent, amit imádok, de kezd lassan elfogyni és amiket eddig olvastam (főleg külföldi oldalakon) azok alapján a PR2 ugyanolyan jó, mint a PP2CT csak nagyobb a futásteljesítménye.

Mégsem ugyanolyan jó?
Ez hogy lehetséges? A RoadSmart sokkal keményebb gumi.
Volt már fent PilotRoad2 de nagyon utáltam. A SportSmart2 kész nirvána volt utána. Azóta merek motorozni
Használj RoadSmartot... Utcán mindenben veri s sportot..
Persze az útjaink minősége is nagyban hatással vannak a gumiképre, vagy pl egy helytelen futómű beállítás is okozhat rendellenes kopást. De mintázatból adódó sajátosság is lehet, sok a tényező. Kollégák is használnak ilyen gumit, nekünk egyelőre szépen kopik.
Eladó 100% os 130/70/17 es méretekkel egy utcai enduro gumi!Én Derbi
Senda (50ccm) alá vettem!
Melegítő nélkül 2.0 előre és olyan 1.7 hátra. És óvatos első pár kör a pályán :)
En szerintem azoknal jon elo akik fekezve mennek be a kanyarva. Ugy viselkedik mint a hatsogumi nagyjabol kereszt bordak.
no
megpróbáltam bejelölni egy képen...
Többen is mondták amit te, hogy a hosszanti minták miatt,
csak azt nem értem,hogy van akinél előjön, van akinél nem
Cbr 1000 es ismerősöm nem panaszkodott ilyenre...
A power pure is ilyen volt. Hosszminta miatt
a hosszanti minta közepétől, a gumi széle fele jobban kopik, mint a gumi közepe fele. De ez csak a mintáknál látszik és csak a gumi közepéhez eső közelebbi mintáknál látszik.
Lehet hogy nem túl jól írtam le, de holnap léfotózhatóm...
Mit jelent a furcsa? Futómű rendben van?