Még lenne egy apró kérdésem és nem fárasztalak tovább.
Tavaly többször is előfordult hogy a mögöttem motorozók hallották, hogy a gumim nyikorog kanyarodás közben. Úgy mint nyáron a téli gumik. Alacsony lenne a gumi nyomás? Elöl 2,5 hátul 2,5 2,7 között szoktam tartani....
Az Angel ST az egy sport túra abroncs és egy bizonyos teljesítmény után már nem úgy tapad,mint egy hypersport abroncs. Szerintünk egy M7RR ,vagy S20 EVO egy jó választás lehet.
okés! képben vagyok! nyomon követem az oldalatokat!
igazából a 3 közül melyik a legjobb választás?
A lényeg hogy ha odacsavarom ne csúszkáljon a hátulja mintha jégen mennék, mert a sokak által istenített Pirelli Angelt úgy tekerte el mint a szart...... meg kanyarba olyanokat csúszot hogy nekem sem fért be a sportszelet a gatyámba..... Érdekes az M3 csak 1X tekerte el alattam azt is esős időben..... szóval inkább tapadjon mint csússzon
120/180-as gumi van rajta, Bridgestone S20 Evo, Metzeler M7 RR, Michelin Power 3, ezek mind jók arra,ami kitételeket írtál :)
Az oldalunkon nyugodtan nézd meg az árakat,ha gondolod :)
Nagy Fazerre kell majd. Pályára is ki szoktam vinni kicsit kanyarogni illetve ha külföldön járunk akkor keressük a kanyargós szakaszokat. Tartósság annyira nem érdekel csak tapadjon mint a veszedelem.
M3 régi fejlesztés már, annál ma már csak jobb/modernebb abroncsot tudsz választani.
Amennyiben kitartasz a Metzeler mellett bátran merjük azt mondani, hogy nem fogsz az M7RR-ben csalódni! Jó árban is van, teljesen új fejlesztés, eddig semmi panaszt nem hallottunk rá.
Bizonyára sok embernek ismerősen hangzik az R17.hu név.
Mai naptól kezdve ezen a fórumon is elérhetőek vagyunk számotokra. Igyekszünk a felmerülő kérdésekre választ adni, tanácsokkal ellátni benneteket, továbbá érdekességeket megosztani.
Még lenne egy apró kérdésem és nem fárasztalak tovább.
Tavaly többször is előfordult hogy a mögöttem motorozók hallották, hogy a gumim nyikorog kanyarodás közben. Úgy mint nyáron a téli gumik. Alacsony lenne a gumi nyomás? Elöl 2,5 hátul 2,5 2,7 között szoktam tartani....
igazából a 3 közül melyik a legjobb választás?
A lényeg hogy ha odacsavarom ne csúszkáljon a hátulja mintha jégen mennék, mert a sokak által istenített Pirelli Angelt úgy tekerte el mint a szart...... meg kanyarba olyanokat csúszot hogy nekem sem fért be a sportszelet a gatyámba..... Érdekes az M3 csak 1X tekerte el alattam azt is esős időben..... szóval inkább tapadjon mint csússzon
Az oldalunkon nyugodtan nézd meg az árakat,ha gondolod :)
Nagy Fazerre kell majd. Pályára is ki szoktam vinni kicsit kanyarogni illetve ha külföldön járunk akkor keressük a kanyargós szakaszokat. Tartósság annyira nem érdekel csak tapadjon mint a veszedelem.
Akkor meg van mi lesz az utód :)
M3 régi fejlesztés már, annál ma már csak jobb/modernebb abroncsot tudsz választani.
Amennyiben kitartasz a Metzeler mellett bátran merjük azt mondani, hogy nem fogsz az M7RR-ben csalódni! Jó árban is van, teljesen új fejlesztés, eddig semmi panaszt nem hallottunk rá.
Első kérdés jelenleg Metzeler M3 használok hamarosan cserés lesz.
Metzeler M7 vagy Bridgestone S20 pro?
Esetleg valami finom tapadós gumi?
Bizonyára sok embernek ismerősen hangzik az R17.hu név.
Mai naptól kezdve ezen a fórumon is elérhetőek vagyunk számotokra. Igyekszünk a felmerülő kérdésekre választ adni, tanácsokkal ellátni benneteket, továbbá érdekességeket megosztani.
Medzel 25e
Miche 28e
Conti 32e
A pár bt16 25e, a Metzler 13e.
Használt...
150/70 17 Metzeler Roadtec z6
150/60 17 Michelin Pilot Powe
120/70- 160/60 Continental Attack 20 376 46 36